חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש מקצועי יבטיח שהרצפה שלכם בידיים טובות

מאת: VPRבניין ואחזקה - כללי27/11/2010749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבית שלנו, משופץ ומושקע ככל שיהיה, מגלה סימני שחיקה ועייפות עם השנים. הדבר נכון במיוחד לגבי המרצפות של הבית, שכן אנחנו דורכים עליהן בכל עת ועל כן השחיקה והבלאי שלהן גדול יותר ביחס לחלקי הבית האחרים. טיפול פוליש יחייה את המרצפות העייפות ויעניק להן את המראה ההתחלתי והמצוחצח שלהן עוד בטרם חלפו כל השנים.

מדוע אני זקוק לטיפול פוליש מקצועי?

מרביתנו שומרים על שגרת ניקיון בריאה ומקפידים לנקות את הרצפה עם כל חומרי הניקוי המתקדמים, כולל תכשירי הברקה שונים. למרות זאת, אנחנו בוודאי שמים לב כי הרצפה אמנם מתנקה באופן זמני אך הכתמים הקשים עדיין שם וכך גם הסדקים והשריטות שנוצרו עם הזמן.טיפול פוליש מקצועי מתגלה כיעיל היכן שחומרי ניקוי לא מקצועיים מתגלים בחולשתם. טיפול פוליש מעניק לרצפה שכבת הגנה מפני שריטות או סדקים עתידיים ומבריק אותה כדי להעניק לה מראה נקי ומצוחצח. כמו כן, ניתן לבצע עבודת ליטוש מקצועית שתטפל בסדקים או שריטות שכבר הראו סימנים ולהעלימם כליל.

איך מבצעים טיפול פוליש מקצועי?

הברקה מקצועית דורשת שימוש בחומרים ובכלים מיוחדים ולכן מרביתנו לא יכולים לבצע את ההברקה בכוחות עצמנו. במצבים אלו מומלץ להזמין איש מקצוע מיומן שיגיע עם כל המכשור המקצועי ויבצע את עבודת ההברקה כך שנהיה בטוחים שהרצפה שלנו בידיים טובות.

כיצד בוחרים חברת פוליש מתאימה?

חברות ניקיון רבות מציעות טיפול פוליש אך בפועל רק מעטות מהן מצליחות לקיים את ההבטחה. שוק הניקיון רווי כיום בחברות מתחרות לא מקצועיות, שלא לומר חובבניות, שמציעות טיפולי פוליש במחיר זעום ואינן מבצעות את עבודתן כראוי. לצורך הבחירה בחברת פוליש מקצועית, אספו המלצות ובצעו מחקר מקדים על מנת שתוכלו לבצע בחירה נבונה ומושכלת ולא תתחרטו בדיעבד.חברת ניקיון מקצועית תדע להתאים עבור הלקוח את טיפול ההברקה המתאים לו בהתבסס על סוג המרצפת, המיקום שלה ומצבה. סוגי מרצפות שונות דורשות טיפול הברקה שונה ואילו מיקום המרצפות עשוי להעיד על מידת השחיקה הצפויה להן בעתיד (מרצפות שממוקמות באזור ציבורי למשל ידרשו טיפול הברקה מאסיבי יותר מאשר במקום פרטי). בכל המקרים, התוצאה תהיה טיפול פוליש אמין ומרצפות מבריקות.

חברת ניקיון כזו או אחרת תמיד תמצא לנו את הטוב ביותר מבחינת החומרים ומבחינת השיטות אבל עדיין יש לדעת איך לבחור חברת ניקיון מקצועית אשר תעשה את העבודה בדיוק כמו שאנחנו רגילים, לעשות את אותן השיטות שאנחנו מכירים רק לשם השקט הנפשי שלנו. מעיין דרך רגיעה למען עבודת צוות בין הלקוח ולבין חברת הניקיון שמגיעה אלינו הביתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111567 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111816 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111574 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica