חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצגות עסקיות

מאת: helibaפרופילי חברות24/11/20101126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנחנו פותחים עסק, אנחנו כמו אם לילד – רוצים לטפח אותו, רוצים לעזור לו להתפתח ולגדול ורוצים לראות אותו מצליח. על מנת שנוכל להנות מפירות עמלנו ולזכות לראות את העסק שלנו משגשג אנחנו צריכים להציג אותו בצורה חיובית מול לקוחות פוטנציאליים, בין אם עבור שיתופי פעולה יעילים או עבור סגירת עסקאות – קטנות יותר או קטנות פחות – והזרמה של כסף.

אחת הדרכים להציג את העסק בצורה יעילה מול לקוחות או שותפים פוטנציאליים היא באמצעות מצגות עסקיות.

מצגות עסקיות מאפשרות לנו, קודם כל, להעביר מסר, ולעשות זאת בצורה יעילה – באמצעות מצגות עסקיות אנחנו לא פעם יכולים להעביר מסרים שבאמצעים מילוליים לא יכולנו להעביר – שימוש באמצעים גרפיים כמו מצגות, טבלאות, גרפים וכן הלאה עוזרים לנו להעביר את מה שאנחנו רוצים שהלקוחות יבינו – שהעסק שלנו מצליח, שהמוצרים שלנו איכותיים ושאנחנו מספקים שירות מעולה.

מצגות עסקיות נועדו לפגישות חשובות ורגילות כאחד – באמצעות מצגות עסקיות אנחנו יכולים להעביר בזמן קצר את מה שאנחנו רוצים להגיד, וזה חשוב –

במהלך פגישות עיסקיות יש לנו רק כמה דקות ספורות על מנת להעביר את המסר שלנו, ולעשות זאת בצורה הברורה והיעילה ביותר.

מכיוון שבאמצעות מילים בלבד אנחנו יכולים להשיג רק הבנה חלקית, מצגות עסקיות משמשות אותנו על מנת להעביר את המסר בצורה ברורה וחלקה יותר – באמצעות שילוב בין אמצעים גרפיים ואמצעים חזותיים וויזואליים לבין דיבור אנחנו יכולים ליצור אפקט חיובי יותר, חזק יותר ויעיל יותר מול הלקוחות שלנו.

התוצאה? סיכוי טוב יותר שהלקוחות יבינו שאנחנו הם מה שהם מחפשים.

כאשר אנחנו לא רוצים להשאיר מקום ליד הגורל, וכאשר אנחנו רוצים להיות כמה שיותר מובנים, כמו גם כמה שיותר מוכנים, מצגות עסקיות משחקות תפקיד מרכזי באפקט שאנחנו יוצרים במהלך פגישה עסקית, ועשויות להוביל פגישה לסגירת עסקת ענק או לכישלון שלה.

לסיכום – מצגות עסקיות משמשות עסקים רבים במהלך פגישות עסקיות על מנת להעביר מסר – אג'נדה, חזון, מטרות או הצגה של מוצרים ושירותים. תהיה הסיבה אשר תהיה, מצגות עסקיות עוזרות לנו להשיג את האפקט הרצוי שמוביל, בסופו של דבר, לסגירת העסקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת heliba

מאת: helibaבריאות העין19/08/131022 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר בדרך כלל נשמעים מפחידים ומרתיעים ,לא כך הוא הניתוח אולי הכי פופולארי כיום בענף רפואת העיניים , מידי יום מתווספים עוד ועוד אנשים שנפתרים ממשקפי הראייה ומעדשות המגע שכל כך הציקו להם במשך שנים ארוכות , ההליך הרפואי הכול כך פשוט הזה הוא אחד הדברים המדהימים ביותר שקרו בעולם הרפואה , לא עוד חיפוש אחר עדשה שנפלה ולא עוד שריטות על משקפי הראייה .

מאת: helibaבריאות ורפואה כללי30/05/13936 צפיות
אחת הדרכים כדי להישאר בריאים, חזקים ויפים היא שמירה על אורח חיים בריא. טיפ זה מומלץ לנשים וגברים בשנות העשרים לחייהם כמו גם הורים וסבים בשנות ה-60 ויותר. אין גיל לאורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני. אורח חיים בריא טומן בחובות 3 מרכיבים שאם תשמרו עליהם אתם יכולים להיות בטוחים שהגוף שלכם יראה טוב יותר, חזק יותר ויתפקד בצורה טובה יותר. המרכיב הראשון הינו ביצוע פעילות גופנית ושמירה על כושר. בנוסף לכך יש להקפיד על תזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון. המרכיב השלישי הוא חיים שמחים, עם כמה שפחות דאגות

מאת: helibaזוגיות ואהבה05/02/131426 צפיות
רבים חושבים כי מדובר בנושא מביך, אבל האמת היא כי מוצרי סקס יכולים לשדרג פלאים את חיי המין שלכם. כיום החנויות הרבות למוצרי סקס מציעות מגוון רב של מוצרים, הן לזוגות, הן לגברים והן לנשים, ואין כבר שום צורך להגיע לחנות ולפגוש את המוכר פנים אל פנים, בשביל זה יש אינטרנט!

מאת: helibaדיני משפחה04/12/121334 צפיות
משמורת משותפת - אחת הסוגיות המורכבות ביותר בהליכי גירושין של זוגות בעלי ילדים, נוגעת לקביעת זהותו של ההורה אשר יקבל לידיו את החזקה החוקית על ילד או ילדי הזוג. הסיבות לכך ברורות למדי ואינן מצריכות ביאור נוסף, אולם דווקא מתוך מורכבות סוגיה זו, מעניין להציג את אחד הפתרונות היותר שכיחים בעת האחרונה בהליכי גירושין של זוגות עם ילדים והוא – משמורת משותפת.

מאת: helibaקוסמטיקה04/12/121076 צפיות
לימודי קוסמטיקה - לפני מספר שנים סיימה בתי אדווה את לימודיה בתיכון בציונים גבוהים. הצעתי לה ללכת לעבוד כדי לחסוך כסף לאחר הגיוס אך היא שמחה אותי בהחלטה נבונה יותר – היא רוצה ללמוד.

מאת: helibaקייטרינג25/11/121074 צפיות
התחתנתם? מזל טוב! השמחה והחגיגה נמשכות לשבת חתן המתרחשת לרוב בשבת הקרובה שלאחר החתונה. אם אתם מתלבטים איזה קייטרינג לשבת חתן כדאי להזמין הגעתם למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על קייטרינג לשבת חתן נמצא פה.

מאת: helibaניקיון13/08/121295 צפיות
שואב אבק רובוטי הוא מכשיר חדשני שכבר נמצא זמן מה בשימוש אצל המוני לקוחות מרוצים. שואב אבק רובוטי הוא המענה המושלם עבור כולם לניקיון איכותי ביותר של הבית, גם מבלי שתהיו בו וללא כל תפעול מסובך של הרובוט. מדובר במכשיר חכם שניתן לתכנת לפעולות ולמסלול הרצוי בבית ורק להמתין לפעולות הקסם ולבית נקי ומבריק.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143091 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148162 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148195 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131787 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128485 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128585 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213310 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica