חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וודקה, משקאות חריפים ויינות

מאת: אורייין ואלכוהול27/12/2010918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משקאות חריפים

הישראלים אוהבים משקאות חריפים. אחרת, איך תסבירו את הפריחה והשגשוג בענף, שבמסגרתן מותגים חדשים של משקאות חריפים מיובאים לארץ ואפילו זוכים להצלחה מסחרת? על האהבה הגדולה של ישראלים למשקאות חריפים אפשר ללמוד משיטוט קצר בחנות הדיוטי פרי בנתב"ג או אפילו מריבוי הברים והפאבים ברחבי הארץ שמגישים משקאות חריפים מתוצרת המותגים המובילים בעולם. במאמר הבא תמצאו מידע על כמה סוגים של משקאות חריפים הפופולאריים במיוחד בישראל.

וודקה – המלכה הבלתי מעורערת של המשקאות החריפים

בין אם אתם מעדיפים אותה בתוך כוס שוט קפואה, בין אם אתם שותים אותה עם קרח או בכוס גבוהה, ואפילו אם אתם מעדיפים לערבב אותה עם אחד ממשקאות האנרגיה, אין ספק שהוודקה הפכה למשקה האלכוהולי הלא-רשמי של ישראל. רבים מייחסים עובדה זו לעלייה הגדולה מחבר העמים. נתוני המכירות של מותגי הוודקה השונים בישראל מעמידים במבוכה את יתר המשקאות החריפים, אפילו את היוקרתיים והנחשבים ביותר.

ומכיוון שישראל ידועה בעולם כולו כמעצמת משקאות חריפים בכלל וכמעצמת וודקה בפרט, לאחרונה הגיע אלינו מותג וודקה חדש "סובייסקי". בעליו של המותג הוא לא אחר מאשר השחקן ההוליוודי ברוס וויליס, שגם משמש כפרזנטור שלו.

וויסקי – יוקרה ואלגנטיות במשקאות החריפים

גם הוויסקי הוא אחד מהמשקאות החריפים הפופולאריים בארץ. בישראל תוכלו למצוא מגוון עצום של מותגי וויסקי, טובים יותר או פחות, שהמכנה המשותף שלהם הוא החור שהם עושים לנו בכיס. כי בניגוד למרבית המשקאות החריפים, וויסקי נחשב לאחד היקרים יותר.

אך למרות המחירים הגבוהים, מותגי וויסקי יוקרתיים, כמו ג'יימסון ובושמילס, הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות האלכוהול הישראלית. אכן, הישראלי הממוצע עדיין יעדיף להזמין וודקה בעת בילוי בפאב, אולם כדאי לדעת שגם בעולם המשקאות החריפים יש לעיתים מבצעים. כך למשל, בחודש אוקטובר האחרון מותגי וויסקי יוקרתיים נמכרו במחירים מוזלים ברשתות היין והמשקאות ברחבי הארץ.

ברנדי – המחמם הרשמי של החורף

מבין שלל המשקאות החריפים, אין ספק שברנדי הוא המשקה של החורף. כי אחרי הכול, אין כמו כוס ברנדי טוב כדי לחמם את הלב ואת הנשמה כשבחוץ הטמפרטורות צונחות והשלג נערם. אז נכון, בישראל כמעט ואין שלג, וגם החורף השנה עדיין מוכרז כ"נעדר". ועדיין, ברנדי הוא אחד מהמשקאות החריפים הנמכרים במהלך החורף הישראלי.

יינות ובירות – החלופה המעודנת למשקאות חריפים

אכן, יינות ובירות שייכים לקטגוריית המשקאות החריפים, אך נדמה כי לכל אחד מהם נישה בפני עצמה. אין ספק שישראל הפכה בשנים האחרונות למעצמת יינות מכובדת, וקנתה לעצמה שם עולמי הודות ליקבים הרבים ברחבי הארץ שמפיקים יינות משובחים. גם הבירות זכו למעמד של כבוד בארצנו הקטנטונת, שכן גם בישראל נחגגים להם פסטיבלי בירה למיניהם, וגם אצלנו בירה היא עדיין המשקה המועדף על מרבית האנשים שיוצאים לבילוי בפאב, או סתם צופים במשחק כדורגל בסלון הביתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161368 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172759 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142550 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142917 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144444 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411841 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148165 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148483 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica