חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי ספא בנופש שלנו

מאת: פורטל הקוסמטיקהאופנה10/05/2009901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מוצרי ספא בנופש שלנו
מוצרי ספא נחשבים למוצרים משלימים לאווירת הספא ולנופש שאליו הולך הזוג הטרי.
מיכאל פורסם: 01/04/09 11:52

מוצרי ספא

מוצרי ספא נחשבים למוצרים משלימים לאווירת הספא ולנופש שאליו הולך הזוג הטרי. ספא בצימר בצפון או ספא באחד מבתי המלון היוקרתיים בארץ אפקטיביים לשם רגיעה ופסק זמן מהעבודה ומחיי היומיום הרגילים של בעל המקצוע או אשת העסקים. גם עקרת הבית או הפנסיונר יוצא לספא כדי לנפוש ולשכוח מכל ענייני היומיום הרבים שמציפים אותו כמו חשבון החשמל, הארנונה והמים או תשלומי הגז המשכנתא או שכר הדירה. גם ענייני העבודה והלחץ בהם הם גורמים משפיעים על ההחלטה לצאת לנופש ולהשתכשך הספא מפנק. אם כבר מדברים על נופש וספא אז חייבים כאן להרחיב את הדיבור על מוצרי ספא. מוצרי ספא משלימים את חווית הספא, מוצרי ספא הם חיוניים לספא. מוצרי ספא הם דבר בסיסי לכל בית הארחה או בית מלון שמחזיק ברשותו ספא. מוצרי ספא ניתנים על פי רוב חינם לנופשים.

אין ספא ללא מוצרי ספא מוצרי ספא הם בריאותיים ומשמשים לגנה מפני השמש כאשר הספא משמש תחליף לבריכות מלאכותיות או למעיינות של פעם. מוצרי ספא מכלים מינרלים של מוצרי ים המלח וכן קרמים שמרככים את העור ונותנים לו תחושה נעימה ושאר מוצרי קוסמטיקה. מוצרי ספא כוללים כיום סבונים, שמפו, כל מיני נרות ריחניים וכן שמנים ארומאטיים.מוצרי ספא משפרים את בריאות הגוף וכן טובים לעור הפנים והגוף. הם מבוססים בדרך כלל ממוצרים טבעיים שונים ונותנים אווירה אחרת לספא, מוצרי ספא משתלבים היטב עם הספא ועם האפקט המרגיע שלה והשלווה שהיא מפילה על המשתכשכים בה. חוויית מוצרי ספא היא חלק מחוויית הספא. סבונים ארומאטיים, משחות ומסכות פילינג לפנים וכן שמפו על כל סוגיו וריחותיו ולקינוח נרות ריחניים, הכל נחשב לחלק מאווירה קסומה השוררת בספא החם. מוצרי ספא מכילים בתוכם בתוך שלל המוצרים מינרלים שונים שעשירים במשחות שמזינות את העור כפי שציינו וכן סוגים שונים של שמנים טבעיים וכן תמציות צמחים שונות בעלי ריחות מיוחדים ונעימים. מוצרי ספא נחשבים למוצרים איכותיים עם קומפלקס שלם והתאמה לספא. ההתאמה של מוצרי ספא לספא נחשבת למלאכה מורכבת. חשוב שהחומרים של מוצרי ספא יתאימו לכל סוגי האוכלוסייה ללא יוצא מין הכלל ויהיו חומרים שמתאימים לכל כיס. יש בשמים מיוחדים לספא ומוצרים אחרים כמו משחות שונות לפנים, לצוואר, לגוף בכלל וכן לידיים או לרגליים וכדומה שמתאימים לספא. סקאלת המוצרים של מוצרי ספא היא רחבה מאוד וגדולה. המוצרים נותנים לעושים בהם שימוש תחושה של צעירות ורעננות.

בתחום מוצרי ספא, קיימים מוצרי ספא מיוחדים לטיפוח לגבר. מוצרי ספא לגבר ללא ספק הם כמובן שונים לגמרי ממוצרי ספא לאישה. מוצרי ספא לגבר הם מוצרים השמים דגש על נעימות ועל הנאה לאו דווקא כמו אצל האישה על יופי וטיפוח היופי. לגבר חשוב מוצרי ספא מרגיעים עם משחות להקלה משרירים תפוסים או קרמים להרגעת העור. הקרמים מגיעים במבחר סוגים לכל סוגי העור למיניהם כך שאין סוג אחד שרק ממנו ניתן לבחור מה שרוצים. המבחר של מוצרי ספא מועיל לבחירה במוצר המתאים ביותר לספא ולאדם הנופש בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091178 צפיות
מבחר אינסופי של מכוני יופי מציעים לנו את "היופי המושלם" בעזרת איפור קבוע. איפור שאינו נמרח, לא נעלם ומדגיש את קווי המתאר הטבעיים. איפור קבוע גם נותן מענה לטשטוש פגמים ולהדגשת תווי פנים, במיוחד עבור הגיל המבוגר. האיפור הקבוע החל להיכנס לשוק בארץ לפני כ--18 שנה, ורק מס'' קוסמטיקאיות העזו להשתמש בו. אך כיום רוב מכוני היופי מציעים איפור קבוע, כחלק מתהליך הטיפוח.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091292 צפיות
כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ההיסטוריה. יש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091172 צפיות
אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091176 צפיות
כן, כולן רוצות עור מושלם, בוהק וצעיר. אך מה לעשות שרוב הנשים לא התברכו בגנטיקה ברוכה וגם אם נפל בחלקן הזכות, הרי שמזג האוויר בישראל נותן אותותיו לכל עור באשר הוא. הקוסמטיקה נותנת מענה לכל בעיות העור, אומנם איננו יכולים להילחם בתנאים אקוטיים כמו גיל ותורשה אך בהחלט ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיג תוצאה אופטימאלית. בגיל צעיר הבעיות השכיחות הן בעיקר אקנה ובגיל מבוגר נתמודד עם עור עייף, אקנה והזדקנות העור.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091281 צפיות
האקנה אף "זכתה" ברבות השנים לאין ספור מונחים כגון: חצ''קונים, פצעים, פצעי גיל ההתבגרות ועוד. כן, הבעיה מוכרת ועם זאת כאשר האקנה "מלבב" אנחנו מרגישים חסרי אונים ומעט כעורים. אז מה עושים? ראשית כדאי להבין מה זה בעצם אקנה ומהם הגורמים לכך. אקנה למעשה מבטאת חוסר איזון הורמונאלי בגוף, לכן מייחסים זאת בעיקר לגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונאליים.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091150 צפיות
מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091164 צפיות
השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספ

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151912 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica