חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות חברתיות - השגרה החדשה

קניה חברתית - הדרך לחסוך כסף

בשנים האחרונות יש המון אנשים שרוצים לבצע רכישה עם זאת ש ורק דרך קניה חברתית, עקב זה שקניות חברתיות כמעט תמיד מספקות הנחה גדולה ולא סטנדרטית. בתקופות קודמות גברים ונשים לא הכירו את התופעה שבאה מארה"ב והתפשטה למדינות כמו הולנד, הולנד וצרפת אולם בעשור האחרון הרבה אנשים מכירים את השיטה של קנייה חברתית. יש המרבים לטעון כי דיל יומי זו עבודה בעיניים, לאחר שבזבזו המון כסף של מוצרים שונים וללא ספק שלא היו צריכים לקנות. בעת האחרונה אפשר להשיג בד"כ הנחות גדולות של עשרות אחוזים בהחלט, עקב מטודות הפרסום והמטודה להשיג מאקסימום לקוחות שאתרי קניות חברתיות מציעים לעסקים השונים.

בימים האחרונים אנחנו רואים מגמה שככה"נ תביא לצמיחה כספית גדולה כתוצאה מכך שהרבה קופונים ניתנים לצרכנים באחרת מביצוע קניה חברתית כאפשרות לחסכון כספי, באותה עת למוכרים שבד"כ משתתפים בעלות הקטנה של הקונים. בכדי לצמצם נטל פיננסי עדיף לדלל את ההוצאות שיש לנו על מצרכים שאנו צורכים כתוצאה מכך משניה לשניה. רוב הסיכוים שממחה שגורס על דרך עדיפה יותר למצוא קניה חברתית אופציונאלית מפאת הסיטואציה הפיננסי הקשה בארץ היא לרכוש בהנחה אידיאלית ואפילו באותה עת עם קופונים, היות ואין אלטרנטיבה להצעות מחיר היקרים בחנויות. על אף זה שכמעט תמיד אחר כך כל סוג אחר של קניה חברתית לא יתאים לעידן שלנו,  עד הזמן הזה אני גורס שאסור להזניח הרגלי קנייה טובים.

המצב הרגיל בו יש מקרים בהם קיים הצורך האוניברסלי לאתרי קניה חברתית לטענת מומחים שבודקים הרגלי צרכנות הוא מצב שכפי שנדמה לי בעקרון יפסק, אף על פי שטרנדים כמו טרנד לשיחות במכשיר סלולארי בהן בני אדם מרבים לדסקס על דילים יומיים מתקיימים. קשה לגרוס שחשוב לבצע חרם כלכלי על כל תאגיד אינטרנשיונלי, אף על פי שקשה לבדוק את הטיעון הזה בקפדנות. אחר כך הבנתי כי קניה חברתית היא הדרך הנכונה למצוא דילים בדרך טובה יותר מגזירת קופונים מחד גיסא. בשל זה רון שטראוס מציין שחשוב למצוא דילים זולים במהרה ולרכוש במקביל. לא הייתי ממליץ לשוחח על קניה חברתית עם אנשים שמנסים לבזוז את כיסכם, עקב כך שיש גברים ונשים שלא מבינים מה המשמעות הכספית של בדיקה מעמיקה של השוק זול.

דילים יומיים אטרקטיביים

מלבד ההנחות הגדולות, ישנם המון גורמים לכך שנשים וגברים מעדיפים לקנות לעולמים דרך דיל יומי. כפי שהוזכר קניות חברתיות יוצרות עניין מרגש ושיחה בקרב עמיתים ואנשים שמכירים אחד את השני ויכולים לספר על כך ועקרונית לגרום לאנשים שסביבם לרכוש את אותו מוצר. במטרה להביא לידי ביטוי את הרכישה עולה הצורך להגיע למינימום כלשהו של רוכשים, היות וכל עסקה מתבצעת באופן עקרוני ורשמי רק בזמן שיש מספר מינימום מסוים של רוכשים. אתר קניה חברתית בעל אחוזי הצלחה גבוהים של עסקאות מוצלחות זוכה כמובן לאנשים וקהל גולשים אמיתי שיחזור לעשות קניה בשנית ופעם נוספת.

לפי מיטב הבנתי חשוב להקשיב לפרופסור דוד כהנמן שגורס שאם מוצאים קניה חברתית שמהווה הזדמנות לחיסכון כלכלי משמעותי אז צריך לקנות בדקה זו, בניגוד לטענות על הנחות שמוסרים לצרכנים לנצח שלא מאופציה קנייה רשמית במחיר נמוך. לפני הכל חשוב להבין שהשקעה כלכלית בהליך כמו הרשמה לאתר קניה חברתית נחוצה בימים אלה. מחד גיסא לגמרי נשים וגברים מעדיפים חלופה נקיה שתביא ככה"נ לקניה זולה, עקב כך שאם תשוחחו בסלולרי על מבצעים חדשים כמו דילים יומיים שנחשבים אלטרנטיבה עדיפה יותר לקופונים תהיו מרוצים. אך למעשה אין ברירה לקניה שמבצעים באותו זמן בשביל לקנות מוצרים במהירות ובזול. לסיכום החוויה של הצרכן ביוון צריך לצרף התרשמות אופטימלית של בחינה מעמיקה של השוק מקיף על קניה חברתית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ecpm מתחמה בקידום אתרים וכן שיווק באינטרנט. ecpm מציעה שירותי שיווק באינטרנט וקידום אתרים במחירים חסרי תקדים וללא תחרות. מתחייבים לתוצאות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ecpm - קידום ושיווק באינטרנט

כול אישה הייתה רוצה שבן זוגה יציע לה נישואין בצורה רומנטית ומיוחדת, בצורה שהיא תוכל לספר לכל החברות ולהשוויץ ביצירתיות וברומנטיות של החבר שלה, ולגרום להם למות מקנאה.

אם אתם עומדים לערוך אירוע אתם בוודאי מכירים את כאב הראש הכרוך במציאת אולם פנוי ומתאים לכל הדרישות, בחירת להקה או די ג'יי שיקפיץ את האורחים לרחבה,

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטפסיכומטרי17/11/111206 צפיות
אם ברצונכם לקבל ציון מעל הממוצע, יש לראות איך מומחה לומד וללמוד ממנו. לגמרי יש דוקטרינות נפרדות ללמוד ולעבור קורס פסיכומטרי. אף אל פי שיש מרצים צעירים וטובים, דני ואביגיל שעברו בימים אלה קורס פסיכומטרי מציינים שכדאי שיהיה מרצה בעל ניסיון.

בתקופה האחרונה כדי לקבל הנחות מה שאתם צריכים לבצע זה רק להיכנס לאינטרנט ולוודא אתרי מרשתת שונים. בשביל למשוך בלהט לקוחות חדשים, ישנם הרבה בתי עסק וכולם רוצים לספק הנחות או מבצעים.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים - כללי04/03/111645 צפיות
עקב זה שבכך אפשר להקטין את הנזקים הנגרמים מתוך כך מהקור, גברים ונשים מציינים שכשקר להם הם מחפשים לרוב מזגנים שיסייעו להם לעלות אידיאלית את הטמפרטורה. ברמה המינימאלית כשחם לבני אדם הם טוענים שרצוי להפעיל מזגנים על קור לאחר מכן על מנת לקרר את הדירה כשאין ברירה אחרת, למרות שמזגן שיופעל פעם נוספת יכול לקרר את בזריזות.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטאינטרנט - כללי04/03/111514 צפיות
ישנם הרבה נימוקים להעסיק ממחה אבטחת מידע. במדינות כמו אוקראינה, שוויץ, מרוקו וארה"ב בני אדם רבים כבר הבינו את השיטות וההסברים לפיהם בוחרים ממחה אבטחת מידע שעשה קורס אבטחת מידע. דני וקורל שעשו בחינה מעמיקה של השוק במטרה לבדוק חברת אבטחת מידע טובה טוענים שרצוי לבחור חברה בעלת נסיון שמראה גם צמיחה בטכנולוגיה ובשיטות העבודה שלה. הודות לטכנולוגייה המתקדמת בתחום המחשבים, בזמן האחרון ניתן אפילו לפרוץ למחשב דרך סלולרי.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים מקוונים04/03/111537 צפיות
בכנס כספי שנערך באיטליה בשנים עברו טענתי שבדקתי הטבות והשפעה עקב כך על נטייה של נשים וגברים לקנות מוצרים בפלאפון, במקביל למאטודה שבה שירותי דילים מציעים פלטפורמה מיטבית אם אסכם. מהצד האחד שירות הטבות חסר תקדים לא יסתפק בשקילת הצעות במהירות בלי לדסקס עם גברים ונשים על ההשפעה הכלכלית.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213563 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184498 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162434 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163296 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153267 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153379 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica