חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעכשיו ב- FOURSQUARE: גם תמונות

מאת: דני ענברפרסום01/01/2011885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בישראל עדיין אין הרבה אנשים שמכירים ומשתמשים ב- FOURSQUARE, אבלמדובר באחת מהרשתות החברתיות פורצות הדרך בעולם האינטרנט של ימינו, שעושה שימוש נרחב בקונספט ה- CrossLine (שילוב בין אופליין לאונליין).

אז למי שלא מכיר, FOURSQUARE היא רשת מבוססת מיקום שמשתמשי הנוהגים לדווח היכן הם נמצאים, בד"כ באמצעות הטלפון הנייד שלהם (IPHONE,לרוב). אפליקציית ה- FOURSQUARE מעדכנת את המשתמש בזמן אמיתי מה קורהבסביבה בה הוא נמצא, כמו: המלצות על מקומות בילוי בסביבתך, או מידע לגבי מיקומם הפיסי של חברים נוספים ברשת. השילוב המוצלח בין הוירטואלי לפיסי,הפך את רשת ה- FOURSQUARE למעצמת מדיה חברתית עם מליוני משתמשים שהצטרפו אליה תוך זמן קצר.

תמונות צריכות להיות מבוססות-מקום

יחד עם זאת, דבר אחד מאוד משמעותי היה חסר ברשת הזאת – שילוב אינטגרלישל תמונות בין חבריה. דווקא המימד הויזואלי החשוב הזה, נעדר מ- FOURSQUAREוכדי להשלים את החסר, קמו רשתות מבוססות -מקום, שהתמונות נוטלות בהן חלק מרכזי כמו GOWALLA, שלאחרונה אפשרה לחבריה להתממשק עם מערכת ה- Check-In שלFOURSQUARE.

מהלך זה היה קצת מפתיע, היות ומדובר בשתי רשתות מבוססות מקום מתחרות.אלא שב GOWALLA הבינו כי על מנת לממש את יתרונם, הם חייבים להשתמש במאגר המשתמשים הגדול של FOURSQUARE. לאור זאת, השלב הבא נראה טבעי. החל משבוע שעבר, FOURSQUARE מאפשרת לשלב תמונות בממשק שלה בצורה נוחה ואינטואיטיבית.

את הקינוח שהזמנתם יראה כל מי שבסביבתכם

מה זה בעצם אומר? נניח שאתם נכנסים לאירוע כלשהו (הופעה, חתונה, ועידהוכו'), יחד עם הכרזת ה- Check-In' , גם תוכלו להכניס למערכת תמונה, שבעצם מתארת את מה שאתם רואים. שילוב התמונות כמובן מעשיר את חווית המשתמש ובעצם משדרג לגמרי את הקונספט. תחשבו שיחד עם ה- Check-In למסעדה, אתם גם תצלמואת האוכל שהזמנתם. חשבו על האפשרויות השיווקיות הגלומות באופציה זו. פוטומרקטינג במיטבו.

האתר TechCrunch מדווח כי FOURSQUARE תשלב בעתיד את ממשק התמונות יחד עםיישומים חדשניים כמו אלו של Instagram ,PicPlz, ו- Foodspotting. אז בהחלט יש למה לחכות.

FrameME היא חברה צעירה וחדשנית שלקחה את אופנת המצלמות הדיגיטאליות צעד אחד קדימה ובנתה סביבה קונספט ייחודי ומדליק לאירועים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל FrameME
FrameME היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי. לפרטים נוספים:

http://www.frameme.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני ענבר

מאת: דני ענברשיווק באינטרנט30/10/111011 צפיות
זה תמיד מצחיק אותנו לראות חברות מסחריות, דוגמניות ואפילו פוליטיקאים, עושים עיבוד תמונה בפוטו-שופ, כדי לעוות (או יותר נכון לשפר…) את המציאות. לעיתים, גם עין לא מזויינת ולא מקצועית, יכולה לעלות על הבלוף. אבל מסתבר שהיום עם התפתחות הטכנולוגיה, טשטוש המציאות עם עבודת פוטושופ רעה עלולה להפוך בקרוב לנחלת העבר. דוגמא מרתקת שתמחיש לכם מה טכנולוגיית עיבוד תמונה משופרת יכולה לעשות

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות14/10/111324 צפיות
בשבוע החולף ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ממנה סבל הלך לעולמו סטיב ג'ובס, מייסדה של ענקית הטכנולוגיה אפל ומנהלה המיתולוגי שהפך לאחד מאנשי החזון הבולטים ביותר של דורנו. דרכו הארוכה לצמרת לא הייתה רצופה אך ורק בהצלחות מסחריות ואישיות, כי אם גם בקשיים וכשלונות.

מאת: דני ענברטלפונים סלולריים29/09/111419 צפיות
כיצד נראו מגדלי התאומים בניו-יורק מהמקום בו כל תושב העיר עומד ברגע זה? אפליקציית מציאות מועשרת חדשה, מציגה סילואט של המגדלים בנוף העיר, דרך מצלמת ה-iPhone של המשתמש ומאפשרת צילום של תמונת ההדמיה.

מאת: דני ענברפרסום באינטרנט18/09/111122 צפיות
לאחרונה סקרנו בבלוג שלנו את טכנולוגיית זיהוי הפנים. המאמר הבא מבשר על הפרסום העתידי שעושה שימוש בטכנולוגיה זו, ובכך לוקח עוד צעד קדימה את הפרסום הפיסי-טלי (phygital advertising)

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות30/08/111416 צפיות
כפי שהראינו לא מעט לאחרונה, טכנולוגיית זיהוי הפנים משתדרגת מבקצב מסחרר ועימה גם השימושים בה. הפעם הבאנו לפניכם שימוש שהמילה היחידה לתאר אותו היא: נפלא!

מאת: דני ענברגאדג'טים12/07/111267 צפיות
אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

מאת: דני ענברטכנולוגיות חדשות23/06/111257 צפיות
כבר כתבו על כך בספרים ועשו על כך סרטים, אבל כמו תמיד, המציאות עולה על כל דמיון. הפנטזיה על שילוב בין הווירטואלי לממשי כבר כאן.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222887 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213715 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192471 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica