חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - עשה ואל תעשה

מאת: נעמה פלגבניית אתרים13/12/2010889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים היא הזדמנות של כל בעל עסק, קטן כגדול, ארצי כמקומי, מוכר כאנונימי - לבטא את עצמו בפני הקהל הרחב. בין אם מדובר על עסק שמציעה שירותי בניית ציפורניים או שירותי הדברה נגד יתושים ועוד ועוד, אתרהחברה הוא הערוץ הראשי להעברת מסר וערכים של החברה כגון: הכי מהיר, יפה, חדשני, בטיחותי, זול! ועוד ועוד. באמצעות פלאייר בדואר אפשר להעביר פרטים כגון מבצע 1+1 אבל באתר אינטרנט אפשר להעביר מבצע יחד עם מסרים / ערכים / עקרונות "אני מאמין" של חברה. בעוד יש עסקים שיודעים איך לעבוד נכון מרגע בניית אתרים ולאורך כל שלבי ניהול האתרים, יש כאלה שקצת טועים ואף "מפשלים" כאשר מדובר על שימוש באתר הבית. להלן רשימת העשה ואל תעשה בתחום של בניית אתרים עסקיים:

בניית אתרים - אל תציין את המתחרים שלך באתר שלך:

אנשים רבים חושבים על בניית אתרים כאל הזדמנות להציג את יתרונות החברה תוך כדי התנגחות עם המתחרים ואף השמצתם. יש בעיה עם האינטרנט וזה לא קשור לעובדה שגולשים רבים יכולים לא להעריך את הגישה שלכם... כאשר את מציינים את השמות של המתחרים או בכלל של עסקים או מותגים שונים - אתם עושים להם פרסומת. מנוע החיפוש רואה שמציינים את החברות הללו ומעלה להן ניקוד.

בניית אתרים - אל תהפוך את האתר ללוח מודעות:

אתר בית צריך לשדר יציבות והוא צריך להיות בעל מבנה אחיד, מסודר והגיוני. למרות שאתם בעצם יודעים שכל הרעיון של בניית אתרים הוא בכדי שתוכלו לשדל את הגולשים להרשם למסלולים או לרכוש ישירות מוצרים אבל - אסור להפוך אתרי בית עסקיים ללוחות מודעות ורק למכור להם מהרגע שהם נכנסו לאתר. זה מעורר אנטיגוניזם ופשוט לא נחשב למודל בר סיכוי.


בניית אתרים - אל תזלזל באינטלגנציה של הגולשים:

בניית אתרים נועדה למנף את החברה העומדת מאחורי אתר החברה אך בו זמנית - יש להביא בחשבון שהאתר הוא איננו אתר יחיד במינו. האינטרנט מלא (עמוס למדי) במידע רב מכל תחום שהוא. הגולש הממוצע הוא צרכן חכם בעל גישה למידע רב ולכן - אל תציגו לו נתונים ברורים מאליהם ואל תפנו אליו בצורה מזלזלת. אם יש כיום חצי מיליון תוצאות עבור מילת החיפוש "טכנולוגיות ירוקות" או "שמירה על איכות הסביבה", סביר להניח שהגולש כבר יודע מה זה ולא צריך להתחיל איתו מבראשית.


בניית אתרים - הענק לגולשים ערך מוסף שהוא רק לגולשי האתר:

בניית אתרים נועדה לתפוס גולשים באופן רב פעמי ולחלוטין לא רק פעם אחת (לא רק בכדי לסמן V). בכדי להבטיח חוויית גלישה בכדי להבטיח המשכיות שלגלישה באתרכם, צרו טריגר ייחודי כמו הענקת ערך מוסף לאתר (הנחות מפליגות בסניפים השונים רק למי שמדפיס שובר באתר החברה באינטרנט וכו').


בניית אתרים - הנעה לפעולה היא העיקר באינטרנט:

בניית אתרים נועדה לקרב בין הלקוחות לבין החברה. החל מטפטוף מסרים שיווקיים מיתוגיים ועד להנעת הגולש כך שהוא יבצע פעולת רכישה כאשר יתקב במוצר בעתיד ועד - הזמנת המוצר און ליין לכן את האתר צריך לתכנן כך שהוא יאפשר הנעה לפעולה (דפי הרשמה, טפסי מכירה, טופס להשארת פרטים, אפשרות להעברת מסרים כגון שאלות מקצועיות און ליין עם נציגי החברה וכו').

 אם אתם חושבים על בניית אתרים עבור האתר שלכם, אל תשכחו עוד כמה דברים חשובים לא פחות. נתחיל בשירות אחסון אתרים אשר דואג לאחסון ושמירה של תכני האתר שלכם בשרת. רוב החברות המתמחות בתחום מציעות חבילת שירותים מורחבת הכוללת לא רק בנייה ואחסון אלא גם שירותים נוספים הנחוצים לאתר כמו קידום אתרים , ניהול קמפיין פרסום באינטרנט , חיזוק שיווקי - כמו תכני כתיבה שיווקית בפרט ובניית אסטרטגיה של שיווק באינטרנט בכלל. לכל אלו יש תפקיד חשוב בהצלחת האתר שלכם - ומומלץ להיעזר בכל השירותים שהחברה בה אתם בונים את האתר שלכם מציעה. מכיוון שאינכם מכירים מקרוב את הזירה העסקית ברשת, או לא סיימתם קורס קידום אתרים - אינכם בקיאים בנושא, ורצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ומומחים בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133204 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133049 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133082 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133301 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313408 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132973 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132700 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213639 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175735 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172297 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica