חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חברת בניית אתרים?

מאת: נעמה פלגבניית אתרים13/12/2010917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר רוצים לבנות אתר בית יש כיום כל כך הרבה אופציות. המבחר העצום מבלבל גם אנשים שכן מבינים ולא במעט בתחום המחשבים ובפרט בתחום האינטרנט אולם כאשר מדובר על בעלי עסקים אשר אינם משיקים לתחום - הבלבול הוא פי כמה וכמה. במיוחד עבורכם קיבצנו את הטיפים החשובים ביותר לבחירת חברת בניית אתרים.

בניית אתרים - תקציב:

ראשית כל קיים נושא התקציב וזה דבר שחייבים לחשוב עליו לפני שנכנסים לתהליך. בניית אתרים הוא לא מוצר שיש עליו מחיר אחיד (כמו עיתון או חלב) וטווח המחירים איננו יציב לחלוטין. יש הבדל בין החברות השונות וכמובן שיש הבדלים בין התוצר הסופי (מבחינת גודל האתר, זמן העבודה עליו, נפח, עיצוב וכו'). ברגע שתדעו מהו התקציב העומד לרשותכם יהיה לכם קל לבחור חברות על פי הקריטריון הזה כסינון ראשון.

בניית אתרים - תוכנית ארוכת טווח:

מאחר ונכנסים לפרויקט של בניית במחשבה לטווח ארוך, לפחות לשנתיים הקרובות, בחירת חברת בניית אתרים צריכה להיות חברה שמבטיחה לכם לא רק תוצאה מהירה אלאתוצאה יעילה. חשוב לבחור חברה אשר לא רק בונה אתרים אלא עוסקת בכלל הפיתרונות של אחזקת אתרים (איחסון אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים וכיו"ב).

בניית אתרים - התמקדות בנישה:

ישנן חברות בניית אתרים אשר צברו ניסיון בתחום או בתחומים ספציפיים כגון - בניית אתרים לאירגונים פיננסיים, בניית אתרים ללשכות ממשלתיות, בניית אתרי סחר אלקטרוני וכיו"ב. התמקדות בתחומים ובנישות מהווה יתרון ואם אתם נתקלים בחברת בניית אתרים אשר צברה ניסיון בתחום העיסוק שלכם - שווה לתת לה עדיפות על פני שאר החברות.

בניית אתרים - מוניטין זו מילת הקסם:

כמו בכל תחום אחר, גם כאשר בוחרים חברת בניית אתרים, חשוב לקבל המלצות וכמה שיותר המלצות! לפני שסוגרים עם חברה אחת. זיכרו - בניית אתרים היא תהליך ולא רכישה מידית של מוצר. אתם חייבים לדעת שיש על מי לסמוך.

נושא התקציב הוא נושא רגיש כמעט בכל דבר בחיים. בייחוד בעסקי האינטרנט, אתר צריך תקציב מוקפד אשר יכלול בתוכו מימון לכ השירותים הדרושים: קידום אתרים , אחסון אתרים , שיווק באינטרנט , תכני כתיבה שיווקית , פרסום באינטרנט - ואל תשכחו גם כוח אדם לביצוע משימות שונות כמו שיווק ברשתות חברתיות ועוד. אנשים מבוקשים בתחום הזה בפרט ובשאר התחומים בכלל הם בוגרי קורס קידום אתרים - הם מחזיקים בידע רב בתחום וכלים ליישום מיידי. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133204 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133049 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133084 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133302 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313409 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132975 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132702 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213645 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175739 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica