חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע על צילום הריון

מאת: שמרית אסףצילום30/01/20111501 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרעיון הבסיסי שמאחורי צילום הריון הוא לייצג ולסמל את היופי והכוח שמאחורי התהליך של הבאת חיים חדשים לעולם. הערך הגדול ביותר של האישה טמון אולי בעובדה כי יש לה את הכוח ליצור ולפתח בתוכה חיים חדשים. צילום תמונות סטילס של ההריון והפיכתן לזיכרון שניתן לנצור לנצח עשוי להיות מרגש מאוד עבור ההורים. ניתן להניח כי כצלמת הריון יהיה זה אתגר לא קטן לייצר תמונות סטילס איכותיות ובאותו זמן לסייע לאם (או לאם לעתיד) להרגיש בנוח ככל שניתן. בהקשר זה צילומי סטודיו יאפשרו להקל על תהליך זה שכן בסטודיו יש אינטימיות מובנית אשר מאפשר לשמור על פרטיות המצולמת. לעומת זאת, בצילומי חוץ לעומת זאת התהליך מסובך יותר שכן יש לנקוט באמצעים נוספים על מנת לשמור על הפרטיות של ההריונית.

מבחינת מיקום, נראה שאין מיקום נוח יותר ונעים יותר לצילומי הריון מאשר צילום בסטודיו. הסיבה היא שהסטודיו הסגור מספק תקרה של נוחות, פרטיות, אינטימיות וכן סט מובנה אשר מקל על התהליך ומסייע להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר בעלות הנמוכה ביותר ללקוחה.

צילומי חוץ לעומת זאת הנם קלאסיים מבחינת רקע ומיקום- תיעוד ההריון על רקע של טבע או ים, שדה ירוק או שקיעה כל אלו יוצרים קומבינציות של תמונות עם פוטנציאל גבוה מאוד. עם זאת, חשוב לזכור שצילומי חוץ מקצועיים דורשים יותר מסתם לקחת מצלמה, למצוא נוף יפה ולצלם. צילום חוץ איכותי דורש אביזרים נוספים לשיפור נתוני התמונה ולמעשה צוות שלם שיתפעל את הצילומים. בנוסף, צילומי חוץ מצריכים זמן רב ולכן הנם יקרים יותר בדרך כלל.

לוקיישן נפוץ נוסף לצילום הריון הנו בית המצולמת. כאן היתרון המרכזי הוא האווירה הנעימה והנוחות שאין צורך לצאת מהבית על מנת להצטלם. יתרון נוסף הוא שניתן לנצל את כל החדרים בבית לצילומים- הסלון, המטבח, חדרי השניה ואפילו האמבטיה... אך גם כאן הבעייתיות היא שמכיוון שלא מדובר בסטודיו מסודר, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות באמת, צריך צוות שלם על מנת לתפעל את ציוד הצילום וגם הצילומים עצמם אורכים לא מעט זמן.

אחד הדברים החשובים בצילומי הריון זה לגרום למצולמת להרגיש יפייפיה לגבי עצמה ולגבי גופה. רוב הנשים אינן נמצאות בשיא הביטחון העצמי שלהן (בלשון המעטה) בתקופת ההריון, לכן על הצלמת לחזק לאורך כל הדרך את בטחון המצולמת ולגרום לה להרגיש בנוח עם עצמה, רק כאשר המצולמת רגועה ומרגישה נינוחה עם עצמה ניתן להגיע לתוצאות גבוהות אשר לוכדות את השלווה הפנימית שלה. מומלץ גם לשתף את בן זוגה של המצולמת בחלק מהתמונות על מנת להדגיש גם את הזוגיות ואת הפן המשפחתי בצילומים. בריאת התינוק על ידי שני בני הזוג מייצגת את האהבה בצורה הטהורה ביותר. בנוסף, מספר תמונות עם בני המשפחה האחרים- ילדים נוספים אם יש, הורים וכו', עשויות ליצור אוירה שמחה מאוד, לכן מומלץ לצרף גם בני משפחה קרובים.

צילום הריון, בדיוק כמו כל סוג אחר של אומנות, צריך להיות מקורי, אך ישנם המון חוקים כלליים לשימוש במצלמה וצילום תמונות איכותיות אך בסופו של דבר, אין מדריך שמסביר בדיוק איך צריך לפעול בצילום הריון או בכל צילום אחר- זוהי אומנות והאמן פועל כפי שהוא רואה לנכון, ובגלל זה ישנה גם שונות גדולה כל כך בין התוצאות וזה בעצם גם היופי שבדבר. כאמן, כל אחד צריך להוסיף את הערך והפרספקטיבה האישית שלו.

הריון ואמהות הנם ממש פלא טהור ומקודש- ותפקיד הצלמת בתחום צילום נשים בהריון הוא להנציח את הרגעים הללו בצורה הטובה והאיכותית ביותר שניתן, כי זהו בעצם הזיכרון היפה והמושקע ביותר שיישמר עבור המשפחה מתקופה זו.

בהצלחה!!

שמרית אסף

צילום הריון ומשפחה

התחלות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמרית אסף

צילומי הריון ומשפחה

התחלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית אסף

מאת: שמרית אסףהריון ולידה23/02/111192 צפיות
מהם העקרונות החשובים ביותר בצילום הריון וכיצד יש ליישם אותם? כמה עצות חשובות שיסייעו לך לקראת צילום ההריון שלך.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/12/101342 צפיות
במאמר זה אתן מענה לכמה מהמלכודות שכדאי להימנע מהן בנושא צילום הריון מקצועי מנקודת המבט של הצלמת. אדון בנושא התפאורה, התנוחות, הקומפוזיציה ומלתחת הבגדים שלך.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה25/11/101952 צפיות
אם את מעוניינת לעשות צילומי הריון אך אין לך תקציב מספק או שפשוט אינך מעוניינת לשלם לצלמת מקצועית, יש באפשרותך לעשות את הצילומים בעצמך, פשוט מאוד בעזרת מצלמה ביתית וחבר או חברה שיצלמו אותך. כמובן שאיכות הצילומים לא תהיה ברמת סטודיו אך ניתן להגיע לרמות ביצוע גבוהות גם בעצמך אם משקיעים במקומות הנכונים. כתבתי עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להפיק את המירב מצילומי ההריון הביתיים שלך

מאת: שמרית אסףהריון ולידה16/11/101373 צפיות
נשים רבות סבורות כי ההתכוננות לצילומי הריון כוללת בתוכה גם הוצאה כספית גדולה, משכך הן שואלות, כיצד ניתן להפריד את הצילומים משיקולי תקציב? התשובה פשוטה- את יכולה לחסוך בעלויות על ידי הכנה נכונה.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/11/101275 צפיות
עבור נשים רבות, תקופת ההריון היא אחת התקופות המרגשות בחיים. רבות מייחלות להיכנס להריון מסיבות כאלה או אחרות במשך שנים ארוכות וזה מסביר את הרגשת ההתעלות שהן חוות בתקופת ההריון. לאורך תקופת ההריון האמהות לעתיד עוברות חוויות עזות שחלקן כה חדשות ובלתי מוכרות עבורן עד כדי כך שהן מבקשות לשמר זכרונות אלה לנצח. מניסיוני כצלמת הריון, אספתי עבורך את הטיפים החשובים ביותר שייסיעו לך להגיע לתוצאות מושלמות בצילומי ההריון שלך.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182963 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172931 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172220 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172086 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173801 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174059 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171781 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica