חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיסרות בעיצוב

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/20091155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיסרות בעיצוב

פעם הכרנו מספר מוגבל של משטחי שיש למטבח. את רוב ההשקעה מיקדנו בעיצוב הארונות, קישוט החלל והאביזרים הנלווים. אבל כשחברת אבן קיסר החלה לייצר משטחי עבודה בשנת 1987, היא הוכיחה לנו שמשטח העבודה אינו עוד חומר נלווה ופונקציונלי, אלא חלק מהאמירה העיצובית הכוללת במטבח.

החדשנות של אבן קיסר נעוצה בראש ובראשונה בבחירת החומר:  קוורץ. אותו חומר המוכר לנו מתעשיית הזכוכית, אבני החן ואפילו בתחום האלקטרוניקה - שם זכה לנישה מכובדת, כחלק ממרכיבי שעונים ומכשירי רדיו. החוקר הרומאי פליניוס, האמין כי הקוורץ הוא סוג של "קרח קפוא לעד". משטחי העבודה של אבן קיסר מנצלים יתרונות אלו על מנת לשבח את מוצריהם בחוזק ויופי. ואם אמרו על ישראלים שהם יכולים למכור קרח לאסקימוסים - הרי שבמקרה הזה מסתבר ש"הקרח הקפוא" הוא בהחלט עסקה מבוקשת בכל העולם.

חברת אבן קיסר היתה הראשונה שניצלה את הקוורץ כמרכיב עיקרי בייצור לוחות למשטחי עבודה. עד מהרה זכתה להכרה בינלאומית, וכיום היא משווקת כ-75% מתוצרה בכל רחבי הגלובוס. בארץ מחזיקה החברה בשני מפעלים, החדש מבינהם נחנך בשנה שעברה בצומת בר-לב. עם שני מפעלים העובדים מסביב לשעון, חולשת אבן קיסר על שלושה קווי ייצור אוטומטיים, המספקים כ-1.5 מ"ר של משטחי קוורץ בשנה. משטחי העבודה המעוצבים של החברה עוברים תהליך עיבוד ובקרה קפדניים, המשווים להם כמעט כל טקסטורה אפשרית - ובסופו של תהליך מקבל הקוורץ איכויות של שיש.

טקסטורות חדשות במטבחים

אך לא על איכויות החומר לבדו: כיום מציעה החברה מגוון עיצובים למטבח, שהופכים לחלק מהאמירה העיצובית הכוללת. את משטחי הקוורץ ניתן להשיג כמעט בכל קשת הצבעים, כאשר הגוונים והטקסטורות המיוחדות מוסיפות צבע וטעם לחלל, בהתאם לאופנות העיצוב הבינלאומיות. אם בעבר הכרנו את השיש בצורות גאומטריות ישרות, הרי שכיום ניתן כבר לכופף את החומר ולפסל את הקוורץ בהתאם לחזון העיצובי. חידוש טכנולוגי זה מביא לנו דלפקים מעוגלים, משטחי עבודה עם שוליים מעוגלים, משטחים לחדרי האמבטיה עם סינור תחתון מעוגל, ואפילו כיור אינטגרלי למשטח - למראה הטוטל לוק ויצירה של יחידה אחת מושלמת.

בנוסף, מציגה החברה את משטחי Viento, המאפשרים גימור מחוספס עדין ונעים למגע, המקנה למשטח מראה טבעי. הטקסטורה הייחודית מעניקה למשטח מראה של "קליפת ביצה" או "עור" - ובהשראת תכונה זו נבחר שמו ל "רוח" - קצת מחוספסת אך בעלת מגע מרענן. מי שאוהב את המראה העשיר והיוקרתי במטבח, ישמח לבדוק את סדרת Concetto, המציגה משטחי עבודה הכוללים לוחות מאבני חן, חלקם בעלי שקיפות המאפשרת לקני האור לעבור דרך המשטח. חובבי התאורה ישכילו להאיר את המשטחים באמצעות גופי תאורה תחתונים (ניתן להציב גופים אלו בין ארונות המטבח למשטח השיש), ובכך ליצור אטרקציה עיצובית במטבח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091179 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091330 צפיות
הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידי

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091002 צפיות
בא מאהבה-מעצבי פנים איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית אמיר לביא . מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים, עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091193 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091078 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091747 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/091612 צפיות
מטבחים זקוקים לתאורת מטבח אפקטיבית המשלימה את עיצוב המטבח. תאורת מטבח היא עולם עצום של אפשרויות ולכן רצוי להכיר מעט מקרוב את דגמי גופי התאורה, העלויות והיעילות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232651 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223311 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica