חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי יעוץ השקעות

מאת: utradeשוק ההון02/02/20111303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המקצועות הפופולאריים כיום בשוק הוא המקצוע יועץ השקעות. אנשים רבים זקוקים לייעוץ היכן להשקיע את כספם. בשוק המסובך ורב התנודות כיום בלתי ניתן להשקיע באופן עצמאי בלי ידע מקצועי. כדי להיות יועץ השקעות צריך ללמוד לקראת מבחנים של הרשות לני"ע ולאחר מכן לעבור התמחות ייעוץ השקעות וכמו כן ניהול תיקים,   הם הדרך להשתלב בתחום הפורח של שוק ההון. לימודי התחום מעניקים ליועץ ידע מעשי להבנת שוקי ההון וכיצד לנהל את כספים בצורה נכונה.

מי קהל היעד של קורס ייעוץ השקעות ?
  קהל היעד של הקורס הוא יועצים פיננסיים הרוצים להיות יועצים מורשים ואף לנהל תיקים של לקוחות. ישנם אקדמאים מתחום החשבונאות, ראיית חשבון , הכלכלה וכדומה,  הרוצים לעשות הסבה ליועצים.

היכן לומדים ייעוץ השקעות?
ניתן ללמוד את ייעוץ השקעות במכללות שונות,במרכזי השתלמויות של אוניברסיטאות ברחבי הארץ.

אילו תכנים נלמדים בקורס?
התכנים תלויים במוסדות ובמסלולים המוצעים. הלימודים מכינים את הסטודנטים לקבלת  רישיון של יועץ השקעות ובחינות הרשות. בשלב הראשון מתקיימת ההכנה למבחני כלכלה, מימון, חשבונאות וסטטיסטיקה. בעלי תואר אקדמי באחד ממקצועות אלה ומקצועות נוספים כמו: מנהל עסקים, ביטוח  פטורים מלימודים אלה. מקצוע חובה בו לא ניתן לקבל פטור הוא אתיקה ודיני ני"ע .
הלימודים כוללים נושאים כמו:   דיני חברות, היכרות עם נכסים פיננסיים, שיטות של מסחר, ניהול סיכונים ועוד.
השלב השני הוא שלב הבחינות המקצועיות הכוללות ניתוח של ניירות ערך ומוצרים כלכליים וניהול תיקים עבור מי שמעוניין להיות בעל רישיון לניהול תיקים.
השלב האחרון הוא שלב  ההכשרה שנמשך חצי שנה ליועץ השקעות ותשעה חודשים למנהל תיקים. שלב זה חייב להתנהל אצל מנהל תיקים מורשה.
חשוב לדעת שמי שלא עובר את שלב ההתחלה הכולל בחינות היסוד לא יוכל להמשיך לבחינות המקצועיות בשלב ב'. בנוסף, ניתן להתחיל את תקופת ההתמחות שעוברים את החלק הראשון, במקביל אל הבחינות המקצועיות ובכך לחסוך זמן.

כיצד נרשמים לבחינות?
נרשמים ישירות מול הרשות לני"ע . ההרשמה עולה כסף.  אפשר לגשת לבחינות במאי ובנובמבר כל שנה.


איך לבחור מקום ללמוד ייעוץ השקעות?
כדאי ללמוד במקום בעל מוניטין וניסיון , בו מלמדים מורים איכותיים ובעל ידע. חשוב שמקום הלימודים יעניק הכשרה   מקיפה לבחינות וכדאי לבדוק כמה אנשים שלמדו במקום הצליחו במבחנים. מומלץ ללמוד במקום שיש לו קשרים בשוק ההון שיכול לעזור לבוגריו למצוא מקומות איכותיים לשלב ההתמחות ולעבודה עצמה לאחר הוצאת הרישיון. מקום הלימודים צריך להעניק תעודה של יועץ השקעות של הרשות לניירות ערך. בחירת המקום צריכה להיות גם לפי הנוחות של הלימודים, האם הם מתקיימים בבוקר או בערב, האם נוח להגיע אליהם ועוד.

מסחר בשוק ההון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסחר במט"ח

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת utrade

מאת: utradeשוק ההון15/12/10789 צפיות
יועצי ההשקעות מנהלים למען לקוחותיהם את ההשקעות באפיקים שונים. סוגי ההשקעות מתוכננים לפי אופיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, , עד כמה הוא מוכן ליטול סיכונים בתיק, אורך תקופת ההשקעה המבוקש.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214079 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910540 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193001 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181754 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica