חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי השקעות בשוק ההון

מאת: utradeשוק ההון15/12/2010791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועצי ההשקעות מנהלים למען לקוחותיהם את ההשקעות באפיקים שונים. סוגי ההשקעות מתוכננים לפי אופיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, , עד כמה הוא מוכן ליטול סיכונים בתיק, אורך תקופת ההשקעה המבוקש.  אם הלקוח צריך מזומנים במקרה חירום, אופק ההשקעה ישמר  סולידי עם קניית אג"ח , למשל, הנתינות למכירה בבורסה. אפשר  להשקיע גם   אופציות , תעודות סל ועוד. תיקי השקעות בהם אחוזי המניות גבוהים הם תיקי השקעות  בעלי רמת סיכון גבוהה יותר. תיקים עם אחוזי מניות פחות גבוהים יחשבו לסולידיים. לפניכם קצת מהמונחים השגורים בפי יועצי ההשקעות:

אג" ח - – נסחרות בבורסה והן שטר חוב המרכיב השקעות סולידיות. שטר חוב זה הוא כמו הלוואה של הגורם המנפיק את השטר. התשואה באגרה זו קבועה מראש.   ישנן אגרות שונות כמו: אגרת חוב מסלולית – הצמודה למדד ולמט"ח,  אגרות שקליות ללא הצמדה, בעלות ריבית קבועה או משתנה, לטווח קצר או ארוך.
אגרת חוב קונצרנית –  מונפקת על ידי החברה. חשוב לוודא שלקונצרן יש חוסן פיננסי ובטחונות עבור רוכש האגרות.
אופציות – בישראל קיימות אופציות של מדד המעו"ף והמט"ח. אלו מוצרים פיננסיים הנותנים בטחונות או רווחיות רבה. יש לדעת לעבוד עימן כדי להשיג רווחים יפים ובטוחים ולא להגיע להפסדי ענק.
הבורסה לניירות ערך – בה מתקיים המסחר באמצעות פקודות של רכישה ומכירה של מוצרים פיננסים רבים כגון: מניות, ניירות ערך, אופציות וכדומה . המסחר בבורסה מתנהל על באמצעות מחשבים. בבורסה   בבורסה יש כשלושים חברים כולל הבנקים, חברות ניהול תיקים ועוד.

טווח השקעה -  מרכיב מרכזי בבנייה של תיק ההשקעות מתבסס על אורך תקופת ההשקעה. בעל התיק צריך להחליט אם הוא   יזדקק בשלב קרוב כלשהו לכסף נזיל למטרות שונות או שהוא מתוכנן לפנסיה או בטחונות לעתיד הרחוק.
 
אופציה – ההסכם בין הקונה למוכר בבורסה לני"ע, למכירת או קניית נייר ערך מסוים או הזכות לקבל ני"ע או להמירו בתעריף כלשהו בזמן מוגדר מראש.
מניות  - תעודות המקנות בעלות מסוימת בחברות. לבעל המניה יש זכות לקבלת רווחים, זכות הצבעה לגבי החלטות שונות בחברה והוא זכאי לקבל את חלקו בנכסיה לאחר פירוקה.
נייר ערך – כולל   איגרות חוב, כתבי אופציה ועוד.
נזילות של ניירות ערך – ניתן להמיר את ניירות הערך למזומנים באופן פשוט לפי לסחירותן.
סיכון בתיק – מידתו תלויה ברצון הלקוח להשיג תשואות מכובדות יותר ואז עליו ליטול יותר סיכונים בתיק.
פיזור הסיכונים – כאשר מנהל תיק ההשקעות דואג לפיזור של אפיקי ההשקעות בתיק בכל מיני דרכים יצירתיות להפחתת הסיכון.
קרנות נאמנות – מוצרים כלכליים עליהן אחראי מנהל הקרן החתום על חוזה נאמנות עם הנאמן. קרנות הנאמנות הן השקעות משותפות בני"ע  למען השגת רווח משותף.

תעודת סל – מוצר הרשום למסחר ומחירו נסחר בבורסה לפי לרמת הביקוש.

מסחר במטח

 



תגיות המאמר: שוק ההון, מטח, אופציה, אגח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסחר במט"ח

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת utrade

מאת: utradeשוק ההון02/02/111306 צפיות
אחד המקצועות הפופולאריים כיום בשוק הוא המקצוע יועץ השקעות. אנשים רבים זקוקים לייעוץ היכן להשקיע את כספם. בשוק המסובך ורב התנודות כיום בלתי ניתן להשקיע באופן עצמאי בלי ידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214111 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910569 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193003 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182844 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica