חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי להשקיע בנדלן בהרצליה?

מאת: נדלן-בטיפיםנדל"ן31/01/20111183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופות של אי ודאות כלכלית, בהן הבורסה עולה ויורדת כמו נדנדה, משקיעים רבים מחפשים למצוא פתרון להשקעה בטוחה ויציבה, כזו שלא תסכן את כספם אך במקביל תניב תשואה שנתית גבוהה ותשמור על ערכה לאורך שנים. אחת האפשרויות הפופולאריות בתקופה האחרונה היא השקעה בנדלן, קרי רכישת דירות לצורכי השכרה והנאה מדמי השכירות החודשיים כתשואה.

מאמר זה יבחן את כדאיות ההשקעה בנדלן בהרצליה כחלופה לשוק ההון ולאפיקי השקעה סולידיים אחרים. כמו כן, המאמר יציג את היתרונות והחסרונות שבהשקעה בדירות בהרצליה.

העיר הרצליה נהנית ממעד סוציו-אקונומי גבוה, קרבה לחוף הים וגישה מהירה לתל אביב. על כן רבים בוחרים להתגורר בעיר וברור כי תושבים אשר גדלו בעיר מעדיפים להשאר בקרבת המגורים המוכרת להם. כמו כן, בזכות המכללה הפועלה בעיר, המרכז הבינתחומי בהרצליה, ישנה הגירה חיובית של סטודנטים לעיר, גם אם לתקופה קצובה.

משקיעים אשר מעוניינים לרכוש נכסים לצורכי השקעה בהרצליה צריכים לקחת בחשבון כי מחירי הנכסים עלו בשנים האחרונות בהתאמה למחירי הנדלן באזור המרכז, באופן משמעותי ולכן נדרש הון ראשוני גבוה על מנת לרכוש נכס. לחלופין יש לברר אפשרויות של מימון בעזרת משכנתא מהבנקים השונים דבר שעלול להקטין את התשואה השנתית המתקבלת מהנכס.

עם זאת, השקעה בנכסים בהרצליה תספק למשקיע תשואה חודשית (אמנם נמוכה באופן יחסי לערי הפריפריה) קבועה וקצובה שאין מושפעת מתנודות השוק. כמו כן, יהנה המשקיע מעליית ערך הנכס וכאשר יחליט למכור אותו ולממש את השקעות יהנה מתשואה נוספת. נוסף על כך, בניגוד להשקעה בשוק ההון, דמי השכירות פטורים ממיסוי (עד לתקרת מס אישית) ולכן יכולים להוות חלופה טובה לחסכון גם בפן המיסויי.

על מנת לרכוש נכס להשקעה בהרצליה, מומלץ ראשית לבצע סקירה של השוק. בעזרת אתרי אינטרנט ולוחות מודעות ניתן למצוא דירות להשכרה בהרצליה וללמוד על מחירי השכירויות, האזורים השונים המבוקשים בעיר והפרמטרים המשפיעים על דמי השכירות (קומה, מעלית, שיפוץ וכדומה).

משקיע אשר מבקש להשכיר דירות לסטודנטים (הידועים כאוכלוסיה בטוחה ושמרנית) יחפשו דירות למכירה בהרצליה באזור הקרוב למכללה כמו גן רשל, נחלת עדה והרצליה ירוקה. אזורים אלו קרובים למכללה במרחק הליכה או נסיעה קצרה ולכן מועדפים על ידי הסטודנטים המגיעים לעיר מערים אחרות.

בכל רכישת נכס להשקעה מומלץ להיוועץ עם מומחים מתחום הנדלן, פיננסים ובנייה. דאגו לוודא שיש לצדכם עורך דין מקצועי בתחום הנדלן ומשרד אדריכלים שיכול לבדוק את הדירה טרם הרכישה ולייעץ בדבר שיפוץ שעשויה להעלות את ערכה או בעניין מצבה הטכני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משקיעים רבים מחפשים תשואה גבוה על כספם. דירות להשכרה בירושלים יכולות לספק תשואה נפלאה והשקעה כמעט בטוחה. מומלץ ללמוד את הנושא לעומק ולקרוא עוד כתבות ומאמרים לפני יציאה לשטח. כמו כן, חובה להיוועץ עם מומחים בתחום המשפטים, מיסוי ופיננסיים לפני רכישת נכסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדלן-בטיפים

מאת: נדלן-בטיפיםעסקים - כללי10/10/12797 צפיות
בתקופה הפכפכה שכזו בה הבורסות בעולם עולות ויורדות, השקעה אחת תמיד נחשבה לבטוח... נדלן. האם עדיין הנדלן מהווה עוגן בטוח שישמור על ערכו של כספנו במהלך תקופות משבר בשנות האלפיים?

מאת: נדלן-בטיפיםנדל"ן20/12/10960 צפיות
מאמר זה ינסה לעסוק באספקטים השונים של רכישת דירות להשכרה בירושלים למטרות השקעה בטווח הקצר והארוך. מומלץ לבחון את הנושא לעומק לפני יציאה לשטח אך אין כמו סקירת דירות ונכסים באופן מרוכז כדי להבין באמת כיצד השוק עובד.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222713 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182600 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica