חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יריד הדירות הישראלי

מאת: דנה קלסמןנדל"ן16/12/20101671 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזה עשור מדי שנה מתקיימים שלושה ירידי דירות ארציים בגני התערוכה בתל אביב. היריד מיועד לקהל הרחב. מארגן היריד הוא אילון תערוכות בע"מ של מרכז הבניה הישראלי.
ביריד דירות ארצי מתפרסמים מאות פרויקטים עתידיים וחדשנים, לרוב ביריד ישנם מחירים אטרקטיביים במיוחד למהירי החלטה ומבצעים לגבי ייעוץ משפטי לרוכשי הדירות.

הכניסה ליריד היא ללא תשלום ומציעה מגוון רחב של דירות מכל רחבי הארץ. היא מאגדת כמעט את כל הפרויקטים בארץ. בין המפרסמים: חפציבה, נווה גד, סולל בונה, משהב, דנקנר, אפריקה ישראל, גינדי אחזקות, שיכון ובינוי,חברת מגדלים, אזורים ועוד.
היריד כולל כל מה שצריך לדעת לקראת רכישת דירה, פרויקטים מיוחדים לציבור הדתי, פרויקטים בגליל ובנגב, פרויקטים להשקעה בחו"ל ועוד.

ביריד נוכחים גם בנקים למשכנתאות וביתני מידע, חברות נדל"ן מהמובילות בארץ ותוכן ויעוץ לגבי רכישת דירה, ייעוץ בעיצוב פנים וייעוץ משכנתאות..
בכל יריד מבקרים כעשר אלף משפחות המתעניינות בקבוצות רכישה ובדירות להשקעה ולמגורים.

לפני ההגעה ליריד הדירות כדאי להתכונן מראש ולהגיע מוכנים, לדעת איזו דירה אתם בדיוק מחפשים, דירה למגורים או נכס להשקעה, מיקום הדירה, דירה חדשה או יד שנייה, סביבת מגורים, חשוב לזכור מחירי הדירות בפריפריה זולים בהרבה ומספקים לרוב יותר חדרים, יותר שטח ויותר נוף.

הנדל"ן הפך בשנים האחרונות להשקעה סולידית ובטוחה, הרבה אנשים פונים לנדל"ן כאפיק השקעה כדאי. ישנה עלייה חדה בקרב הציבור המתעניין ברכישת דירה להשקעה. הריבית יחסית נמוכה ולא צפויה ירידת מחירים בשנים הקרובות.
ישנה עלייה חדה בביקוש הדירות ובמקביל היצע הדירות קטן יחסית, ישנו מחסור בקרקעות בעיקר בערים תל אביב רמת גן וגבעתיים לעמת זאת בפתח תקווה ישנו מלאי גדול יחסית של קרקעות לפרויקטים חדשים.

היריד מפרסם דירות חדשות ודירות יד שנייה מכל האזורים בארץ מצפון ועד הדרום. פרויקטים חדשים, עתידיים ושדרוג מבנים קיימים. היריד מציע הטבות רבות והנחות משמעותיות. מחירי הדירות עלו באופן משמעותי וקבוצות רכישה מאפשרות קנייה במחיר ריאלי ומציאותי יותר לרוב האנשים.

 



תגיות המאמר: בנייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה קלסמן

מאת: דנה קלסמןליסינג והשכרת רכב10/01/111721 צפיות
בשנים האחרונות, חלה מהפכה של ממש בשוק הרכב בישראל. בזכות ירידת מחירים, ובעיקר תנאי מימון מצוינים, אנשים רבים שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם לרכוש רכב מיד ראשונה והתפשרו על רכב ישן וזול יותר, עושים זאת כיום ללא קושי. מכירת רכבים מיד ראשונה עלתה בעשרות אחוזים לעומת המצב לפני שנים אחדות.

מאת: דנה קלסמןביטוח פנסיוני19/12/102344 צפיות
מי מאיתנו לא חושב או חשב לפחות לרגע אחד מה יהיה הלאה? מה צופן לו העתיד? האם נשב על מרפסת ביתנו סביבנו נכדים, ילדים? האם הגשמנו את החלום? האם אפשר להמשיך ולחיות בכבוד גם ללא עבודה בגיל הפנסיה?

מאת: דנה קלסמןנדל"ן05/12/102192 צפיות
השקעות נדל"ן בחו"ל הן אמנם השקעות משתלמות ביותר, אבל הן צריכות להיעשות בצורה שקולה, זהירה וחכמה.

מאת: דנה קלסמןלימודים אקדמאיים29/11/101558 צפיות
לימודי אדריכלות פנים בתקופה האחרונה נוגעים יותר ויותר בשמירה על איכות הסביבה ובעבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

מאת: דנה קלסמןעיצוב פנים23/11/101881 צפיות
בחירת צבע היא לא רק דבר מהנה אלא שהיא גם חשובה מאוד מכיוון שהצבע משפיע לא רק על המראה של הבית אלא גם על מצב הרוח שלנו.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222691 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182589 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182254 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica