חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות להשכרה בירושלים כהשקעה, האם זה כדאי?

מאת: נדלן-בטיפיםנדל"ן20/12/2010959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משקיעים רבים מחפשים אפיקי השקעה מגוונים כדי להעשיר ולגוון את תיק ההשקעות שלהם. אם עד היום התנסו המשקיעים בכלים הפיננסים השונים הרי שהיום כבר ברור כי שוק הנדלן הינו מכשיר השקעה חזק ואיכותי ביותר. דירה להשקעה יכולה להניב תשואה חודשית גבוה ובנוסף בעת מימוש הדירה נהנה המשקיע מעליית ערך הדירה ועשוי להנות מרווח גדול מאוד. דוגמאות רבות ניתן לראות בשנים האחרונות בהן עלו מחירי הדירות בעשרות ובמקומות מסויימים אף במאות אחוזים ומשקיעים נהנו מתשואה אדירות על השקעתם.

מאמר זה ינסה לבחון כמה אספקטים שיש לקחת בחשבון ולשקול בטרם יציאה לשטח במטרה לחפש דירה להשקעה. השלב הראשון הוא התמקדות באזור מסויים בארץ אליו נרצה לצאת ולהכיר את השוק. נסקור כמה אזורים ונבין מה ההבדלים ביניהם לפני שאנו מתחילים בחיפוש אחר נכסים ואפשרויות מימון.

דירות להשכרה בירושלים - עיר הבירה, למרות שהינה אחת הגדולות והחשובות בערי ישראל עדיין אטרקטיבית. בניגוד למדינת תל אביב, כאן המחירים עדיין בגדר שפויים ומשקיעים יכולים להנות מתשואות גבוהות (באופן יחסי) על השקעה בטוחה (באופן יחסי גם כן). התשואה הממוצעת לדירות בירושלים נעה בין 3 ל-5 אחוזים לשנה. דירות בירושלים הפכו להיות פופולאריות יותר ויותר בשנים האחרונות לאור מאמציה של עיריית ירושלים ובפרט ראש העיר בעידוד סטונדטים להגיע וללמוד בעיר.

דירות להשכרה בבאר שבע - העיר שהפכה בעשור האחרון לעיר המשקיעים הלאומית של ישראל. הודות למחיר הנכסים הנמוכים, פנו משקיעים רבים להרפתאה והשקעה בעיר הבירה של הדרום. למרות עליות המחירים האחרונות (דירות כמעט הכפילו את מחירן) עדיין ניתן למצוא מחירי נכסים שפויים שמגלמים תשואה גבוהה מאוד של 7 ואף 8 אחוזים לשנה. עם זאת, לא סביר להניח כי מחירי הדירות יעלו באופן משמעותי בטווח הקרוב ולכן המשקיע יאלץ להסתפק בתשואה שנתית גבוהה ולא יהנה מרווח בעת מימוש הדירה.

דירות להשכרה בחיפה - גם בירת הצפון נהנת ממשקיעים רבים הודות למחירי נדלן נמוכים באופן יחסי ולמרכז והודות לפוטנציאל הטמון בעיר ובדירות בה. משקיעים נהנים מתשואה יחסית גבוה, שנעה בין 5 ל-6 אחוז לשנה. כמו כן, מחירי הדירות בחיפה עלו בשנים האחרונות באופן משמעותי וייתכן כי משקיעים יהנו מרווחים גבוהים בעת מימוש הנכסים. כמו כן, בחיפה שני מוסדות גדולים להשכלה גבוהה, הטכניון והאוניברסיטה, נתון זה מבטיח למשקיעים תחלופה גבוהה של סטודנטים שידועים כשוכרים איכותיים ומועדפים על פני משקיעים רבים.

לסיכום, ניתן למצוא נכסים במקומות שונים בארץ וצריך תחילה להחליט מהו התקציב ובאיזו איזור נרצה להתמקד. לאחר מכן, יש ללמוד על השכונות השונים והאוכלוסיות המתגוררת בשכונות אלו. בסופו של דבר, אין כמו יציאה לשטח וצפייה בנכסים בעיניים וברגלים. מומלץ לבקר בדירות רבות ולהכיר את הנכסים השונים לפני התחייבות לרכישת נכסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משקיעים רבים מחפשים תשואה גבוה על כספם. דירות להשכרה בירושלים יכולות לספק תשואה נפלאה והשקעה כמעט בטוחה. מומלץ ללמוד את הנושא לעומק ולקרוא עוד כתבות ומאמרים לפני יציאה לשטח. כמו כן, חובה להיוועץ עם מומחים בתחום המשפטים, מיסוי ופיננסיים לפני רכישת נכסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדלן-בטיפים

מאת: נדלן-בטיפיםעסקים - כללי10/10/12797 צפיות
בתקופה הפכפכה שכזו בה הבורסות בעולם עולות ויורדות, השקעה אחת תמיד נחשבה לבטוח... נדלן. האם עדיין הנדלן מהווה עוגן בטוח שישמור על ערכו של כספנו במהלך תקופות משבר בשנות האלפיים?

מאת: נדלן-בטיפיםנדל"ן31/01/111183 צפיות
בתקופות של אי ודאות כלכלית, בהן הבורסה עולה ויורדת כמו נדנדה, משקיעים רבים מחפשים למצוא פתרון להשקעה בטוחה ויציבה, כזו שלא תסכן את כספם אך במקביל תניב תשואה שנתית גבוהה ותשמור על ערכה לאורך שנים. אחת האפשרויות הפופולאריות בתקופה האחרונה היא השקעה בנדלן, קרי רכישת דירות לצורכי השכרה והנאה מדמי השכירות החודשיים כתשואה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222713 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182600 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica