חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפלקסולוגיה ואינטרנט

מאת: אביב יועציםרפואה משלימה22/12/2010881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האינטרנט חודר לחייו של האדם מן הישוב בצורה שהיה קשה לדמיין לפני שנים מועטות, אלא אם כן היה מדובר בתחום ספרות המדע הבדיוני. כל תחומי החיים של האדם מן הישוב מושפעים על-ידי התפתחות האינטרנט וניתן למצוא כיום בכל תחום קשרים בין האינטרנט ובין מה שמתרחש בתוך התחום. גם התחום של לימודי רפלקסולוגיה הוא בעל קשרים שונים עם תחום האינטרנט. במבט ראשון ניתן לחשוב שישנה סתירה בין האינטרנט ובין העולם של לימודי רפלקסולוגיה, אבל אם חושבים על זה קצת לעומק מגלים שלא רק שאין סתירה בין לימודי רפלקסולוגיה ואינטרנט אלא שהאינטרנט יכול לתרום משמעותית לתחום של לימודי רפלקסולוגיה.

הפכים מתחברים

מדוע ניתן לחשוב שיש סתירה בין אינטרנט ובין לימודי רפלקסולוגיה? הסיבה לכך היא שהאינטרנט הוא עניין מאוד מודרני ומבטא התפתחות טכנולוגית מתקדמת מאוד. לעומתו, לימודי רפלקסולוגיה מבוססים על ידע עתיק שכבר היה מוכר – ולו חלקית – בתרבויות רחוקות ועתיקות. האינטרנט הוא כלי טכנולוגי מתקדם ומבוסס על פיתוחים שונים והמצאות שונות: טכנולוגיה מסובכת ומורכבת. לימודי רפלקסולוגיה, לעומת זאת, מלמדים את התלמיד כיצד להשתמש בידיו וכיצד השימוש בטכניקות פשוטות ובסיסיות – שאותן יש להכיר בצורה מעמיקה ביותר, כמובן – יכולה לסייע בפיתרון בעיות שונות ולא פשוטות. נדמה שיש כאן סתירה כפולה: בין העתיק לבין החדש, ובין המורכב טכנולוגית לבין הפשוט והבסיסי.

אלא שאין באמת סתירה בין לימודי רפלקסולוגיה ובין האינטרנט. לימודי רפלקסולוגיה מבוססים למעשה על שילוב בין העתיק ובין החדש: הרפלקסולוגיה המודרנית נוצרה כאשר ידע עתיק מתרבויות רחוקות שולב עם ידע מודרני מערבי וביחד נוצרה תיאוריה ופרקטיקה שמשלבות את החדש ואת הישן, או שמעניקות לבוש חדש לידע עתיק. לימודי רפלקסולוגיה משלבים גם במהותם – תמצית הידע של הרפלקסולוגיה – וגם בפרקטיקה שלהם – החומרים שכוללים לימודי רפלקסולוגיה – את השילוב הזה בין ישן ובין חדש. לכן אין זה מפתיע, בסופו של דבר, שכיום משולבים בתוך לימודי רפלקסולוגיה גם כלים שונים שקשורים לאינטרנט, כפי שנראה בהמשך.

עזרה וירטואלית ומעשית

האינטרנט מסייע לתלמידי לימודי רפלקסולוגיה גם לפני שהם מתחילים ללמוד וגם במהלך הלימודים עצמם. התלמיד שמבקש להתחיל ללמוד לימודי רפלקסולוגיה יכול להכיר מעט את התחום לפני הלימודים כדי לדעת במה מדובר ומה עומד בפניו. יתר על כן, כאשר הוא צריך לבחור מקום מתאים שבו מתקיימים לימודי רפלקסולוגיה, האינטרנט יוכל לסייע לו בבחירה נכונה של המקום הנכון. התלמיד לעתיד יידע מה עליו לחפש ומה מבדיל בין מקום טוב למקום לא מקצועי. הוא גם יוכל לגלות מה כוללים לימודי רפלקסולוגיה במקומות שונים ואיזה מהם מתאימים לו יותר מאחרים. גם במהלך הלימודים הוא יגלה חומר לימודי רב ערך באינטרנט והדבר יסייע לו רבות במהלכם.

גם לאחר שהתלמיד סיים לימודי רפלקסולוגיה והחל לעסוק בתחום הוא עדיין ימצא משאבים רבים שהאינטרנט מספק לו. קשר בין מטפלים מארצות שונות או מאותה ארץ מאפשר העברת ידע ממקום למקום וממטפל למטפל וכך הידע של כל מטפל מתרחב. מחקרים חדשים מגיעים במהירות ממקום למקום והמטפל מגלה לשמחתו שהוא אמנם סיים לימודי רפלקסולוגיה מסוג אחד אך ישנם לימודי רפלקסולוגיה שנמשכים כל החיים והאינטרנט הוא כלי חשוב ביותר בלימודי המשך אלה.

 



תגיות המאמר: לימודי רפלקסולוגיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162090 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162432 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161946 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161579 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161608 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161402 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161457 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213853 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201528 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201442 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201331 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica