חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת כתמים

מאת: פורטל הקוסמטיקהקוסמטיקה10/05/2009950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הסרת כתמים
הסרת כתמים הוא תחום חשוב ברפואה המודרנית.
מיכאל פורסם: 01/04/09 11:52

הסרת כתמים

הסרת כתמים הוא תחום חשוב ברפואה המודרנית. הכתמים שנוצרים עם המגע והחשיפה לשמש יוצרים אצל האישה בעיה אסטטית. אסטטיקה קשורה לאידיאל היופי בחברה המודרנית. אידיאל היופי מחייב מראה מושלם ונקי, כתמים נחשבים בפגם אסטטי. לטיפול בכתמים יש הקליניקות שאחראיות לעניין הסרת כתמים. הסרת כתמים בקליניקות הוא תחום פופולארי שמביא הכנסות רבות לקליניקות. הסרת כתמים הוא יחסית תחום לא מורכב אולם ההצלחה שם היא לאורך זמן ולא מהיום למחר כמו למשל בניתוחי לייזר לעיניים שכבר באותו יום המטופל או הפציינט רואה את התוצאה, כאן נדרשת עבודה לאורך זמן, עבודה הפרושה על מספר טיפולים. בנושא הסבוך של הסרת כתמים נדרשת עבודה יסודית עם מעקב אחרי הלקוח. הסרת כתמים יכולה להיעשות אצל הקוסמטיקאית בקליניקה הפרטית שלה ויכולה להיעשות במרפאה תלוי ברצונו של הפציינט. הסרת כתמים יכולה וזה החדשות הטובות, הסרת כתמים יכולה להיעשות בבית באמצעות ערכאות ביתיות שניתן לרכוש אותם בפארמים או בסופרים למיניהם או בכל בו השכונתי, ערכאות ביתיות של הסרת כתמים שכוללות קרמים, פילינגים, מסכות לפנים או לגוף וכן חומרי חימצון לניקיון העור. הערכאות הביתיות הופכות כמו דוגמת רשת איקאה של שיטת עשה זאת בעצמך לחזרה לתחום ולתקופה שבה האדם עשה את הכל בעצמו ללא מתווכים למיניהם שגובים על גבו פערים תיווך, זאת למעשה המגמה השלטת כיום ולא רק ברהיטים אלא גם בקוסמטיקה לבצע את הטיפולים בבית. למשל טיפול של הסרת כתמים כולל מריחה של משחה באזור הנגוע במשך חודש, מריחת המשחה על ידי המטופלת עצמה יכול להגיע לאותה תוצאה כמו שמריחת המשחה על ידי הקוסמטיקאית מגיעה לתוצאה המיוחלת.

הסרת כתמים כוללת הסרת כתמים שהם כתמי שמש וכן כתמים מסוגים שונים למשל כתמי לידה או כתמים שנוצרים מאקנה שהם פצעי בגרות או כתמים שנוצרו מכוויות שונות. נושא הסרת הכתמים איננו נושא טוטאלי והתוצאות שם הם לא מוחלטות ומי שמבטיח תוצאות מוחלטות לא יודע ככל הנראה על מה הוא מדבר. הסרת כתמים היא הליך מורכב ומתמשך לאורך זמן וגם כאשר מושגת התוצאה המיוחלת וקורא הנס עדיין ללא עקביות בהליך לאורך זמן הכתמים יכולים לחזור בחזרה. חשוב בנושא הסרת כתמים עבודה עקבית לאורך זמן ללא זלזול או הזנחה לאורך שלבי הטיפול השונים בנושא המורכב של הסרת כתמים. הסרת כתמים הוא תחום שלם בקוסמטיקה שעליו מתמחות קוסמטיקאיות במשך שנים רבות בבתי הספר לאיפור. חלק מהטיפול הפציינטיות הוא אולי אפילו חלק מרכזי בטיפול בפציינטיות הוא טיפול מונע או טיפול מתקן לנזקים בעור הפנים או בעור הגוף וכאן באה לידי ביטוי היכולת של הפציינטית להגיע להישגים כבירים אם רק תוכיח תוצאות ותראה קבלות שכן הפרסום ברוב המקרים בתחום הזה הוא מפה לאוזן. מי שמטופלת במרפאה מסוימת בעניין הסרת כתמים ומגיעה ואכן מקבלת את התוצר המיוחל בדמות הסרת כתמים וניקיון הפנים מדווחת על כך למכריה ולחברותיה במקרה הזה ואילו הם מוציאות החוצה את הבשורה וכך ההצלחה של אותה קליניקה שבה היא טופלה מקבל אימפקט רציני ביותר בעניין הנידון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091177 צפיות
מבחר אינסופי של מכוני יופי מציעים לנו את "היופי המושלם" בעזרת איפור קבוע. איפור שאינו נמרח, לא נעלם ומדגיש את קווי המתאר הטבעיים. איפור קבוע גם נותן מענה לטשטוש פגמים ולהדגשת תווי פנים, במיוחד עבור הגיל המבוגר. האיפור הקבוע החל להיכנס לשוק בארץ לפני כ--18 שנה, ורק מס'' קוסמטיקאיות העזו להשתמש בו. אך כיום רוב מכוני היופי מציעים איפור קבוע, כחלק מתהליך הטיפוח.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091291 צפיות
כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ההיסטוריה. יש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091172 צפיות
אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091174 צפיות
כן, כולן רוצות עור מושלם, בוהק וצעיר. אך מה לעשות שרוב הנשים לא התברכו בגנטיקה ברוכה וגם אם נפל בחלקן הזכות, הרי שמזג האוויר בישראל נותן אותותיו לכל עור באשר הוא. הקוסמטיקה נותנת מענה לכל בעיות העור, אומנם איננו יכולים להילחם בתנאים אקוטיים כמו גיל ותורשה אך בהחלט ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיג תוצאה אופטימאלית. בגיל צעיר הבעיות השכיחות הן בעיקר אקנה ובגיל מבוגר נתמודד עם עור עייף, אקנה והזדקנות העור.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091280 צפיות
האקנה אף "זכתה" ברבות השנים לאין ספור מונחים כגון: חצ''קונים, פצעים, פצעי גיל ההתבגרות ועוד. כן, הבעיה מוכרת ועם זאת כאשר האקנה "מלבב" אנחנו מרגישים חסרי אונים ומעט כעורים. אז מה עושים? ראשית כדאי להבין מה זה בעצם אקנה ומהם הגורמים לכך. אקנה למעשה מבטאת חוסר איזון הורמונאלי בגוף, לכן מייחסים זאת בעיקר לגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונאליים.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091150 צפיות
מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091163 צפיות
השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספ

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187283 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152560 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152029 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica