חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנסיה לגיל הזהב

מאת: דנה קלסמןביטוח פנסיוני19/12/20102343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא חושב או חשב לפחות לרגע אחד מה יהיה הלאה? מה צופן לו העתיד? האם נשב על מרפסת ביתנו סביבנו נכדים, ילדים? האם הגשמנו את החלום? האם אפשר להמשיך ולחיות בכבוד גם ללא עבודה בגיל הפנסיה?
כולנו רוצים להגיע לגיל הזהב וליהנות, להסתכל על העבר בנחת, לעצור את מרוץ החיים, לבלות יותר עם המשפחה, לממש חלומות, להקדיש יותר זמן לתחביבים ולחיות בכבוד. זה הגיוני שאחרי כל השנים הלחוצות והמרדף אחרי הכסף והילדים מגיע לבן אדם קצת נחת.

ובשביל מנוחה שכזאת חשוב שיהיה ביטחון כלכלי.

ביטחון כלכלי דורש תכנון פיננסי וחשיבה קדימה. לא מלמדים בבתי הספר כיצד להתנהל עם הכסף. וכשמקום העבודה קובע לך באופן אוטומטי את ההפרשות לפנסיה לא תמיד זה מתאים לך. לכן כדאי להיוועץ עם יועץ פיננסי מקצועי אשר יבדוק עבורך על פי הקריטריונים ואת כל האופציות העומדות לרשות ויעזור לך למצוא את החיסכון הפנסיוני המתאים לך ביותר מבחינה כלכלית ויענה על צרכיך ויבטיח לך יציבות כלכלית.

ישנם מספר מסלולים לפנסיה:

פוליסות חיסכון פינסיוני לשכירים ועצמאים – שילוב היתרונות של קופות גמל ובטחון של חברת ביטוח. ניתן לעבור בין המסלולים ללא צורך בתשלום עמלה, ישנם מגוון של מסלולי השקעה, יש אפשרות לעבור בין המסלולים עד שאתם מוצאים את המסלול המתאים לכם ביותר, ניתן לשלב כיסויים ביטוחיים לביטוח עתיד המשפחה והעתיד אישי וגם עזרה וליווי אישי במקרים של הפסקת תפקוד אם חלילה ארעה מחלה, או תאונה, פציעה וכדומה.

פוליסת הכנסה חודשית – למעוניינים בשקט נפשי וביטחון כלכלי, בהכנסה ידועה מראש לתקופה ידועה מראש. פוליסה זו שומרת על רמת חיים קבועה ומכובדת, ניתן לבנות הכנסות לתקופות של עד 20 שנה ולשמור על ערך הכסף. התוכנית מתאימה לכל גיל, ומתקיימת למי שמפקיד סכום חד פעמי או שיש לו תוכנית פנסיונית, ההכנסה היא על פי ההשקעה ומותאמת לצרכים של הלקוח.

משכנתא הפוכה – הלוואה מיוחדת לגיל הזהב המאפשרת שיעבוד נכס שנמצא בבעלות ללא צורך בהחזר חודשי, היא נקבעת על פי גיל לוקח המשכנתא ושווי הנכס.



 



תגיות המאמר: פנסיה, קופות גמל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה קלסמן

מאת: דנה קלסמןליסינג והשכרת רכב10/01/111721 צפיות
בשנים האחרונות, חלה מהפכה של ממש בשוק הרכב בישראל. בזכות ירידת מחירים, ובעיקר תנאי מימון מצוינים, אנשים רבים שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם לרכוש רכב מיד ראשונה והתפשרו על רכב ישן וזול יותר, עושים זאת כיום ללא קושי. מכירת רכבים מיד ראשונה עלתה בעשרות אחוזים לעומת המצב לפני שנים אחדות.

מאת: דנה קלסמןנדל"ן16/12/101671 צפיות
מזה עשור מדי שנה מתקיימים שלושה ירידי דירות ארציים בגני התערוכה בתל אביב. היריד מיועד לקהל הרחב. מארגן היריד הוא אילון תערוכות בע"מ של מרכז הבנייה הישראלי.

מאת: דנה קלסמןנדל"ן05/12/102191 צפיות
השקעות נדל"ן בחו"ל הן אמנם השקעות משתלמות ביותר, אבל הן צריכות להיעשות בצורה שקולה, זהירה וחכמה.

מאת: דנה קלסמןלימודים אקדמאיים29/11/101558 צפיות
לימודי אדריכלות פנים בתקופה האחרונה נוגעים יותר ויותר בשמירה על איכות הסביבה ובעבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

מאת: דנה קלסמןעיצוב פנים23/11/101880 צפיות
בחירת צבע היא לא רק דבר מהנה אלא שהיא גם חשובה מאוד מכיוון שהצבע משפיע לא רק על המראה של הבית אלא גם על מצב הרוח שלנו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152152 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica