חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות בעת משבר כלכלי

מאת: אמיר מיילסמחקרי שוק07/05/20091334 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טעויות של שפל כלכלי / או אם תרצו אופטימיות מול פסימיות
בתקופות קשות לעסקים יש נטייה לעשות טעויות המאיצות את הידרדרות העסק, טעויות שנגרמות עקב שיקול דעת מוטעה, עקב לחצים כספיים כמובן.
טעויות של שפל כלכלי / או אם תרצו אופטימיות מול פסימיות
בתקופות קשות לעסקים יש נטייה לעשות טעויות המאיצות את הידרדרות העסק, טעויות שנגרמות עקב שיקול דעת מוטעה, עקב לחצים כספיים כמובן.
אחת מהטעויות הנפוצות הינה הקטנה ואף הפסקת הפעילות השיווקית על כל המשתמע ממנה. אך דווקא בתקופה של האטה ומשבר בפעילות , יש צורך בשימת דגש מיוחדת על כל נושא השיווק, שהרי כל המטרה בתקופה של משבר היא להשיג לקוחות חדשים, מקורות הכנסה נוספים, כדי להיחלץ מהמשבר, לצורך השגת מטרות אלה נדרשת פעילו שיווקית, ולא הפסקתה.

טעות נפוצה אחרת היא פיטורי עובדים, אף שלעיתים אין מנוס מכך, אך צעדים של פיטורי עובדים יש לשקול בכובד ראש. יש לזכור כי הכשרת העובדים שלכם הייתה כרוכה במאמץ רב ובהשקעת משאבים רבים, ואינכם רוצים לעשות זאת שוב בעת שתתאוששו מהמשבר.

צמצומים הם כורח בעיתות משבר, צמצמו תחילה בהוצאות המיותרות: דלקים, מתנות, הוצאות חשמל וטלפון, אחזקות רכבים.
לאחר מכן שיקלו צמצום מספר שעות העבודה, ואף קיצור שבוע העבודה ביום שלם אם יש צורך, ובלבד שתמנעו תחילה מצעדים דרסטיים ל פיטורי עובדים.

זכרו כי המוניטין של העסק שלכם נצבר בעמל של שנים ארוכות, ועל כן הישארו נאמנים ללקוחותיכם, כמו גם לספקים השונים איתם העסק שלכם עובד.


וחשוב מכל זיכרו: סופו של משבר לחלוף, וכמה מהר יחלוף, יהיה נתון לא רק למצב הכללי במשק, אלה גם להחלטות שתקבלו, לדרך בה תיערכו, לאמונה שלכם בחוסנו של העסק.
וכן, נכון, קל להשיא עצות, קל לצאת ממשבר במילים, אך בשטח המציאות קשה ולעיתים אף אכזרית אך אין לכם דרך אחרת. האופטימיות והאמונה שלכם ביכולתכם לצאת מהמשבר, היא הנדבך החשוב ביותר להתאוששות העסק.

 חתונה חתונות

מבצעים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עסקים למכירה

מבצעים

אמיר מיילס- מרכז עסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר מיילס

מאת: אמיר מיילסקידום אתרים30/05/091098 צפיות
פרסוניפיקציה- האנשת גוגל המפתח להבנת גוגל ולקידום אתרים 1 . להכיר ולהבין את גוגל. ( לעניות דעתי זהו הכלל החשוב ביותר עבור מקדם האתרים ) א. רלוונטיות - בראש ובראשונה מנוע החיפוש גוגל שואף להציג לפני הגולש את תוצאת החיפוש הרלוונטית ביותר לשאילתת החיפוש, וחשוב ביותר להפנים כלל זה

מאת: אמיר מיילסייעוץ עסקי15/05/091087 צפיות
להכניס שותף לעסק- כן / ולא אחת מהקושיות היותר הגדולות עבור בעל העסק- השיקולים לכאן ולכאן הם רבים וכך גם ההתלבטות. מצד אחד שותף יכול למנף את העסק, להזרים לתוכו משאבים ויכולת שתביא לצמיחתו, ומאידך יש חששות רבים כמו: סכסוכים, נסיונות השתלטות על העסק, תביעות הדדיות וכו"

מאת: אמיר מיילסיזמות עסקית15/05/091132 צפיות
עסקים באינטרנט עסקי אינטנט הופכים מיום ליום ליום לאטרקטיביים יותר ויותר. נפחי החיפוש באנטרנט, כמות הרוכשים מוצרים, או המפרסמים , גדלים בהתמדה משנה לשנה, ובשל כך גם הפוטנציאל הטמון בעסקי האינטרנט השונים

מאת: אמיר מיילסקידום אתרים14/05/091018 צפיות
קידום אתרים וגוגל- אינטואיציה או מדע מה לא נאמר ונכתב על נושא זה של קידום אתרים וקידום בגוגל בפרט. אז הפעם מזווית קצת אחרת, זווית שאני מקווה שתאיר לכם כמה צדדים אפלים בתחום זה של קידום אתרים אורגני. אז ראשית:

מאמרים נוספים בנושא מחקרי שוק

מאת: יוסי רייכמןמחקרי שוק12/01/152476 צפיות
ויוטה פריוס היברידית נשענת על הפלטפורמה הידועה והאיכותית של דגם הפריוס הקלאסי אך לדגם זה נוספו 15.5 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וגם לגובה המכונית נוספו 8.5 ס"מ. למעשה, העיצוב של הפריוס ההיברידית דומה לעיצוב הפריוס הרגילה ורק במבט שני ניתן לראות כי מימדי הרכב גדלו וכמובן. תא הנוסעים לעומת זאת שונה בגלל הקונסולה השוכנת בין המושבים הקדמיים ולרשות הנהג והנוסעים אבזור עשיר ומפנק.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק20/06/131770 צפיות
בראש ובראשונה אתה חייב לסמוך על אנשים במקרה שלנו לקוחות שלא רק שיתנו לך משוב אלא שגם המשוב שלהם יהיה אמתי. בהרבה מאוד מקרים שאנשים מרוצים הם לא מרגישים צורך להתקשר לחברה להודיע לה על כך. בזמן שאחרים יקטרו על חסרונות ותקלות בשרות או במוצר ומקללים את החברה בלי להודיע או לתת לה משוב על כך שיש איזו בעיה שהיא יכולה להתמודד ולפתור אותה. יעוץ ניהולי נכון יכול לעזור לך למצוא פתרון ולהחזיר אותך לדרך המלך.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק15/06/131771 צפיות
בוער בך להתחיל עסק חדש!!!, יש לך את החזון ואת הרעיונות ואתה מרגיש שהגיע הזמן לממש אותו ? ברכותינו אבל לפני שאתה רץ חושב רגע האם יש לך את מה שצריך כדי להצליח בעסק ? האם באמת חשבת על השוק שלך, על המתחרים שלך, על החוזקות שלך או על החולשות שלך, כמה השוק שלך רווי וכמה בשורה האחרונה אתה יכול להרוויח ולאיזה תקופה, אם אחד מהמרכיבים האלה חסר בחזון שלך אתה חייב בדיקת כדאיות להקמת העסק שלך וכך לראות אם שווה לך בכלל להתחיל להתעסק...ובכן בעסק הייעודי שלך.

מאת: חיים זוארץ - DataMindמחקרי שוק20/09/128716 צפיות
בינה עסקית היא הערך המוסף לכל ארגון המסייע למנהלים ולעובדים בקבלת החלטות במהירות וביעילות. באמצעות BI ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, ליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות בזמן אמת. יחד עם יתרונות אלו, יישום מערכות בינה עסקית חייב להיות מתוכנן בקפידה אחרת לא יעמוד בציפיות.

מאת: gilon mמחקרי שוק21/04/128222 צפיות
כיום בעידן המודרני מוצרים רבים בתעשייה ובכלל בחיי היום כפי שניתן לראות אם רק נסתכל סביב עשויים מברזל ונירוסטה. למי שלא אומר כלום המושג נירוסטה נסביר בקצרה שזהו ברזל שעבר עיבוד או תוספת של חומרים שונים כגון כרום אשר מקנים לו תכונות מסוימות משופרות בחלקן אם תרצו.

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118648 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: יאיר השחר חניוניםמחקרי שוק13/08/118762 צפיות
תל אביב. מצד אחד מדובר בבירת העסקים והבידור בישראל, עיר ללא הפסקה שחיה מסביב לשעון. מצד שני, מדובר גם בעיר שמקומות החניה בה היצע מקומות החנייה בה מוגבל – דבר ההופך כל מקום פנוי לנכס שערכו לא יסולא בפז.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica