חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים והאתר שלך

מאת: שרון גבריאליקידום אתרים30/11/2010840 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת האינטרנט הפכה בעשור האחרון לזירה מרכזית בפרסום ושיווק עסקים מכל הסוגים , הגדלים והמינים. אם בסוף שנות התשעים של המאה הקודמת עוד ניסו מפרסמים לקדם עסקים בגישה המסורתית – כלומר להטמיע באינטרנט את שיטות הפרסום שקיימות במדיות אחרות , הרי שהתפתחות האינטרנט הובילה את פרסום ושיווק העסקים למקומות אחרים לגמרי והיום , לצד פרסומות באינטרנט תמצאו מגוון דרכים יצירתיות לחזק את העסק שלכם – אחת הדומיננטיות שבהן היא קידום אתרים במנועי חיפוש .

קידום אתרים פירוש קודם כל שחלון הראווה העיקרי של עסקים רבים עבר לרשת האינטרנט כלומר לאתר שלהם ברשת . היום לכל בעל עסק , חברה, מוסד ואישיות יש אתר אינטרנט המציג את השירותים והמידע המקצועי והשיווקי שיציג את התוכן הרלוונטי ללקוחות פוטנציאליים . האינטרנט מספק לכולנו נגישות מקסימלית ונוחה לאינספור פרטי מידע וכמעט כל צרכן בישראל יודע היום להתחיל חיפוש אחר בעל מקצוע ושירותים שונים קודם כל באינטרנט .

בענפים תחרותיים – הצרכן , שמחפש לדוגמא , דודי שמש , יתקל בעשרות עסקים המציעים לו שירותים והבולטות של עסק מסויים על פני אחרים היא זו שתביא לאתר שלו גולשים רבים , כלומר לקוחות פוטנציאליים רבים . זוהי בעצם תמצית המהות של קידום אתרים ברשת – קידום אתרים הוא סך כל הכלים שיקנו לאתר העסק שלכם בולטות על פני המתחרים . הזירה המרכזית של קידום אתרים מתרחשת במנועי חיפוש – השערים שדרכם לקוחות יגיעו אליכם . כדי להביא את אתר העסק שלכם לעמודי התוצאות הראשונים במנועי החיפוש השונים , אתם צריכים להפנות את משאבי הפרסום שלכם לקידום אתרים במנועי חיפוש .

 



תגיות המאמר: קידום, אתר, אתרים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גבריאלי

מאת: שרון גבריאלישיפוצים01/12/101068 צפיות
מטבחים משופצים ומחודשים , הם השקעה משתלמת מכל נקודת מבט . מטבח מרווח מצויד היטב ונאה למראה הוא בהחלט אחת ההגדרות לאיכות חיים . חוץ מאשר להגביר את הנאת הבישול והאירוח , ישתלם השיפוץ גם מבחינה כספית ( כך לפי כל המומחים למכירת דירות / בתים ) , בעת מכירת הנכס .

מאת: שרון גבריאליבלוגים30/11/101057 צפיות
האינטרנט שכלל מאוד את יכולת ההתיחסות שלנו לתוכן . כתיבת תוכן לאינטרנט היא היום הרבה מעבר לכתיבת מאמרים פשוטים : היא משלבת פורמטים שלא היום קיימים לפני האינטרנט כמו בלוגים ופורומים , עם יכולות נגישות שהופכות המון מידע לזמין מאוד – כמו מנועי החיפוש , ההיפר לינקים (קישורים שמפנים אותך מתוך מאמר למקורות מידע אחרים) וכדומה . יחד עם זאת כתיבת תוכן באינטרנט עדיין וכנראה תמיד תתבסס על העקרון הפשוט והניצחי של הצורך של בני אדם במידע חיוני ומעניין . כתיבת תוכן למאמרים באינטרנט מאפשרת בדיוק את זה .

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica