חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי

מאת: womans-dayאימון למערכות יחסים01/12/2010879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוק פיזיקלי בסיסי קובע שאנרגיה משנה צורה ועוברת בין גופים, אך אינה נוצרת מכלום ואינה מתכלה. זהו חוק שימור האנרגיה.

אז האם טיפול זוגי יכול לעזור למערכת היחסים?
כן, אבל בתנאי שתחליטו לפתח את שריר הגמישות והחלטה כזאת אפשר לעשות רק מתוך מודעות.

לא אחדש לכם אם אומר שאנחנו "תבנית נוף ילדותנו" ושהתגובות שלנו כמעט תמיד נובעות מהרגש ולא משכל הישר. גם אם אנחנו בטוחים לחלוטין שתגובותינו שכלתניות ואין להן כל קשר לרגש, הפרשנות שלנו לא יכולה להיות אלא סובייקטיבית ולכן קשורה גם לרגש.

מבחן התוצאה הוא, הוא ההוכחה האמיתית

האם טוב לנו בהמקום הנוכחי? האם הלכנו בעקבות חלומנו? האם הפסקנו לחלום מתוך ייאוש? האם מצב הזוגיות משליך על כל השאר? האם רק קסם יציל את הזוגיות כי כלו כל הקיצין?

אם אנו חשים שאנחנו משקיעים אנרגיה רבה ועדיין לא מצליחים להשיג את התוצאה הרצויה, לא נותר לנו אלא לבחון היטב את הדבשת. אין מה לעשות. זה קשה ולא כיף הרבה יותר קל להמשיך ולטפח לעצמנו את האגו ולהאשים אחרים (בעיקר את בן/ת הזוג) במצבינו, במקום להבין שאנחנו אחראים על מעשינו.

אם נמקם את עצמנו במקום עניו נוכל לבחון באובייקטיביות את מצבנו ולהבין איך ניתן לשנותו. תגובתנו לגירויים מייצרת גירוי שונה לעומד מולנו. במידה ואנו מספקים תמיד את אותה תגובה, גורם הסבל, החולשה והייאוש יחזור אלינו חוזר חלילה. אם נחדל להגיב ב'אוטומט' ונתחיל להגיב אחרת, נופתע מאוד מכך שגם התגובות של בן/ת הזוג משתנות ונתחיל תהליך חדש קונסטרקיטיבי.

זה דבר ידוע, הרבה יותר קל להמשיך בדפוסים מוכרים וקיימים מאשר לעשות מאמץ ולהתמודד באמת עם השינוי שצריך לעשות. זהו טבעו של האדם. אנחנו יוצאים אל העולם סקרנים ומלאים בכוונות לקבל וללמוד ולנסות כל דבר חדש אפשרי ובעבור הזמן, ככל גדלים, מתפתחים בנו פחדים שמשתקים אותנו ומונעים מאיתנו עשייה מתבקשת.

ילד בתחילת חייו שמתמודד עם קושי חדש מדי יום, לעולם לא יתאונן שהחיים קשים, התלהבות ואהבה יקדמו כל התנסות חדשה שתגיע אליו.

טיפול זוגי – לבן הזוג שלנו חשיבות רבה בחיינו כמו גם השפעה אדירה על אושרנו. דווקא ביחסים איתם אסור לוותר. אסור לתת לגאווה פגועה, התחשבנות, מירמור שהצטבר, לנהל אותנו ואת חיינו. צריך לזכור תמיד את מבחן התוצאה. להתפשר, ללמוד מהסיטואציות השונות שמחזירות אותנו שוב ושוב לאותו מקום, להחיל את השינוי קודם כל על עצמנו, לפני שבאים בדרישה לתקן את העומד מולנו. לתקשר בצורה נכונה וחכמה בעצמנו במקום לשוב ולתרץ שאין עם מי לתקשר. זה מה יש. חוק שימור האנרגיה. תגיב באנרגיה שלילית והתגובות אליך תהיינה שליליות, חיוך עושה פלאים.

לפרטים נוספים בקרו באתר:http://womans-day.info

העצמת נשים || יום האישה || לנשים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://womans-day.info

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת womans-day

מאת: womans-dayאימון למערכות יחסים27/03/11975 צפיות
אביב בפתח, פסח בדרך- אשתך נכנסה לכוננות מלחמה עכשיו היא תתמלא אנרגיה משחיתה: לנער, לאוורר, לצבוע, לתלות מדפים לכבס וילונות - לעשות פינה .

מאת: womans-dayבגידות20/02/111755 צפיות
בעידן של האינטרנט וחופש מיני הבגידות בחיי הנישואין נמצאות בעלייה מתמדת. שני בני הזוג עלולים לבגוד מכל מיני סיבות ולגרום ליחסים להתדרדר או להסתיים. מדוע בוגדים? האם נתן להתגבר על בגידה?

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205482 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172650 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162236 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica