חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מנהל תיקי השקעות

מאת: אלי בזלהשקעות20/12/2010814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מנהל לניהול תיקי השקעות, היא בחירה לא פשוטה, ויש להשקיע בה זמן ומחשבה. תיק השקעות הוא תיק שבעזרתו משקיעים בתחומים שונים, בתקווה להרוויח כסף. אפשר להשקיע במטבע חוץ, אגרות חוב, מניות, קרנות נאמנות ועוד. יש השקעות שנחשבות בטוחות, ויש השקעות שנחשבות למסוכנות יותר.

ניתן ואפשרי בהחלט לנהל לבד את תיק ההשקעות, אך רוב האנשים מפקידים זאת בידי מנהל תיק השקעות באמצעות בית השקעות. מנהל כזה הוא אדם בעל רקע, ותק וניסיון בתחום, והוא בוחן את האפשרויות הכלכליות של הלקוח, ומחליט איפה יושקע הכסף, לאחר התייעצות עם הלקוח, ובאופן שבו הוא חושב שהכסף יניב כמה שיותר רווחים.

ניהול תיקי השקעות, מצריך מהעוסק בתחום זה לדעת לנתח את מצב השוק, לייעץ בנוגע לגובה ההשקעה המומלץ, ולדעת מהי רמת הסיכון בהשקעה. חשוב שמנהל תיקי השקעות יפרוס בפני הלקוח את כל המידע שיש לו, וייעץ לו ככל האפשר, בצורה שבה הלקוח יוכל לבחור בעצמו, בחירה חכמה ועם מעט סיכון ככל האפשר. מנהל בבית השקעות לא מחליט בעצמו היכן הכסף יושקע, הוא למעשה מייעץ, עוזר ותומך, אך ההחלטה הסופית היא ביד הלקוח.

כאשר בוחרים מנהל מבית ההשקעות, שיתפקד עבורכם בניהול תיקי השקעות, צריך לזכור שבסופו של דבר, גם המנהל המקצועי והוותיק מכולם, הוא לא חוזה עתידות. אי אפשר באמת לדעת מה יקרה בכל שנייה ודקה בשוק הכלכלי. צריך לזכור שזהו שוק משתנה, ושתיק השקעות יכול לאבד מערכו בעקבות שינויים כאלו- ירידה של מנייה, קרן נאמנות שתנאיה השתנו, שינויים פתאומיים בשוק המט"ח ועוד. העובדים בבית השקעות יודעים לנתח את מצב השוק, ולהעריך מה יקרה בהמשך, אך עדיין הם אינם מסוגלים להיות בטוחים במאה אחוז שזה אכן מה שיקרה, ויש לקחת זאת בחשבון.

לפני שבוחרים מנהל לניהול תיקי השקעות, יש לבחון את שאר התיקים שהוא מנהל, ולראות איך הם התנהלו, ומה הרווחים שהשיגו. בית ההשקעות צריך לאפשר לכם לבחון את יציבותו של המנהל, את הצלחותיו והישגיו. חשוב שאלו יהיו לאורך זמן, ולא רק בתקופה מסוימת או באופן מקרי. כמו כן חשוב לוודא ששיטת העבודה תתאים לכם, ושתקבלו את כל המידע בכל זמן שתרצו.

ישנן חברות רבות המתפקדות כבית השקעות, ולכן מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה לפני שמתחייבים לאחת לניהול תיקי השקעות שברשותכם. השירות שאתם מחפשים מבית השקעות הוא שירות אדיב, נעים, יעיל ומהיר. בנושאי השקעות מהירות היא נושא חשוב, ולעתים ניהול התיקים יהיה מוצלח באופן כללי, אך מעט איטי, מה שיגרום לאיבוד רווחים פוטנציאליים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי בזל

מאת: אלי בזלשוק ההון14/12/10790 צפיות
לפני שמתחילים לבצע מסחר בבורסה, אם בצורה עצמאית או באמצעות מנהל תיק השקעות, כדי לדעת מעט על המתרחש בבורסה ועל האפשרויות העומדות בפני המשקיע בבורסה. כדאי לדעת מהם המוצרים שנמכרים ונסחרים בבורסה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181596 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173061 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171713 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171776 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161756 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161603 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161473 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica