חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לבחירת עורך דין

מאת: Efratחוק ומשפט - כללי30/11/2010681 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצות לבחירת עורך דין
כל אחד מאיתנו ייתקל לפחות פעם בחיים בצורך לשירותיו של עורך דין; בין אם מדובר בנושא של הלנת שכר, בגירושין, בצוואות וירושות, בתביעה בגין תאונת דרכים או כל סיבה אחרת. אנו חיים במדינה שריבוי עורכי הדין בה מבלבל את הלקוחות. עם זאת, בחירה של עו"ד מקצועי שמתמחה בתחום מסוים היא חשובה מאוד ויכולה להיות הפרמטר העיקרי בזכייה או כישלון במשפט. להלן מס' עצות וטיפים לבחירת עורך דין הטוב ביותר בשבילכם.

בחירת עו"ד מוסמך ומקצועי
קיימים אנשי מקצוע שמעניקים שירותי עריכת דין ושירות ייעוץ משפטי אך אינם מוסמכים לכך ואינם רשומים בלשכת עורכי הדין הרשמית. חשוב מאוד לבחור בעו"ד מוסמך ע"י הגופים המשפטיים השונים בארצנו בכדי לא להוציא כספים מיותרים. זאת ניתן לעשות ע"י בדיקת מסמכים רשמיים. כמו כן לבקש המלצות זו לא בושה, הן מעורך הדין והן ממכרים. לפעמים כאשר מגיעים למשרד ונפגשים עם עורך הדין הוא לא תמיד זה שיטפל בתיק, במיוחד בחברות גדולות נהוג להעביר את התיק מיד ליד, וודאו כי עורך הדין איתו אתם מתייעצים הוא זה שיטפל במשפט.

התמחות ייחודית
קיימים עורכי דין רבים, חלק בעלי התמחות כללית וחלק בעלי התמחות בתחומים ספציפיים. חשוב מאוד לבחור עו"ד שתואם למקרה שלכם. כך למשל הלנת שכר יש לפנות לעו"ד לענייני עבודה, מזונות יש לפנות לעורך דין בתחום ענייני משפחה, בתחום עבירות פליליות יש לפנות לעורך דין חוזים, פלילי וכו'.

כימיה עם עורך הדין
אחד הדברים החשובים ביותר הוא כימיה עם עורך הדין, שכן עורך דין שלא תהיה איתו כימיה יכול לזלזל בתיק שלכם ולשים אותו בעדיפות משנית. עורכי דין בימינו מתעסקים עם המון תיקים בו זמנית ועל כן כימיה עם עורך הדין יכולה לשים אתכם בעדיפות גבוהה. חשוב מאוד שהכימיה לא תהיה מבוססת על סיפורי מעשיות על קשרים ופרוטקציות , שלמרות שהם יכולים לעזור, אי אפשר לבסס עבודה לתיק עליהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137906 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137972 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138054 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137983 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137895 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137527 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137243 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231673 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212088 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211949 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211594 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211268 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201814 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201546 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica