חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום הריון - 3 צעדים להצלחה

מאת: שמרית אסףהריון ולידה23/02/20111187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אישה ובעל מעוניינים לראות כי צילומי ההריון שלהם יצאו מרשימים ואיכותיים. כמובן שבסופו של דבר איכות צילומי ההריון הם פונקציה של מספר גורמים שונים. ישנם מספר עקרונות עיקריים אשר מרכיבים את צילום ההריון: תשתית, פוזיציות ומיקום. גם אם תחליטי לשכור את שירותיה של צלמת מקצועית, עלייך לדאוג באופן קפדני כי כל אחד מהשלבים יתקיים כהלכה. אין צלמת שיכולה להביא לתוצאות מושלמות ללא שיתוף הפעולה של המצולמת. לכן, מדובר במשימה משותפת של שתיכן להביא לתוצאות הטובות ביותר בכל סשן צילום.

תשתית: מכיוון שרוב ההריוניות המצפות אינן מומחיות בסוג זה של פעילות, הן זקוקות להדרכה בסיסית טרם פגישת צילום ההריון שלהן. ראשית כל עלייך להכין את עצמך מבחינה נפשית ופיסית כאחד. עלייך להיות בטוחה שאת רוצה להצטלם ולהכיר ביתרונות של צילום ההריון. עלייך לנסות להביא את בני המשפחה שלך להשתתף עמך בצילומים. השתתפות בני משפחתך עשויה להפחית במידה משמעותית כל הרגשת אי נוחות או בושה שאת עשויה להרגיש במהלך הצילומים. מעבר לכך, השתתפות המשפחה בצילומים הופכת את המזכרת למשמעותית יותר בעבור כולם. הצעד המשמעותי הבא תחת ההכנות לצילומים הנו בחירת הלבוש והאיפור- אין צורך בשמלות מוקפדות ומפוארות, חולצות אשר נפתחות באיזור הבטן וחושפות אותה יעשו עבודה נפלאה, גם ג'ינס נמוך יכול להתאים. בגדים אלו חושפים את הבטן בקלות במהלך הצילומים וכאן יתרונם.

פוזיציות: מכיוון שצילום ההריון מיועד לתעד בין השאר את הבעות פניה של המצולמת וכן את המבט האמהי שלה, מומלץ להצטלם באופן הטבעי ביותר שניתן. לא מומלץ לעקוב תמיד אחר התנוחות שראית בספרים או באתרי אינטרנט המציגים תמונות הריון. את זו שיש לה את הכוח לבחור וליזום את הפוזיציות האהובות עלייך על פי הטעם האישי שלך! אל תנסי להמציא פוזיציות של דוגמניות, לכי על פשטות ונעימות, והתמונות יצאו נפלאות.

מיקום: העיקרון השלישי הנו מיקום הצילומים. כמובן שיש בידייך מספיק אפשרויות לבחור מהן- הן צילומי סטודיו והן צילומי חוץ יניבו תוצאות יפות. עם זאת, עלייך לזכור כי כדי להגיע לתוצאות איכותיות בצילומי חוץ לא מספיק לקחת צלמת, מצלמה ולצאת לדרך, הדבר כרוך בהכנות נוספות כגון שימוש בציוד נלווה לצילומי חוץ שמצריך צוות נוסף חוץ מהצלמת. הדבר גם מצריך זמן רב יותר ובדרך כלל יקר יותר מצילומי סטודיו.

בהצלחה!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמרית אסף

צילומי הריון ומשפחה

התחלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית אסף

מאת: שמרית אסףצילום30/01/111497 צפיות
אספתי עבורכן מידע חיוני בנושא צילום הריון אומנותי אשר יאפשר לכם להעשיר את ידיעתכם בנוגע ללוקיישנים מתאימים לצילומי הריון, החשיבות של הצילומים וכן החשיבות של היחס למצולמת ובטחונה העצמי בצילומים

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/12/101338 צפיות
במאמר זה אתן מענה לכמה מהמלכודות שכדאי להימנע מהן בנושא צילום הריון מקצועי מנקודת המבט של הצלמת. אדון בנושא התפאורה, התנוחות, הקומפוזיציה ומלתחת הבגדים שלך.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה25/11/101949 צפיות
אם את מעוניינת לעשות צילומי הריון אך אין לך תקציב מספק או שפשוט אינך מעוניינת לשלם לצלמת מקצועית, יש באפשרותך לעשות את הצילומים בעצמך, פשוט מאוד בעזרת מצלמה ביתית וחבר או חברה שיצלמו אותך. כמובן שאיכות הצילומים לא תהיה ברמת סטודיו אך ניתן להגיע לרמות ביצוע גבוהות גם בעצמך אם משקיעים במקומות הנכונים. כתבתי עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להפיק את המירב מצילומי ההריון הביתיים שלך

מאת: שמרית אסףהריון ולידה16/11/101367 צפיות
נשים רבות סבורות כי ההתכוננות לצילומי הריון כוללת בתוכה גם הוצאה כספית גדולה, משכך הן שואלות, כיצד ניתן להפריד את הצילומים משיקולי תקציב? התשובה פשוטה- את יכולה לחסוך בעלויות על ידי הכנה נכונה.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/11/101270 צפיות
עבור נשים רבות, תקופת ההריון היא אחת התקופות המרגשות בחיים. רבות מייחלות להיכנס להריון מסיבות כאלה או אחרות במשך שנים ארוכות וזה מסביר את הרגשת ההתעלות שהן חוות בתקופת ההריון. לאורך תקופת ההריון האמהות לעתיד עוברות חוויות עזות שחלקן כה חדשות ובלתי מוכרות עבורן עד כדי כך שהן מבקשות לשמר זכרונות אלה לנצח. מניסיוני כצלמת הריון, אספתי עבורך את הטיפים החשובים ביותר שייסיעו לך להגיע לתוצאות מושלמות בצילומי ההריון שלך.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214431 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica