חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - איך בוחרים בחברה הנכונה?

מאת: נעמה פלגבניית אתרים02/01/20111111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן כיום חברות רבות המציעות לכם פתרונות בניית אתרים, החל מחברות אשר כבר מוכרות אתר מוכן ועליכם להזין את התוכן ולדאוג לשאר הפתרונות התכניים, דרך עצמאים המציעים לכם פתרונות בניית אתרים בהתאמה אישית ועד חברות גדולות ומוכרות המציעות לכם פתרונות כוללים של בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים והפקת תכנים.

חברת בניית אתרים - דגש על חברות הפועלות למעלה משנה בשוק:

בשוק בכלל ובתחום האינטרנט בפרט ניתן להבחין בחברות רבות אשר קמות ונופלות בתוך פחות משנה, בין אם מדובר על מודל עסקי לא נכון, בין אם מדובר על בעיות שיווקיות, בעיות ניהוליות או שילוב של ביש מזל וכל הנקודות האחרות שצויינו - בכדי להמנע מהסיכון הזה חשוב לא להיות הלקוחות הניסיוניים הראשונים של חברות חדשות. כפי שתלמדו בהמשך, חשוב לראות תוצאות מוכחות בשטח וחברות אשר פועלות יותר משנה לא יכולות עדיין להציג לכם תוצאות מוכחות ולכן יש לפסול מראש חברות חדשות בתחום של בניית אתרים.


חברת בנייתאתרים - דגש על חברות המציגות רפרנס מרשים:

חברות בניית אתרים איכותיות הן חברות אשר יכולות להציג לכם רשימה מפוארת של אתרים, אתרי נישה כמו גם אתרים מוכרים לגולשים. חשוב לראות שאותה חברת בניית אתרים מתמחה בשלל סוגים של אתרים או לפחות בעלת ניסיון של בניית אתרים בתחום שלכם (אתרי סחר, אתרי בריאות, אתרי עיצוב ועוד). ניסיון העבר מלמד על היכולות שלה לספק לכם אתר טוב, איכותי, מעוצב על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר וכן בפרק זמן סביר. ככך שחברת בניית אתרים היא משופשפת יותר בתחום, כך הצוותים העובדים בה יודעים לספק פתרונות איכותיים על פי לוחות זמנים והסיכוי שתעלו את האתר לרשת במועד המתוכנן גדול יותר.


חברת בניית אתרים - דגש על לקוחות מרוצים:

אל תתביישו לבקש ממליצים ואל תתביישו להתקשר לכמה בעלי אתרים או לחילופין לפנות אליהם במייל ולשאול לגבי התהליך מול אותה חברת בניית אתרים מולה אתם חושבים לעבוד. קבלת המלצות הוא תהליך לגיטימי ובעיקר כאשר מדובר על פרויקט של בניית אתרים שהוא פרויקט יקר, ארוך ובעל חשיבות ארוכת טווח ורחבת היקפים עבור החברה.


חברת בניית אתרים - הכל על החשיבות של רושם ראשוני וכימיה בינאישית:

בניית אתרים הוא לא פרויקט קצר וחד פעמי ובטח שלא מדובר על עניין חד פעמי. כאשר בוחרים בחברת בניית אתרים לצורך בניית האתר יש התנהלות אינטנסיבית ביניכם לבין נציגי החברה או ישירות מול מנהל תיקי לקוחות. יש שלבים של פגישות לצורך איפיון, העברת סקיצות לאישורכם הסופי, בחירת דומיין לפי בקשתכם ובהתאם לאילוצי המערכת (אילוצי הרשת ועוד). יש להביא בחשבון את העובדה הבאה: החברה אשר נבחרה לצורך בניית אתרים תהיה איתכם בקשר אינטנסיבי יום יום במהלך מספר חודשים ובמקרים שבהם אתם תבחרו במודל של בניית אתרים כולל תחזוקת אתרים וקידום אתרים - זו תהיה החברה שמלווה את פעילות האתר בעתיד ולכן חשובשאתם תרגישו שאתם בידיים טובות ולא רק מקצועית אלא גם ברמה הבינאישית ובעיקר בהיבט השירותי. כאשר עובדים מול חברת בניית אתרים חשוב לקבל מהם מענה לבעיות דחופות, מענה מקצועי איכותי הכולל עדכונים מהשטח בנושא התקדמות האתר ובעיות בדרך.

אם בניתם אתר, מה עוד נותר לכם לעשות? ובכן, הרבה מאוד. לאחר תהליך הבנייה, מגיע שלב אחסון אתרים שהוא קריטי עבורכם. בשלב אחסון אתרים בוחרים את השרת בו יאוחסן האתר, וכמו כן סוג הדומיין שהוא יקבל - האם סיומת הדומיין היא CO.IL , COM וכן הלאה - תלוי באיזה שרת אתם מאחסנים. לאחר שלב זה, מגיע שלב חשוב לא פחות והיא גיבוש אסטרטגיית פרסום באינטרנט . ישנם כלים רבים לפרסום באינטרנט, אך לא כולם מוצלחים. יתר על כך, לא כל כלי פרסומי יכול לעזור לכם. כלי הפרסום מותאמים לאופי האתר ומטרותיות - כמו קידום אתרים המסייע לחברות שמירב הלקוחות שלהם נמצאים במנועי חיפוש. שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות מתאים לחברה הפונה לקהלים צעירים. כתיבה שיווקית מסייעת לחברות המעוניינות לחזק את המותג והתדמית שלהם ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133204 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133049 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133085 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133302 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313410 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132975 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132702 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213650 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162144 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica