חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדיחי כלים

מדיחי כלים

הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן ....

מיכאל

הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידים מחלודה בגלל המים העוברים בהם, מדיחי כלים צריכים גם להיות יעילים עם מנוע גדול וחורי התזה רציניים לשטיפה טובה. באשר לתהליך הקנייה חשוב שהוא יהיה אמיתי.

מדיחי הכלים כיום באים בסוגים שונים ובגדלים שונים. יש את מדיחי הכלים התעשייתיים הגדולים שמשמשים בדרך כלל מסעדות ויש את מדיחי הכלים הסטנדרטיים למטבחים הביתיים שהם בדרך כלל קטנים, קומפקטיים ושימושיים. עקרת הבית כיום איננה מדיחה את הכלים בעצמה אלא מכניסה אותם למדיח עם קפסולה מתאימה של סבון שמנקה אותם באמצעות מערכת של מתזים חזקים שמנקים ומחטים את הכלים שנשטפים בזרם של מים חמים כאשר קפסולת הסבון מתפזרת לה באורח מודרג ומנקה ומחטה את הכלים. התהליך דומה מעט למכונת הכביסה כאשר הבגד המלוכלך נכנס פנימה ביד אדם לתוך המכונה ואילו הפעולה החשמלית כאשר האישה מוסיפה את אבקת הכביסה, מנקה ומחטה את הבגדים על תום כאשר אבקת הכביסה מתפזרת לה אט אט על הבגדים המלוכלכים מלאי הכתמים ומנקה אותם.

מדיח הכלים הוא עוד המצאה מודרנית בתחום המטבח שמעניקה לבני הבית אורח חיים נוח ונעים, לא עוד תורניות מטבח יש את המדיח שם מסובבים את הכפתור וזהו. גם בפנימיות או מפעלי תעשייה מדיח הכלים מחליף את תורנות המטבח של כל החברים שגוזלת זמן רב מהעבודה או מההתנהלות היומיומית של הצוות במוסדות הללו. במסעדה למשל שם מדיח הכלים חוסך שעה ארוכה בשטיפת כלים ובהקצאת פועלים מיוחדים עם משכורות לשם כך. מדיח הכלים הוא אביזר נוחות שעושה את החיים קלים יותר, לא עוד ידיים סדוקות ומקולפות, לא עוד שטיפת כלים במים קרים בחורף או שפשוף סירים עצבני ומורט אנרגיה, יש את מדיח הכלים האוטומטי שעושה את העבודה הרבה יותר טוב ובזמן קצר ביותר. המים הרותחים יוצאים מצינורות המחוברים למדיח ומותכים על הכלים בפרץ חזק של מנוע טורבו וכל לכלוך עקשני יוצר מיד להורג. אין שאריות אחרי שטיפת הכלים הזאת במירכאות, המכונה לא מפשלת כמו שאומרים. מדיח כלים הוכיח את עצמו ככלי חיוני ביותר למטבח, הרבה עקרות בית שהם גם נשות עסקים עושות בו שימוש יומיומי שמסייע להם לעסוק בעבודות הבית לצד העסקים שמחכים בחוץ כאשר העיסוק בעבודות הבית או המטבח איננו דורש כמו בעבר זמן רב. כיום בעידן שבו הזמן שווה כסף יש למוצר מדיח כלים ערך רב משמעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091154 צפיות
הקוורץ, המוכר לנו מתעשיית הזכוכית ואבני החן, מקבל מקום של כבוד במטבח כחומר הגלם למשטחי עבודה. מסתבר שהשיש במטבח הוא כבר חלק מהאמירה העיצובית. ככה זה כשהטכנולוגיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091177 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091000 צפיות
בא מאהבה-מעצבי פנים איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית אמיר לביא . מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים, עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091191 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091077 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091746 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/091611 צפיות
מטבחים זקוקים לתאורת מטבח אפקטיבית המשלימה את עיצוב המטבח. תאורת מטבח היא עולם עצום של אפשרויות ולכן רצוי להכיר מעט מקרוב את דגמי גופי התאורה, העלויות והיעילות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223117 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica