חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בא מאהבה - מעצבי פנים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/20091001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בא מאהבה-מעצבי פנים

איתמר הררי, ישראלי יליד 1960 מוכר ומעורך בקרב מעצבי פנים באירופה והפך את מילנו למכורתו המקצועית

אמיר לביא

. מבין כתליה של סדנתו הוא מוציא יצירות מרתקות במגוון מסחרר. כמי שלמד אדריכלות והתמחה בעיצוב מוצר, מיישם הררי, מעצב פנים,  עקרונות אדריכליים ברבות מיצירותיו. מעצבי פנים כגון:

טונלי. ואלי&ואלי, פוסקרינו, קרמנטה, לוקסיט וחברות עיצוב רבות נוספות, באיטליה בעיקר, מתהדרות ביצירות של איתמר הררי הנמנע מלמקד את כשרונו בתחום אחד. מגופי תאורה ועד ברזים, מרהיטים ומטבחים ועד מכשירי חשמל, מסכו"ם עד שעונים ועד בכלל. בכל אחת, כמעט, מעבודותיו המגוונות ניכר היטב הבסיס האדריכלי שלו והגישה הרצינית בה הוא מיישם עקרונות הנדסיים. בכל עבודותיו ניכרת סינטזה בין אמנות לבין עיצוב שימושי, בין צורה לבין פונקציה, טריטוריה פרטית משלו, אשר רק כשרונו משרטט את גבולותיה. הררי סיים את לימודי האדריכלות בפירנצה, אך עד מהרה מצא עצמו עוסק בעיקר בעיצוב מוצרים תחום בו מצא כר נרחב לכשרונו. הפרשנות הייחודית שלו ונקודת המבט האישית על עיצוב. הוא מקפיד על שימוש בחומרים משובחים אך תמיד קשוב ורגיש ליכולות של היצרן, בעבודותיו ניכרת היטב העובדה שהוא נמנע מלהסחף לתחומי הפנטזיה, וחושב הן על המשתמש הסופי והן על היכולת של התעשייה להתמודד עם יצירותיו. אחת הנקודות הבולטות בעבודותיו, היא הסדר והמשמעת. עין מיומנת של מעצבי פנים לא תוכל שלא לזהות בעבודותיו את ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, תכונות שהן, כך יש לשער, תולדה של החינוך המקצועי והנסיון אותם רכש באירופה, אצל הררי לא תמצאו "כמעט" ו"בערך" הכל מהונדס, מוקפד ומובנה והתוצאה הסופית תמיד מקרינה איכות. אל לנו לחשוד בהררי ברצינות תהומית ובהעדר יכולת לקריצות שובבות. כמה וכמה מיצירותיו מגלות יותר מאשר ניצני הומור, אלא שאצל הררי ההומור מתוחכם המזכיר את ההומור של "החמישיה הקאמרית" יותר מאשר את ההומור של יצפאן...מעצבי פנים טוענים שניתן להוציא את האדם מישראל, אך לא ניתן להוציא את ישראל מהאדם: איתמר הררי מעצב עבור חברות בארץ, מרצה במוסדות להשכלה גבוהה ואף תורם מכשרונו למניפסטים פוליטיים. הוא יצר זוג משקפיים נטולי עדשות, שאת מקומן תפסו חוטי תיל, יצירה המסמלת בעיניו את יחסיה של ישראל עם שכניה הפלסטינים. ככה שאתה ישראלי, עצם מהותך גוררת אותך להתבטא ולהיות מעורב פיזית ורגשית עם המתרחש. אחת היצירות המצליחות ביותר של הררי, היא מנורת השולחן "מיר" הניצבת על שלוש רגלי מתכת התומכות בקונוס זכוכית מעוגל: השימוש בצורות גיאומטריות בסיסיות וההמנעות מהתחכמויות מיותרות הופכים יצירה זו למופת עיצובי מעורר השראה. אין ספק שהררי בא מאהבה. אהבה המצוייה עמוק בבסיס של יצירותיו וניכרת היטב בתוצר הסופי. הררי אוהב את מה שהוא עושה ועושה את מה שהוא אוהב,

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל המטבחים

מאת: פורטל המטבחיםשיפוצים11/05/091155 צפיות
הקוורץ, המוכר לנו מתעשיית הזכוכית ואבני החן, מקבל מקום של כבוד במטבח כחומר הגלם למשטחי עבודה. מסתבר שהשיש במטבח הוא כבר חלק מהאמירה העיצובית. ככה זה כשהטכנולוגיה עוד לא אמרה את המילה האחרונה

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091178 צפיות
נגה ונדב לסר, זוג צעיר ואידיאליסט , חיזק את אמונתי שיש עדיין בארץ אנשים שעולמם הרוחני והתרבותי אינו סובב סביב "כוכב נולד" והמרדף אחר השקל הוא לא מטרתם הראשית. הלסרים, מצויידים בצמד ילדים ממיסי לב ובהרבה כוונות טובות, פתחו גלריה לאדריכלות בנמל תל אביב: "זהזהזה". השם, דרך אגב, הוא הדבר הפחות מרשים במיזם החדש.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091330 צפיות
הליך רכישת מדיחי כלים חייב להיעשות בחנויות ובסופרים או במחסני הרשתות מאחר שחשוב שהצרכן יראה את הסחורה בעיניו ולא באמצעות פרסומת או בעיתון בצילום מוקטן ללא ידע מאסיבי על המוצר ועמידותו וכן יכולותיו השונות. קיימים מדיחי כלים גדולים, מדיחי כלים קטנים וכן מדיחי כלים בינוניים כאשר מדיחי כלים באים כמובן בגדלים שונים. מדיחי כלים מיובאים לארץ מגרמניה, יפן וארה"ב. מדיחי כלים חייבים להיות עמידי

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091192 צפיות
בית קטן בערבה כשנכנסים לשכונת הבנים הממשיכים במושב עין יהב שבערבה קשה להאמין שמדובר באחד האזורים הצחיחים במדינת ישראל. דשא ירוק עם רחובות ,דקלים ופרחים בשלל צבעים מקשטים רחוב שלם של בתים חדשים יפים ומעניינים. בין כל הבתים בולט לעין בית אחד, אותו מכנים תושבי עין יהב "הבית הכחול" אשר נבנה תוך שימוש בעקרונות אקולוגיים ע"י האדריכלים שרית ורון פלד ממשרד Echo Design

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091078 צפיות
האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.

מאת: פורטל המטבחיםבניין ואחזקה - כללי11/05/091747 צפיות
קולטי אדים - כל החידושים קולטי אדים מותקנים כיום בבתים רבים ומאפשרים פעולות בישול ללא ריחות הפושטים בשאר החללים וללא הצטברות של אדים.

מאת: פורטל המטבחיםריהוט 23/04/091612 צפיות
מטבחים זקוקים לתאורת מטבח אפקטיבית המשלימה את עיצוב המטבח. תאורת מטבח היא עולם עצום של אפשרויות ולכן רצוי להכיר מעט מקרוב את דגמי גופי התאורה, העלויות והיעילות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232650 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223310 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica