חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילומי הריון בחינם - זה בהחלט אפשרי

מאת: שמרית אסףהריון ולידה25/11/20101947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם מדובר בהריון הראשון או השני שלך, זה הזמן לציין אותו- עבורך, עבור בעלך וילדייך ועבור הורייך ושאר משפחתך. והרי אין דרך טובה יותר לציין ולהנציח תקופה קסומה זו של התפתחות ילדך בבטן המתעגלת, מאשר בסשן צילומי הריון איכותיים . הפופולריות ההולכת וגואה של צילומי ההריון מוכיחה את המקובלות החברתית הגואה של טרנד זה. זוגות שכבר הצטלמו בעבר יודעים ומכירים את החשיבות הרבה של צילום בהריון. לגבי נשים שהצליחו להרות בגיל מאוחר יחסית, הרי שחשיבות הצילומים מקבלת משנה תוקף שכן מדובר בהזדמנות שאין ביטחון שתחזור על עצמה ולכן חבל לפספס.

חלק לא מבוטל מן הנשים ההרות מרגישות שצילומים מסוג זה הנו עניין יקר ופינוק אשר הומצא אך ורק עבור משפחות אמידות ובעלות אמצעים. אך לא כך הדבר. ישנן דרכים רבות אשר יאפשרו לך להינות מצילומים אלו גם אם ברשותך תקציב דחוק בלבד.  

בכל הנוגע לצילום בהריון, עומדות לרשותך שתי אפשרויות: הראשונה היא לעשות זאת בעצמך, והשניה היא לבצע את הצילומים בעזרת צלמת הריון מקצועית. במידה והתקציב שעומד לרשותך נמוך (פחות מ- 500 שקלים),  מומלץ לבצע בעצמך את הצילומים וזאת במקום להתפשר על הצלמת הזולה ביותר- אין טעם להתפשר על איכות הצלמת אך ורק על מנת להיכנס להגדרה של "צילום מקצועי".

אנשים רבים סבורים כי אין בידם את הידע והמומחיות על מנת לצלם תמונות הריון איכותיות, אולם לא כך הדבר. צילומי הריון אומנותיים מתמקדים למעשה בלתפוס את הבטן המתפתחת בין החודשים השביעי והתשיעי של ההריון. על מנת לבצע משימה זו בהצלחה כל שתצטרכו זה מצלמת סטילס באיכות טובה עם זום איכותי. אפילו המצלמה המובנית בנייד שלך יכולה לעשות את העבודה אם יש לה תכונות צילום טובות. כמו כן תזדקקי לאלבום תמונות איכותי על מנת לשמור את הצילומים במצב טוב לאורך שנים רבות. גם כאן ניתן לחסוך לא מעט כסף וגם להתאים את התמונות לאווירה המשפחתית על ידי שילובן באלבום תמונות משפחתיות קיים או באלבום החתונה שלך ושל בן זוגך. בכל מקרה, לא מומלץ להכניס את התמונות לאלבום שאין לו קשר למשפחה, מכיוון שנוכחותם של בני המשפחה באלבום יוצרת קשר בין התמונות ומגבירה את החשיבות של צילומי ההריון באופן משמעותי. כיום קיימת גם אפשרות ליצור אלבומים דיגיטליים במחירים זולים יחסית כך שיש לקחת גם אפשרות זו בחשבון.

כעת יש להחליט על מיקום הצילומים. לכל אחד מהסוגים של צילום בהריון - בין אם מדובר בצילומי פנים ובין אם מדובר בצילומי חוץ, יש את החשיבות שלו. את צריכה להגיע למצב של התאמה מוחלטת בין שניהם. על מנת לייצר תמונות חוץ טובות, את לא צריכה להרחיק למקומות אקזוטיים. גם החורשה/פארק הקרובים, חוף הים או כל מקום שקט ויפה אחר שאין בו המון רב של אנשים יעשה את העבודה. את רק צריכה למצוא מקום שיש בו איזושהי רעננות וייחוד מסויים. לגבי צילומי פנים הנערכים בתוך הבית, צרי גיוון על ידי שימוש בחלקים שונים של הבית. על מנת לתת לתמונות מגע מקצועי מומלץ להשתמש במנורת הלוגן חזקה עם אור לבן על מנת להאיר את האיזור המצולם. תאורה זו תסייע, יחד עם הפלאש ליצור תמונות חדות ונקיות יותר.

חלק מהאמהות לעתיד דואגות לאור ההשקעה הכספית הכרוכה ברכישת בגדים מתאימים לקראת צילום בהריון . הסירו דאגה מליבכן. למעשה, כל עליונית חושפת בטן או חולצה אחרת המדגישה את היופי הטבעי של הבטן בצורה כזו או אחרת תשרת את המטרה בצורה טובה. ועכשיו, כל שנותר הוא להכין את עצמך לצילומים: שייפי ועצבי את הציפורניים שלך מכיוון שהן יופיעו בצילומים, פדרי מעט את הבטן על מנת להסתיר את סימני המתיחה והשתדלי שלא להשתמש במשחות נוצצות על פנייך או ידייך מכיוון שדבר זה יפגע באיכות התמונות.

בהצלחה!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמרית אסף

צילומי הריון ומשפחה

התחלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית אסף

מאת: שמרית אסףהריון ולידה23/02/111186 צפיות
מהם העקרונות החשובים ביותר בצילום הריון וכיצד יש ליישם אותם? כמה עצות חשובות שיסייעו לך לקראת צילום ההריון שלך.

מאת: שמרית אסףצילום30/01/111496 צפיות
אספתי עבורכן מידע חיוני בנושא צילום הריון אומנותי אשר יאפשר לכם להעשיר את ידיעתכם בנוגע ללוקיישנים מתאימים לצילומי הריון, החשיבות של הצילומים וכן החשיבות של היחס למצולמת ובטחונה העצמי בצילומים

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/12/101336 צפיות
במאמר זה אתן מענה לכמה מהמלכודות שכדאי להימנע מהן בנושא צילום הריון מקצועי מנקודת המבט של הצלמת. אדון בנושא התפאורה, התנוחות, הקומפוזיציה ומלתחת הבגדים שלך.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה16/11/101365 צפיות
נשים רבות סבורות כי ההתכוננות לצילומי הריון כוללת בתוכה גם הוצאה כספית גדולה, משכך הן שואלות, כיצד ניתן להפריד את הצילומים משיקולי תקציב? התשובה פשוטה- את יכולה לחסוך בעלויות על ידי הכנה נכונה.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/11/101268 צפיות
עבור נשים רבות, תקופת ההריון היא אחת התקופות המרגשות בחיים. רבות מייחלות להיכנס להריון מסיבות כאלה או אחרות במשך שנים ארוכות וזה מסביר את הרגשת ההתעלות שהן חוות בתקופת ההריון. לאורך תקופת ההריון האמהות לעתיד עוברות חוויות עזות שחלקן כה חדשות ובלתי מוכרות עבורן עד כדי כך שהן מבקשות לשמר זכרונות אלה לנצח. מניסיוני כצלמת הריון, אספתי עבורך את הטיפים החשובים ביותר שייסיעו לך להגיע לתוצאות מושלמות בצילומי ההריון שלך.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204648 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610918 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611101 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611479 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167494 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167478 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155945 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica