חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכוני קוסמטיקה- איך ניתן לבחור מכון אמין?



כיום, יש אין ספור מכוני קוסמטיקה
נטע לי בר אור פורסם: 05/04/09 03:15

מכוני הקוסמטיקה של עידן המאה ה21 הפכו להיות בעצם קרות גג אחת לכל טיפולי היופי. ניתן לבצע טיפולי פנים, עיצוב גבות, הסרת שיער הן ע"י אפילציה והן ע"י שעווה. כמו כן, מניקור ופדיקור ועוד.

למעשה מכוני הקוסמטיקה הפכו להיות מעצמה גדולה. אישה שנכנסת כיום למכון קוסמטיקה יכולה לצאת ממנו מטופחת מכף רגל ועד ראש. מכוני הקוסמטיקה "הקלאסיים" הם בעצם המכון של הקוסמטיקאית. לרוב המכון יתמחה בטיפול פנים אך לא רק. קוסמטיקאית מקצועיות בוחרות להתמחות בכל מגוון הטיפולים כדי להציע ללקוחה את הטיפול המקיף ביותר.

מכון קוסמטיקה מקצועי יכלול אופציות רבות עבור המטופל. כיו,ם גם ניתן לבחור בין מכון לקוסמטיקה של קוסמטיקה טבעית או קוסמטיקה רפואית. כך או כך, הקוסמטיקאית בעצם מהווה את לב ליבו של מכון הקוסמטיקה. היא תקפיד על עיצוב נעים של המכון, היא תקפיד גם על ניקונו. חשוב מאוד לבחון אם המכון הוא נקי וסטרילי. בנוסף, רצוי לבחון אם במכון יש את התעודות המעידות על ההכשרה המקצועית של הקוסמטיקאית. קוסמטיקאית מקצועית תתלה את התעודות לראייה, כך תוכלי לבחון את מידת המקצועיות של הקוסמטיקאית .

הקוסמטיקאיות גם יודעות שזמן טיפול פנים או כל טיפול אחר של שגרת יופי, הוא בעצם זמן איכות של האישה ומקום בו היא יכולה להירגע. לכן, קוסמטיקאיות רבות בוחרות לשלב מאסאז'' לפנים ולהוסיף עור עמום ומוסיקה מרגיעה. המטרה היא גם לגרום לאישה להירגע ולשכוח מטרדות היום יומיות.

הקרבה האינטימית שנוצרת במכוני קוסמטיקה הם שם דבר בתחום. נשים מבקרות פעם בחודש במכון קוסמטיקה ולכן עם הזמן נוצרת מערכת יחסים אינטימית בין הטופל למטפל, כך שקוסמטיקאית גם מהווה פסיכולוגית לעת מצוא או סתם אוזן קשבת . היחס האישי הוא פרמטר חשוב מאוד במכוני קוסמטיקה. הידיעה שלקוחה מרוצה תחזור למכון הקוסמטיקה גורמת לפרמטר של היחס האישי להיות חשוב ביותר.

היחס האישי כולל יחס אדיב ונעים. במידה ואת נתקלת ביחס לא אדיב ולא נעים את הרי לא תחפצי לחזור לשם בשנית. בשל כך, נשים רבות מעדיפות לפנות למכוני קוסמטיקה לא גדולים ומסחריים אלא מכוני קוסמטיקה קטנים. כמובן שלכל בחירה יש יתרונות וחסרונות. אם תפני למכון קוסמטיקה גדול תוכלי לבחור בהיצע יותר נרחב של טיפולים אך היחס האישי לא יהווה פרמטר במשוואה זו. אם תבחרי ללכת למכון קוסמטיקה של קוסמטיקאית תוכלי גם ליהנות ממגוון רחב של טיפולים וגם לזכות ביחס אישי.

כמו כן, במכון קוסמטיקה גדול יתכן כי כל פעם יפנו אותך למטפלת שונה וזהו חיסרון גדול. כי מכון של קוסמטיקאית מבטיח לך שהקוסמטיקאית תכיר את עורך וכך הטיפול יצליח יותר. כמובן שיש שמי שיחלקו על עובדה זו. אך היכרות אישית עם המטפל מבטיחה לא רק יחס חם אלא הכרה והתאמה לטיפול הנדרש.

קוסמטיקאיות מקצועיות תמיד תטרחנה להתעדכן בכל חידושי הקוסמטיקה. חשוב שהמכון גם יהיה עדכני בכל החידושים בשוק. תמיד הרי יש מחקרים חדשים על העור והמצאה של שיטות טיפול שונות. השיטות החדשניות מבטיחות להקל על הסרבול והאי נוחות בטיפול כמו כן, להבטיח תוצאות מקסימאליות. מכוני קוסמטיקה שמפגרים אחר השיטות החדשות מעידים על חוסר מקצועיות מסוימת. כי המטרה היא להתמחות עוד ועוד בשיטות טיפול חדשניות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091176 צפיות
מבחר אינסופי של מכוני יופי מציעים לנו את "היופי המושלם" בעזרת איפור קבוע. איפור שאינו נמרח, לא נעלם ומדגיש את קווי המתאר הטבעיים. איפור קבוע גם נותן מענה לטשטוש פגמים ולהדגשת תווי פנים, במיוחד עבור הגיל המבוגר. האיפור הקבוע החל להיכנס לשוק בארץ לפני כ--18 שנה, ורק מס'' קוסמטיקאיות העזו להשתמש בו. אך כיום רוב מכוני היופי מציעים איפור קבוע, כחלק מתהליך הטיפוח.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091289 צפיות
כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ההיסטוריה. יש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091172 צפיות
אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091174 צפיות
כן, כולן רוצות עור מושלם, בוהק וצעיר. אך מה לעשות שרוב הנשים לא התברכו בגנטיקה ברוכה וגם אם נפל בחלקן הזכות, הרי שמזג האוויר בישראל נותן אותותיו לכל עור באשר הוא. הקוסמטיקה נותנת מענה לכל בעיות העור, אומנם איננו יכולים להילחם בתנאים אקוטיים כמו גיל ותורשה אך בהחלט ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיג תוצאה אופטימאלית. בגיל צעיר הבעיות השכיחות הן בעיקר אקנה ובגיל מבוגר נתמודד עם עור עייף, אקנה והזדקנות העור.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091279 צפיות
האקנה אף "זכתה" ברבות השנים לאין ספור מונחים כגון: חצ''קונים, פצעים, פצעי גיל ההתבגרות ועוד. כן, הבעיה מוכרת ועם זאת כאשר האקנה "מלבב" אנחנו מרגישים חסרי אונים ומעט כעורים. אז מה עושים? ראשית כדאי להבין מה זה בעצם אקנה ומהם הגורמים לכך. אקנה למעשה מבטאת חוסר איזון הורמונאלי בגוף, לכן מייחסים זאת בעיקר לגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונאליים.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091150 צפיות
מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091163 צפיות
השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספ

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184124 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica