חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בושם ושימושיו

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/20091002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בושם ושימושיו
בושם שימש בעבר לכל סוגיו למרפא יותר מעניין הריח וההרגשה הטובה שהוא מעניק לאיש או לאישה ולסובבים אותם.
מיכאל פורסם: 01/04/09 11:52

בושם

בושם שימש בעבר לכל סוגיו למרפא יותר מעניין הריח וההרגשה הטובה שהוא מעניק לאיש או לאישה ולסובבים אותם. למוצרי בושם כמה מטרות, בושם לאישה, ריח שיקי ועדכני שיחדור לאופנה במהירות ויגבור על המתחרים. בתחום מוצרי בשמים קיימת תחרות רבה בשוק. קיימים בשמים רבים עם ריחות מגוונים החל מהריחות החמוצים וכלה בריחות ביניים ולבסוף ריחות מתוקים. הריחות החמוצים מתבססים על לימון וניחוחותיו, סוגי הביניים של הריחות עוברים שילוב בין הסוגים השונים מין קוקטייל בשפה פשוטה. הריחות המתוקים לעומת זאת מתבססים על פירות מתוקים. כל הבשמים מיוצרים במעבדות החברות הגדולות ולפני יציאתם לשוק הם עוברים בדיקה מדגמית באמצעות סקרי שוק כאשר למשל לוקחים קבוצה מסוימת ונותנים לה להריח מספר סוגים של בשמים כאופציה לבחירה ולחוות דעת. קבוצת הביקורת מחווה את דעתה על הריחות ועל פי זה פועלת החברה.

בושם הוא גם מוצר של תשוקה. לפני יציאות לאירועים כמו חתונות או בילויים במועדונים מקפידים המבלים לבשם את עצמם במבחר סוגי הבשמים על מנת להיות במיטבם. בישום משמש גם לקידום עסקים כאשר גבר או אישה לפני פגישה עסקית שמים על עצמם בושם בכמויות נדיבות השיחה הופכת לנינוחה ביותר וסגירת העסקה בקרובה מתמיד. בושם בתרבויות העתיקות היה סמל לחיזור ושיטה למשיכת בן זוג. גם כיום בעידן המודרני המפותח משמש הבושם כשיטה למשיכת בת זוג באמצעות עירור חוש הריח. לחוש הריח יש בעולמנו מקום מיוחד במסגרת חמשת החושים עימם עובדים בני האדם ביום יום. יש את חוש המישוש שנודע לחוש דברים ביד, יש את חוש הטעם כאשר אנחנו אוכלים מזון לראות שהוא איננו מקולקל ויש את חוש הריח שרגיש לריחות רעים ומזהיר אותנו מריחות מסוכנים או ריחות רעים שמתקרבים לפתחנו כמו גז או שריפה. חוש הריח הוא אחד הדברים הנדירים שניחנו בהם בתור בני אדם, חוש שמסייע לנו ביומיום ונותן לנו אות אזהרה מפני דברים מסוימים, מין התרעה על אמת. חוש הריח הביא את המדענים לפתח את הבושם, מוצרי בושם הם מוצרים שהאף האנושי רגיש להם ונהפך לערני במיוחד לגביהם. כאשר גברת מבושמת מגיעה לאירוע מיד אתה יודע באיזה בושם היא התבשמה ולא פעם בני המשפחה או הקרובים שואלים אותה לגבי סוג הבושם או מחירו. מהיכן היא קנתה את הבושם והאם המבצע לא נגמר. תהליך המכירה של הבושם מחל אצל האדם המתבשם בו כאשר הבושם מיחצן את עצמו ואת החברה שמייצרת אותו. כיום לכל בושם יש ריח מיוחד ואופייני לו ואף ניתן לומר ריח ייחודי לו.

בושם או מוצרי בשמים הפכו היום למוצרים פופולאריים על המדף בפארמים או בחנויות הכל בו שם הם נמכרים באמצעות מבצעים. המבצעים נועדו לפנות מקום במדף לבשמים עדכניים שיצאו לשוק לטובת בשמים שהצרכן רווה מהם. כל עונה יוצא בושם חדש ועדכני שנחטף מהמדף. הפופולאריים ביותר הם הבשמים של החברות הגדולות שמיוצרים במעבדות החברות בתהליך מיוחד. תהליך הייצור של מוצרי בושם במעבדות החברות האפוף על פי רוב סודיות משווה לבושם רקע של מיוחדות שאין אצל מוצרים אחרים. לא מדובר על עוד מוצר מדף אלא מדובר במוצר יוקרה כמו יין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הקוסמטיקה

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091176 צפיות
מבחר אינסופי של מכוני יופי מציעים לנו את "היופי המושלם" בעזרת איפור קבוע. איפור שאינו נמרח, לא נעלם ומדגיש את קווי המתאר הטבעיים. איפור קבוע גם נותן מענה לטשטוש פגמים ולהדגשת תווי פנים, במיוחד עבור הגיל המבוגר. האיפור הקבוע החל להיכנס לשוק בארץ לפני כ--18 שנה, ורק מס'' קוסמטיקאיות העזו להשתמש בו. אך כיום רוב מכוני היופי מציעים איפור קבוע, כחלק מתהליך הטיפוח.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091289 צפיות
כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ההיסטוריה. יש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091171 צפיות
אך מה לגבי האיפור? איך ניתן לבחור איפור שהכי יחמיא לקווי מתארייך? כן, אין לזלזל בסוגיית האיפור, ניתן לומר כי הוא אולי המרכיב החשוב ביותר. השאלה הנשאלת היא: האם כדאי לבחור באיפור מהודר או באיפור טבעי? שהרי חתונה זה אירוע מרגש, וביום מיוחל זה הכול יתועד. הרי לא תרצי להיראות חיוורת או מאופרת בכבדות. אז מה עושים? ובכן יש כמה פרמטרים חשובים בבחירה נכונה של האיפור לאותו ערב קסום.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091172 צפיות
כן, כולן רוצות עור מושלם, בוהק וצעיר. אך מה לעשות שרוב הנשים לא התברכו בגנטיקה ברוכה וגם אם נפל בחלקן הזכות, הרי שמזג האוויר בישראל נותן אותותיו לכל עור באשר הוא. הקוסמטיקה נותנת מענה לכל בעיות העור, אומנם איננו יכולים להילחם בתנאים אקוטיים כמו גיל ותורשה אך בהחלט ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיג תוצאה אופטימאלית. בגיל צעיר הבעיות השכיחות הן בעיקר אקנה ובגיל מבוגר נתמודד עם עור עייף, אקנה והזדקנות העור.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091279 צפיות
האקנה אף "זכתה" ברבות השנים לאין ספור מונחים כגון: חצ''קונים, פצעים, פצעי גיל ההתבגרות ועוד. כן, הבעיה מוכרת ועם זאת כאשר האקנה "מלבב" אנחנו מרגישים חסרי אונים ומעט כעורים. אז מה עושים? ראשית כדאי להבין מה זה בעצם אקנה ומהם הגורמים לכך. אקנה למעשה מבטאת חוסר איזון הורמונאלי בגוף, לכן מייחסים זאת בעיקר לגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונאליים.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091149 צפיות
מאז שהלייזר פרץ לחיינו חלו המון שינויים. ניתן להצעיר עור, להסיר שיער ולהסיר משקפיים לתמידות. אם פעם אנשים שחבשו משקפיים זכו ללעג מהסביבה ולגינויי כנא י{בתקופה שכל משקף היה מיקרוסקופ} כיום, אפשר לנוח על זרי דפנה ולראות ללא צורך בעדשות.

מאת: פורטל הקוסמטיקהאיפור10/05/091162 צפיות
השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספ

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195899 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162043 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica