חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלבים ליצירת זוגיות

איך למצוא זוגיות?

כמה פעמים אמרת לעצמך: "אני כל כך רוצה למצוא את האחד, אך זה פשוט לא קורה" , "כל החברות שלי כבר נשואות עם ילדים ורק אני לבד.." או "רק גברים לא רציניים נדבקים אלי. אין לי מזל באהבה".

את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע כל חברותייך נשואות או בזוגיות ורק את לא? מה יש להן שאין לך? האם רק שני הקילוגרמים שאת רוצה להשיל הם הסיבה האמיתית לכך שאינך בזוגיות? האם גברים רציניים לא רוצים אותך כי את פחות שווה מחברותייך? פחות יפה/ רזה/ חכמה/ מעניינת? הביטי סביבך, האם באמת כל חברותייך "מושלמות"? כמובן שלא. אז מה קורה כאן? מדוע דווקא את עדיין לבד?

השלבים למציאת זוגיות:

1. לעבור משלב ההצהרות לשלב הבא. אם אני רק מצהירה שאני רוצה זוגיות אך לא עושה עם זה כלום, הזוגיות לא תגיע. עלי לבדוק האם אני באמת רוצה זוגיות ומדוע?

2. להבין איזה בן זוג אני רוצה, מעבר לקריטריונים חיצוניים. מה צריך להיות בזוגיות שיגרום לי לאושר. אילו ערכים צריכים לבוא לידי ביטוי במערכת היחסים כדי שאהיה שבעת רצון?

3. עלי לבדוק את כל מערכות הזוגיות שהיו לי לאורך השנים. האם נטשתי או ננטשתי? מה היה חסר? מה לא הצליח? מה היו המחלוקות? על מה רבנו? האם הזוגיות התחילה לשעמם אותי אחרי פרק זמן? מה היה הדפוס החוזר בהם?

4. חשיפת החסמים הפחדים והאמונות שליליות ששוכנים בתת המודע שלך ומנהלים את חייך מאחורי הקלעים. אותם החסמים נתפסים בעינייך כאמת מוחלטת, ומחבלים בסיכוייך למצוא אהבה.

5. בניית אמונות חדשות ומעצימות ושחרור מפרדיגמות וחסמים.

6. הטמעה של האמונות החדשות בתודעה, תוך שינוי הוויה ותפיסת המציאות.

את סעיפים 3-5 קשה לבצע לבד, אם לא למדת כיצד לחשוף תהליכים בתת המודע. רובנו לא נולדנו עם הידע הזה, לכן בשלב הזה רצוי להיעזר באיש מקצוע בכדי לחשוף את הסיבות הנסתרות שמונעות ממך למצוא אהבה, ולקבל הדרכה והכוונה כדי לצאת אחת ולתמיד ממעגל הקסמים של דייטים גרועים, גברים לא מתאימים, בדידות וייאוש. ולבנות זוגיות יציבה, מעצימה, ונכונה שמתאימה לך.

אורלי גולד- מאמנת ליחסים וזוגיות

www.gold-zugiut.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורלי גולד- אימון וייעוץ ליחסים וזוגיות

האתר שלי: www.gold-zugiut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי גולד זנדברג

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים14/11/152745 צפיות
את ודאי שואלת את עצמך מדוע את תמיד יוצאת עם גברים לא רציניים / לא מפרגנים / אדישים / לא יוזמים / קמצנים / שקרנים /מעצבנים..? איך זה שדווקא גברים שאת לא רוצה נקרים על דרכך? מדוע את לא מצליחה למצוא גבר אתו ניתן לבנות זוגיות טובה? האם אין לך "מזל" באהבה? האם אלו הגברים הפנויים היחידים ב"שוק"? חולמת על זוגיות מוצלחת ולא יודעת מדוע זה לא הולך? בדקי קודם את הזוגיות שלך עם עצמך..

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים15/08/152371 צפיות
לאחר שחשפנו את הפרדיגמה השלילית שמנהלת את חיינו, אנחנו צריכים להתמודד איתה ולנטרל את השפעתה. כיצד ניתן לשנות פרדיגמה שניהלה אותנו תקופה ארוכה ולהצליח לבנות במקומה אמונה חדשה ומקדמת?

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים08/08/151551 צפיות
הפרדיגמות הן סמויות ולא מודעות, מושכות בחוטים נסתרים ומנהלות את חיינו מאחורי הקלעים. בבואנו להתמודד עם העולם אנחנו כלל לא מודעים לאמונה שמנווטת אותנו. אנחנו לרוב נחוש רגש כלשהו שהוא תוצר האמונה. אם אנחנו מרגישים שמשהו תקוע בחיינו, אם יש פער ברור בין משאלת הלב לבין המציאות, עלינו לבדוק מה גורם לפער הזה. אם לא טוב לי במקום בו אני נמצאת בחיים זה דורש בדיקה ובירור פנימי. מדוע יש לי שאיפות וחלומות שאני לא מגשימה בפועל? מדוע אני מצהירה בקול רם שאני רוצה זוגיות אך זה לא קורה?

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205479 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173101 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172649 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172739 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

אין חשק למין, תאווה מינית, גמילה מסקס, לגרום למישהו לרצות סקס, גמילה מסקס, חרמנות, הדרכה, מטפל אישי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מושג שנקרא א - מיניות מישהו מכיר את המושג הזה? ש: כן. אליעד: אוקי מה אתה מכירה? ש: א - מיניות? אליעד: כן. ש: המושג? אליעד: כן. ש: מה זה אומר. אליעד: ברור השאלה מה זה אומר. ש: זה אומר אדם שלא מתעניין במין. אליעד: אוקי אז השאלה היא בהנחה שיש בן אדם שהוא א - מיני איך אפשר להפוך אותו למיני, זאת השאלה וכמובן שהשאלה היא גם הפוכה איך בן אדם מיני אפשר להפוך אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica