חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ דירה ובחירת חברה

מאת: אורישיפוצים24/12/2010900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוץ דירה.

 

שיפוץ דירה הופך מיום ליום להיות משהו יותר נדרש. מבנים רבים שמתיישנים, קצב הבנייה שעולה, דברים שנהרסים עם הזמן ועוד סיבות רבות הופכות את התחום להיות יותר ויותר מבוקש. עם הביקוש כמו שאתם יודעים, כך גם קמות חברות שמבצעות שיפוץ דירה. מצב השוק אומנם טוב ולרוב חברות המבצעות שיפוץ דירה יעשו עבודה מושלמת, אך כמו שרובכם ראיתם לאחרונה בכלבוטק, ישנם גם חברות שיפוצים שלא ממש יודעות את העבודה, לא עומדות במזנים וגרוע מזה, משאירות אתכם עם כל הבלאגן ולא מסיימות את העבודה בשלמותה.

ספק אם אפשר לקרוא לחברות אלו "חברות שיפוצים". יותר נכון מדובר לפעמים על אנשים בודדים המציעים שיפוץ דירה במחירים שיראו מפתיעים, הבטחות עד אין סוף ועוד. ניתן להפיל את האשמה עליהם כמובן, אך גם כל אחד צריך לבדוק עם מי שהוא מתעסק עוד לפני שהוא נותן למישהו לעשות אצלו שיפוץ דירה. ישנם כמה דברים קלים שניתן לעשות, והנה חלקם.

שיפוץ דירה – מה כדאי לבדוק.

 

בהנחה שקיבלתם המלצות על מישהו שכבר עשה שיפוץ דירה לחברת שלכם, משפחה או כל מכר אחר, עדיין כדאי לנסות ולבדוק קצת יותר. כדאי לכם לדבר עם עוד לקוחות של חברת השיפוצים ואפילו לראות עוד עבודות שהחברה ביצעה. עם זאת, לא תמיד יהיו לנו את ההמלצות המתאימות, אז תוכלו לפנות אל רשת האינטרנט ולמצוא מי יבצע לכם שיפוץ דירה.

באינטרנט יש המון דרכים לפנות אליהם למצוא חברת שיפוצים, בזה לבטח לא תהיה לכם בעיה. חשוב יותר כמובן הוא להקליד את שם החברה ולראות אם יש עליה המלצות, או במקרה הגרוע בדיוק ההפך. אנשים לא מתביישים לכתוב באינטרנט אם עשו להם שיפוץ דירה גרוע, לציין את שם החברה ובהקלדה קלה בגוגל על שם החברה תראו מה בדיוק כותבים עליה. תתרשמו קצת מהאתרים, תמצאו מה כותבים על כל אחד בענייני שיפוץ דירה ומשם כבר סיננתם ובחרתם את הטובים ביותר על פי האינטרנט.

אז, לאחר שיחות טלפון קצרה בה תאמתו את כל מה שאמרו לכם, עליכם לאמת זאת גם פנים מול פנים. לא בושה ללכת ולראות עבודות שנעשו בעבר ועבודות שמתבצעות בשלבים אלו, כמו כן לא בושה לדרוש לדבר עם לקוחות. שיפוץ דירה הוא לא משחק ילדים, זו הנוחות שלכם, הבית שלכם ולבטח אתם רוצים את הדברים על הצד הטוב ביותר.

שיפוץ דירה – הצעת מחיר.

 

הצעת מחיר נועדה לא רק למי שהולך לעשות לכם שיפוץ דירה, היא נועדה יותר מזאת לכם. אל תראו את זה כאילו הוא מגיע לבדוק לכם את הבית, נצלו זמן זה לשאלות על כל היקף העבודה, על החומרים, על משך זמן העבודה, הצגה של חוזה לדוגמה, סיבוב לראות עבודות ועוד. רק לאחר שיש לכם כמה הצעות, אתם יכולים לעשות את הסיכומים שלכם ולבחור מי באמת יעשה שיפוץ דירה.

בהצלחה.

 



תגיות המאמר: שיפוץ דירה, בחירת חברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161785 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161790 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161664 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161371 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161916 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163889 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161681 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232682 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223328 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212887 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211355 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica