כאשר שואלים בעלי עסקים קטנים למיניהם מדוע הם לא שוקלים את האופציה של בניית אתרים עסקיים הם מייד עונים משהו בסגנון: "אני עסק קטן" או "מה אני מבין באינטרנט" והכי נפוץ זה "אני לא צריך אתר - כולם מכירים אותי". אז נכון שחברות גדולות ובעיקר חברות בינלאומיות חשבו על בניית אתרים כבר לפני עשור ונכון שכאשר מדובר על גופים ציבוריים וממשלתיים - האופציה של בניית אתרים וניהול ערוצי הסברה ושירותי דרך האינטרנט הם כבר מזמן חלק שבשגרה,עדיין עצמאים, בעלי עסקים נישתיים, קטנים ומשפחתיים אינם מבינים את היתרונות של בניית אתרים דווקא בעסק קטן.
מדוע בניית אתרים היא כל כך משמעותית עבור עסקים קטנים:
בעוד שאתהחברות הגדולות ובעיקר את התאגידים הבינלאומיים הציבור כבר מכיר, כאשר מדובר על עסקים קטנים, עסקים משפחתיים ובעיקר עסקים חדשים הציבור עוד לא ממש מכיר. כל מי שמתבסס על המודל של "מפה לאוזן" עדיין לא מבין כי בעידן האינטרנט המפה לאוזן הוא באמצעות העברת מסרים ברשתות חברתיות, מסנג'רים ומיילים. כאשר רוצים להפיץ מידע על חברה מסויימת המספקת פתרונות לתחום מסויים הדרך היחידה להלחם על ההכרה בה כמי שנותנת מענה הוא דרך לוח המודעות הרשמי שהוא היום האינטרנט. הגולשים מחפשים הכל אבל הכל! באמצעות האינטרנט - רופאי שיניים, חברות המבצעות ניקוי יבש בבתים, טכנאי מחשבים, חברות הדברה... פשטו הכל. מי שאין לו אתר אינטרנט אין לו סיכוי לצבור קהל חדש.
מה היתרון של בניית אתרים מקצועיים דווקא לעסקים קטנים ונישתיים:
כפי שצוייןן תחילה - את החברות הגדולות כבר מכירים בין אם באמצעות קשרי עיתונות, פרסומות רדיו, טלויזיה,שלטי חוצות ועוד ערוצים. הציבור כבר מכיר את המותגים הגדולים והם אינם צריכים עוד לעבוד קשה באמצעות האינטרנט (למרות שהם עדיין מפגינים נוכחות חזקה באינטרנט). דווקא עסקים נישתיים הם אלו שזוכים להצלחה כלומר הם אלו שמצליחים להגדיל את מספר הקליינטים באמצעות האתר וככל שחברה היא נישתית וקטנה יותר ככה הפניה לקהל החדש הוא רלוונטי שכן כל לקוח חדש משנה את האחוזים באופן משמעותי. חשוב לזכור כי בניית אתרים איננ כרוכה בהוצאה גדולה וכל רווח שמגיעה ישירות מהאתר (וברור שמגיע רווח אחרת אף חברה לא הייתה בונה אתר בית) - משנה את האחוזים ומגדיל את הרווחים של החברה ללא מאמץ רב.
איך תמצאו פתרונות של בניית אתרים לעסקים קטנים שיתאימו לצרכים שלכם?
כמובן שכאשר מדובר על בניית עסקים לבעלי עסקים קטנים ונישתיים,עסקים בהם לא פועלת מחלקת שיווק ובוודאי שאין אנשי אינטרנט המתמחים בענפים כגון: בניית אתרים, עיצוב אתרים, תחזוקת אתרים וכו', כך האופציה היחידה היא לפנות אל חברת בניית אתרים מקצועית אשר תספק את הפתרון המושלם הכוללני של כל התחומים, הן ברמת אפיון האתר, הן ברמת העיצוב, הן ברמת הפקת התכנים האינטרנטיים והן ברמת תחזוקה שוטפת של הזנת האתר, ניהול התכנים וקידום אתרים במנועי החיפוש.
אם אתם מתעניינים בשירותי בניית אתרים ודאי תתעניינו גם בשירותי אחסון אתרים אשר מהווים את תשתית האחסון של דפי האתר. אם לאתר שלכם יש שאיפות להצליח בעולם העסקים ברשת, גם כאן יש עבודה מרובה בכל תהליך הפרסום שלכם. פרסום באינטרנט וכן שיווק באינטרנט הם שני תחומים חשובים שיש להם ערך חשוב בכל מערך הפעילות העסקית שלכם. על מנת לעשות זאת בצורה נכונה יש להשתמש בכלים הנפוצים לפרסום כמו קידום אתרים והפצה של תכני כתיבה שיווקית , ועוד.