חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום הריון - כמה מלכודות שכדאי להימנע מהן

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/12/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום נשים בהריון כולל כמה בעיות נפוצות שעשויות לחבל במאמצייך ולגרום לתמונות ההריון שצילמת במאמץ רב להיראות פשוטות וחובבניות. למרבה המזל קל מאוד לאתר את הבעיות הללו וקל עוד יותר למנוע אותן בעזרת נקיטה באמצעים פשוטים יחסית.

תפאורה ורקעי סטודיו
זיכרי כי רקע עם טקסטורה ועם מני מרקמים שונים יכול להיות מאוד מיוחד ולהוסיף המון לתמונות הריון מבחינה ויזואלית, אך באופן כללי צילום הריון עם רקע של נייר חלק בצבע אחיד נותן תחושה מקצועית יותר. כמו כן צריך לקחת בחשבון גם את העובדה כי צבע הרקע שתבחרי עשוי לבלוע פרטים שונים מן ההריונית שאת מצלמת כמו לדוגמא רקע שחור עם מצולמת בעלת שיער כהה. העמדה זו יכולה להסתדר אם תשתמשי בתאורה נוספת על מנת להדגיש את שיער המצולמת באופן ספציפי. לכן, בעוד השחור הרגיש מהווה רקע מצויין ובעל מראה מקצועי ביותר, אם את משתמשת ברקע כהה, על מנת להיות בטוחה מומלץ לארגן תאורה נאותה מבעוד מועד.

תנוחות משעממות
אל תפלו בפח של התנוחות המשעממות. פוזיציית היידיים האוחזות את הבטן הנה קלאסית אמנם אך בהחלט כדאי ומומלץ לנסות ולבדוק דברים חדשים ופוזיוציות תמונות הריון מגוונות. זיכרי כי מדובר בתקופה מאוד מרגשת של האם לעתיד אותה את מצלמת לכן אל תחששי להיות יצירתית, השתמשי בדמיון שלך וצרי פוזיציות שונות ובלתי צפויות לצילום ההריון, כמובן שחשוב לזכור בכל עת שאת עוסקת בצילום נשים בהריון שקשה להן לזוז ולהתנועע בגמישות, ולכן את חייבת לוודא שלהריונית שאת מצלמת נוח עם התנוחות השונות. גם אביזרים מיוחדים, תכשיטים ומיקומים שונים יכולים להוסיף ייחודיות ונופך שונה ומרגש לתמונות.  

קומפזיציה בעייתית
העמדת המצולמת שלך במרכז הפריים באופן עקבי יכולה להיות מאוד משעממת. זיכרי את חוק השליש: חלקי את הפריים לשלושה שלישים התחומים בקוים דמיוניים והעמידי את המצולמת בהתאמה לאותם קוים הדמיוניים, מעקב אחר הנחיה זו תאפשר לך להגיע להרמוניה טובה יותר בתמונה.

מלתחת בגדים צעקנית
זיכרי כי דפוסי צבע פרועים וצבעים משוגעים יכולים לשבש עבור הצופה את הצורה של הבטן ההריונית ולמשוך את העין והמיקוד מן המצולמת שלך לנקודות אחרות בפריים. זיכרי כי מדובר בצילום הריון ובעוד שדפוסים צבעוניים ומגוונים עשויים להדגיש את הבטן בצורה מיוחדת, לעיתים קרובות אותם הטקסטורה השונה הזו עלולה לגרום להסחות דעת. כדאי לשקול להשתמש בצבעים ורקעים מנוגדים: לדוגמא חולצה לבנה או בהירה על רקע שחור או להיפך.

הפכי את צילום ההריון למקצועי יותר, על ידי הימנעות ממלכודות נפוצות אלו תוכלי לשפר כל צילום הריון אומנותי ולנפק תוצאות מעולות שהאמהות לעתיד יתגאו להציג!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמרית אסף

צילומי הריון ומשפחה

התחלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית אסף

מאת: שמרית אסףהריון ולידה23/02/111187 צפיות
מהם העקרונות החשובים ביותר בצילום הריון וכיצד יש ליישם אותם? כמה עצות חשובות שיסייעו לך לקראת צילום ההריון שלך.

מאת: שמרית אסףצילום30/01/111497 צפיות
אספתי עבורכן מידע חיוני בנושא צילום הריון אומנותי אשר יאפשר לכם להעשיר את ידיעתכם בנוגע ללוקיישנים מתאימים לצילומי הריון, החשיבות של הצילומים וכן החשיבות של היחס למצולמת ובטחונה העצמי בצילומים

מאת: שמרית אסףהריון ולידה25/11/101948 צפיות
אם את מעוניינת לעשות צילומי הריון אך אין לך תקציב מספק או שפשוט אינך מעוניינת לשלם לצלמת מקצועית, יש באפשרותך לעשות את הצילומים בעצמך, פשוט מאוד בעזרת מצלמה ביתית וחבר או חברה שיצלמו אותך. כמובן שאיכות הצילומים לא תהיה ברמת סטודיו אך ניתן להגיע לרמות ביצוע גבוהות גם בעצמך אם משקיעים במקומות הנכונים. כתבתי עבורך מספר טיפים שיעזרו לך להפיק את המירב מצילומי ההריון הביתיים שלך

מאת: שמרית אסףהריון ולידה16/11/101366 צפיות
נשים רבות סבורות כי ההתכוננות לצילומי הריון כוללת בתוכה גם הוצאה כספית גדולה, משכך הן שואלות, כיצד ניתן להפריד את הצילומים משיקולי תקציב? התשובה פשוטה- את יכולה לחסוך בעלויות על ידי הכנה נכונה.

מאת: שמרית אסףהריון ולידה09/11/101268 צפיות
עבור נשים רבות, תקופת ההריון היא אחת התקופות המרגשות בחיים. רבות מייחלות להיכנס להריון מסיבות כאלה או אחרות במשך שנים ארוכות וזה מסביר את הרגשת ההתעלות שהן חוות בתקופת ההריון. לאורך תקופת ההריון האמהות לעתיד עוברות חוויות עזות שחלקן כה חדשות ובלתי מוכרות עבורן עד כדי כך שהן מבקשות לשמר זכרונות אלה לנצח. מניסיוני כצלמת הריון, אספתי עבורך את הטיפים החשובים ביותר שייסיעו לך להגיע לתוצאות מושלמות בצילומי ההריון שלך.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica