חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות חשובות לזוגיות טובה

שכחו מכל מה שאתם מכירים לגבי האהבה. המושג של אהבה רומנטית אינו מצליח לשרוד את המשברים שעולים מידי פעם בפעם במערכת היחסים הזוגית, וכאשר מדובר במשפחה הם רק מעמיקים ויוצרים קרע עמוק מכפי שניתן לשער בתחילת הדרך. לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות. פניה אל מטפלת זוגית יכולה לסייע במקומות שמתקשים ולהעניק את הכלים והכללים להפוך את השותפות לנעימה ומלאה באהבה.


כללי זהב למערכת יחסים בריאה

מתפשרים, לא מתעקשים – מערכת היחסים צריכה להעניק לכל אחד מבני הזוג את האפשרות להביע את עצמו ואת צרכיו מבלי שהאחד משתלט על אלה של האחר. רק באמצעות פשרות והתקרבות האחד אל צרכי השני מצליחים לגרום לתחושת סיפוק על פני תחושה של מחנק בשל הענקת מענה לרצונות אחד מבני הזוג.

יוצרם זמן איכות – זה חשוב לטפח את מערכת היחסים הזוגית. לא חייבים לגשת אל מטפלת זוגית על מנת להבין כי יצירה של זמן פרטי בין שני בני הזוג לקצת רומנטיות וחיי מין בריאים מסייעים לשמור על הגחלת ועל העוצמות של השותפות החשובה הזו.

כבוד הדדי – לתמוך האחד בשני ולהעריך את כל מה שבן הזוג מביא אל מערכת יחסים. רק בסיס חזק שמביא תחושות של כבוד והערכה שאינם ברורים מאליהם יוכלו לסייע לקשר לצמוח ולייצר שורשים חזקים שיסייעו לעמוד בפני כל סערה שתגיע.

מחלקים תפקידים – ליצור יחידה משותפת שמתפקדת בצורה טובה מצריך ביצוע של חלוקה מאוד ברורה של התפקידים בין שני בני הזוג כדי שהנטל לא ייפול באופן בלעדי על מישהו, אך כמובן שמידי פעם זה מבורך לעזור לאחד שמתקשה בביצוע המטלות כאשר דבר זה עולה.

 



תגיות המאמר: מטפלת זוגית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213577 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213819 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213950 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205473 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173100 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172648 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172738 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162232 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161671 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

אין חשק למין, תאווה מינית, גמילה מסקס, לגרום למישהו לרצות סקס, גמילה מסקס, חרמנות, הדרכה, מטפל אישי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מושג שנקרא א - מיניות מישהו מכיר את המושג הזה? ש: כן. אליעד: אוקי מה אתה מכירה? ש: א - מיניות? אליעד: כן. ש: המושג? אליעד: כן. ש: מה זה אומר. אליעד: ברור השאלה מה זה אומר. ש: זה אומר אדם שלא מתעניין במין. אליעד: אוקי אז השאלה היא בהנחה שיש בן אדם שהוא א - מיני איך אפשר להפוך אותו למיני, זאת השאלה וכמובן שהשאלה היא גם הפוכה איך בן אדם מיני אפשר להפוך אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica