חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן בחו"ל

מאת: דנה קלסמןנדל"ן05/12/20102191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום זה ברור לכולם מעבודה קבועה ומשכורת מסודרת אפשר אולי להתקיים בכבוד, אך זה לא מספיק, אחת ההשקעות הטובות והרווחיות ביותר היא השקעה בנדל"ן, השקעה בנדל"ן נחשבת להשקעה משתלמת לטווח הארוך אשר יכולה להניב הכנסה פסיבית קבועה. השקעות הנדל"ן בחו"ל נחשבות עדיפות יותר על פני ההשקעות נדלן בארץ מכיוון שבחו"ל עדיין קיימים אזורים רבים, בעלי פוטנציאל גבוה לעלייה במחירי הנדל"ן עקב התפתחות האזור ואילו בארץ במרבית האזורים נראה שמחירי הנדל"ן הגיעו למלוא הפוטנציאל שלהם . 



ישנה אפשרות להשקיע באופן עצמאי בחו"ל, אך רצוי ומומלץ להיעזר במשרדי נדל"ן השוחים בחומר ושיש להם ניסיון רב בביצוע עסקאות ממין זה ועל ידי כך לחסוך זמן יקר והרבה פעמים גם כסף. היום ישנם הרבה משרדי תיווך וחברות אשר מתמקצעים בנדל"ן חו"ל, וכדאי לברר יחד עמם מה היא ההשקעה הטובה ביותר בשבילכם.



המקומות הפופולאריים להשקעות נדלן בחול היום הם מדינות באירופה כגון: בולגריה, הונגריה ורומניה לאחרונה החלו גם להשקיע בנכסי נדל"ן בברלין שבגרמניה, בלונדון שבאנגליה ובארה"ב שהפכה ליעד אטרקטיבי במיוחד, מאחר שמחירי הנדל"ן ירדו מאוד לאחר משבר הסאב פריים ויש המאמינים כי בסופו של דבר הנכסים יחזרו לשווים הריאלי. להשקעות בסך של 50,000$ בערך מוצעות למכירה קרקעות באיים אקזוטיים בדרום אמריקה המבטיחות תשואה גבוהה.



על משרד התיווך שמתעסק בהשקעות נדלן בחו"ל להיות בקיא בחוקים, בבירוקרטיה בנהלים ובניירת השונה. עליו גם להכיר היטב את המקום המבוקש, את היתרונות והחסרונות שלו. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם כדאי לנסוע למקום עצמו ולראות האם אכן מדובר בנכס כפי שתואר בפניכם על ידי משרד התיווך.



במידה והנכם חושבים על השקעה מעבר לים עליכם לבדוק הקפידו לבחור במשרד נדלן מוכר בעל וותק וניסיון, משרד המשדר אמינות ומוכר בשוק שמאחוריו היסטוריה מצליחה של השקעות נדלן מניבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה קלסמן

מאת: דנה קלסמןליסינג והשכרת רכב10/01/111721 צפיות
בשנים האחרונות, חלה מהפכה של ממש בשוק הרכב בישראל. בזכות ירידת מחירים, ובעיקר תנאי מימון מצוינים, אנשים רבים שבעבר לא יכלו להרשות לעצמם לרכוש רכב מיד ראשונה והתפשרו על רכב ישן וזול יותר, עושים זאת כיום ללא קושי. מכירת רכבים מיד ראשונה עלתה בעשרות אחוזים לעומת המצב לפני שנים אחדות.

מאת: דנה קלסמןביטוח פנסיוני19/12/102344 צפיות
מי מאיתנו לא חושב או חשב לפחות לרגע אחד מה יהיה הלאה? מה צופן לו העתיד? האם נשב על מרפסת ביתנו סביבנו נכדים, ילדים? האם הגשמנו את החלום? האם אפשר להמשיך ולחיות בכבוד גם ללא עבודה בגיל הפנסיה?

מאת: דנה קלסמןנדל"ן16/12/101671 צפיות
מזה עשור מדי שנה מתקיימים שלושה ירידי דירות ארציים בגני התערוכה בתל אביב. היריד מיועד לקהל הרחב. מארגן היריד הוא אילון תערוכות בע"מ של מרכז הבנייה הישראלי.

מאת: דנה קלסמןלימודים אקדמאיים29/11/101558 צפיות
לימודי אדריכלות פנים בתקופה האחרונה נוגעים יותר ויותר בשמירה על איכות הסביבה ובעבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה.

מאת: דנה קלסמןעיצוב פנים23/11/101881 צפיות
בחירת צבע היא לא רק דבר מהנה אלא שהיא גם חשובה מאוד מכיוון שהצבע משפיע לא רק על המראה של הבית אלא גם על מצב הרוח שלנו.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222691 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182589 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182254 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica