חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנהלים לכם את הכסף

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/20173051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.


מי מנהל את ההון המשפחתי

מה אתם חושבים על הדרך שבה מנוהל הכסף שלכם? ישנם מקרים רבים שבהם מדובר על הון משפחתי אשר עבר מדור לדור, ואת הערך של הכסף חשוב מאוד לשמר ואף להגדיל על מנת שגם הדורות הבאים בתור יוכלו ליהנות מסכומים גבוהים של כסף ומעתיד בטוח לכל אורכו. הראייה של בית השקעות שבו בוחרים להניח את הכספים הללו היא מאוד חשובה, והיא צריכה להיות כזו אשר בוחנת בצורה קפדנית לא רק את הזמינות של הבנקאי לכל שאלה וטענה, אלא להביא את התכנון הכספי של ההון המשפחתי אל אפיקים נכונים של השקעות על מנת שאלה ילכו ויצמחו עוד הלאה, עם מקסימום של ביטחון פיננסי עתידי לכל אחד מבני המשפחה שזו ירושתו.


דרך אלטרנטיבית להשקיע

כמה כבר אפשר לראות את כל הענפים הדומים של השקעות אשר נמצאים בצורה די מגמתית אצל כל אחד מבתי ההשקעות בארץ? אנשים שיש להם הון רב תמיד יחשפו אחר הדרך הכי טובה לניהול הכספים שלהם, כאשר הפתיחה של אלה אל עבר השווקים הבינלאומיים בהחלט יכולה להגדיל את הסיכויים ליצירה של תיק השקעות מגוון. ככל שאותו בית השקעות יוכל להציע מסלולים אלטרנטיביים אל אלה שכולם מציעים בבתי ההשקעות המוכרים האחרים בארץ, כך גורם המשיכה יהיה ברור מאליו והאפשרות  לקבל את השירות הטוב ביותר מנצחת עם סל מלא במוצרים פיננסיים.

 



תגיות המאמר: בית השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

מאת: אסף דוריהשקעות11/08/152206 צפיות
תריסי גלילה בהתאמה לצרכי העסק - במקום להשקיע במניות, השקיעו בעסק שלכם תריסי גלילה מהווים פתרון מושלם להגנה על העסק מפני גניבות ופריצות ובהתאם למיקום התריס גם למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. תריסי גלילה מייצרים בהתאמה מלאה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica