חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטריות חימום לגינה

מאת: יערה דניאלצרכנות28/12/20101636 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו אוהבים את המרפסת. לשבת על ריהוט גן איכותי ביום קיץ תחת הגג המצל, בין עציצים פורחים. ללגום לימונדה מרעננת או תה מתוק של אחרי הצהריים עם צלחת עוגיות לטבילה, ולבהות בצמחיה הירוקה הגדלה מסביב. אך כשמגיעים החודשים הקרים של השנה והטמפרטורות מתחילות לרדת, נהיה קריר מדי לשבת במרפסת בנוחות, ולא תמיד יש ריהוט גן מתאים להתמודדות עם מזג האוויר. גם אם נתעטף בסוודר חמים, הפנים וכפות הידיים עדיין יישארו קרירות באופן שאינו נעים. אך ישנו פיתרון! בטרם תמהרו לנוס אל תוך חלל פנים הבית החמים, הכינו את מרפסתכם לחורף בעזרת רכישה של ריהוט גן ושל פטריות חימום לגינה.

מהן פטריות חימום?

שם יפה וציורי יש לה, לפטריית החימום. הוא אולי נשמע אקזוטי במקצת, אך למען האמת נתקלתם בחייכם לא פעם ולא פעמיים באותה פטריית חימום יעילה ושימושית זו.

בימי החורף סובלים בעלי מסעדות ובתי קפה רבים בארץ מהקטנת שטח העסק שלהם, שכן פינות ישיבה ושולחנות המוצבים במקום פתוח כגון מרפסת, מדרכת הרחוב או חצר אחורית חשופים לקור בחוץ, ועל כן הינם בלתי אטרקטיביים בימים קרים. כדי לא להפסיד לקוחות ולהחזיר את האטרקטיביות אל פינות ישיבה אלו בוחרים בעלי המסעדות ובתי הקפה לקרות את האזור בימים אלו ולחמם אותו באמצעות שימוש בפטריות חימום. במילים אחרות, אותם עמודים מפיצי חום המזכירים במעט צורת פטרייה בחלקם העליון הם אותן פטריות חימום שהזכרנו לעיל.

יתרונותיהן של פטריות חימום

כיצד הפך דווקא אמצעי חימום זה לפופולארי במסעדות ובבתי קפה ברחבי הארץ? כנראה הודות לכל יתרונותיה הרבים של פטריית חימום. פטריות חימום הינן אמצעי חימום נייד, שאינו כבד מאוד, ועל כן קל להזיז אותה מצד לצד בהתאם לצרכי החימום הדרושים. פטריות חימום גם אינן תופסות מקום רב, שכן הן בנויות לגובה וצרות כעמוד למעט חלקן העליון – הדבר גם גורם לכך שקל לאחסן פטריות חימום במשך רוב השנה, כשחם בחוץ ואין טעם להשאיר אותן עומדות בין השולחנות בבית הקפה.

פטריית חימום יוצרת חום רב ובמהירות. כך היא מאפשרת חימום מהיר של האוויר במרפסת המקורה, ועל ידי כך היא הופכת את הטמפרטורה במקום לנעימה ולחמימה בדיוק כמו לשבת בפנים המסעדה הסגור. פטריות חימום כל כך יעילות כאמצעי חימום שלא משתמשים בהן רק בבתי קפה תל אביביים, היכן ש"קור" הוא לרוב טמפרטורה שאפילו לא יורדת מתחת ל-10 מעלות, כי אם גם במדינות קרות וקפואות יותר ברחבי אירופה. כמובן, אפשר לווסת את מידת החום שיוצרת פטריית חימום באמצעות מנגנון ויסות המורכב בה. יתרון חשוב נוסף של פטריות חימום הוא שהן יכולות לעבוד זמן רב, יום אחר יום, ואינן צורכות אנרגיה כה רבה בעשותן כן.

פטריית חימום – גם למרפסת הביתית

גם כשמדובר על המרפסת הפרטית שלכם כדאי לשקול בזמן קניית ריהוט גן, גם קניית פטריית חימום. זו תאפשר לכם ליהנות מהמרפסת האהובה גם בחורף, על ידי חימומה והפיכתה למקום חם, מחבק וביתי גם ביום הקר של השנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111789 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214258 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204395 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205297 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194178 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193451 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica