חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהירות מופרזת – לא בבית ספרנו

מאת: LIKE TO WRITEדיני תעבורה03/01/20111125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מחקרים סותרים. כל אחד אומר משהו אחר. ההוא טוען כך, זה כך, וההיא להיפך לחלוטין.

הויכוחים החוזרים ונשנים על  תאונת דרכים היו, ישנם ועודם...

האם תאונת דרכים היא תוצר של  מהירות מופרזת  ? האם דו"חות משטרה ימנעו תאונת דרכים ?

האם תאונת דרכים  קטלנית היא תוצר של מהירות מופרזת ? האם  דו"חות משטרה תקיפים יותר ימנעו את תאונת דרכים הבאה?

מהירות מופרזת היא מכת מדינה, מצקצקים הזקנים.

מהירות מופרזת היא חלק מהחיים טוענים הצעירים.

מהירות מופרזת היא עניין של חינוך מגיל צעיר, אומרים אנשי חינוך.

דו"חות משטרה ימנעו את תאונת דרכים הבאה, מצקצקים הזקנים.

דו"חות משטרה לא יזיזו, הם לא הפתרון, אומרים הצעירים.

דו"חות משטרה בלי חינוך מגיל הגן לא יזיזו ו – תאונת דרכים נוספת תתרחש, אומרים אנשי חינוך.

כל אחד וראייתו את המציאות, כל אחד והפרספקטיבה שלו, כל אחד ותפיסת המציאות שלו – מה שבטוח זה שכל עוד ההתנגחויות ימשכו ולא תהיה תוכנית לאומית, עם כיוון מסוים, לאור מחקרים, נתונים והצלחות מרחבי העולם, נפתח כל בוקר את העיתון ונראה ידיעה על תאונת דרכים .

צריך להבין –

אולי מהירות מופרזת גורמת ל – תאונת דרכים ,

אולי דו"חות משטרה ימנעו את תאונת דרכים ואולי לא,

מה שבטוח צריך חשיבה מערכתית, צריך שיתוף פעולה בין הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בין אור ירוק, בין גני ילדים, בתי ספר (כלל מערכת החינוך מגיל הגן ועד י"ב), כלי התקשורת, מערכת החקיקה.

תאונת דרכים היא נושא כואב בלב,

דו"חות משטרה הם נושא הכואב בכיס, 

מהירות מופרזת היא נושא הכואב בלב, בכיס ובנשמה.

יש תמימות דעים על הצורך  בטיפול ב- תאונת דרכים ,

אך הדרך אל עבר המטרה ששמה – הפחתה בכמות תאונת דרכים – היא דרך עקלקלה אשר ממש כמו בכביש טומנת בתוכה בורות, מלכודות, צפירות, פקקים, ויכוחים, אדום-לבן, כחול-לבן, תיקוני כביש ושינויים מתמידים.

לסיכום, התחלנו באי ידיעה ובשאלות, ונסיים באי ידיעה ושאלות. העתיד יאמר האם דו"חות משטרה רבים יותר ימנעו את תאונת דרכים ,  האם מהירות מופרזת היא הבעיה העיקרית, האם תאונת דרכים היא גורל משמיים או בעיה שאפשר לפתור ???

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנחת קבוצות, כותבת רוב חיי ועוסקת בתחומי ידע רבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LIKE TO WRITE

מאת: LIKE TO WRITEדתות14/03/111485 צפיות
שידוכים של הכרויות ברסלב הם עולם בפני עצמו. שידוכים של הכרויות לדתיים הם עולם בפני עצמו גם כן. שידוכים של הכרויות ברסלב רלוונטיים לבני ובנות ברסלב או לבעלי ובעלות תשובה שדבקו בדרך הברסלביות. שידוכים של הכרויות לדתיים רלוונטיים לדתיים ולדתיות מכל גווני הקשת, הצבעים והמינים של הדת. הכרויות ברסלב יותר מוקפדות וקפדניות, תחת חוקים, כללים ואיסורים.

מאת: LIKE TO WRITEמשפחה וזוגיות - כללי06/03/111407 צפיות
קצת הסבר על פירוש השם איידס ; תסמונת כ"רבים" למילה ביחיד "תסמין"; למחלת ה – איידס ( מחלת מין ) תסמינים רבים ולא תסמין בודד. למה במילה איידס כשל חיסוני? כי במציאות כאשר נשאים או חולים ב – איידס קיים חוסר תיפקוד חמור עד כדי מוחלט של מערכת החיסון (מערכת החיסון היא ה- מערכת החשובה בגוף האדם). למה במילה איידס נרכש? כי מדובר על מחלה שאיננה תורשתית (כמו מחלות רבות נוראיות) אלא מחלה נרכשת – נדבקים בנגיף.

מאת: LIKE TO WRITEחוק ומשפט - כללי06/03/111688 צפיות
פיצויים ו – פיטורים ה- HIGH LIGHT ב – דיני עבודה ועדיין יש תחומים רבים בתוך דיני עבודה ; נושאים אחרים, חשובים לא פחות. רשימה חלקית של נושאים הנמצאים תחת אצטלת דיני עבודה הם; הלנת שכר, הגנה מגדרית, הגנה אתנית, הגנה גילאית, זכויות ליולדת, זכויות לבן הזוג של היולדת, ענייני פנסיה, ענייני ביטוח לעובד ולעובדת במקום העבודה, חופשה שנתית, תחומי חוזים, בוררויות, גישורים ועוד ועוד ועוד.

מאת: LIKE TO WRITEדתות06/03/111713 צפיות
ברסלב , שידוכים , אומן – עולה השאלה האם אמנם יש קשר בין השלושה. האם קיים קסם בשילוב השלושה, האם המציאות היא הרבה יותר רוחנית ממה שנדמה, האם רוחו של רבי נחמן מ – ברסלב שורה בעיר אומן ואכן מביאה אהבה, פרנסה טובה ושפע של הצלחה? יש שיאמרו שיש תשובה, יש שיאמרו שאין. מה שבטוח – ברסלב , שידוכים ו – אומן מעוררים סקרנות עצומה.

מאת: LIKE TO WRITEמחשבים וטכנולגיה - כללי04/03/111722 צפיות
היום בערבוב בין התחומים, החלפת המוצר כל חצי שנה, השוק החופשי, הגלובליזציה והקפיטליזם החונקים את האדם – איך הוא ידע (הוא לא בן ה-16 שמקליד עיוור ומכיר כל מיני קיצורי מקלדת = הלהיט החדש: מספרים במקלדת שמדמים אותיות. הידעתם?) מה היא מדפסת צבע טובה? איך ידע מה ההבדל בין מדפסות לייזר ל – מדפסת צבע ? איך ידע מה כדאי לו למשרד – מדפסת משולבת , מדפסת צבע או מדפסות לייזר ? איך?

מאת: LIKE TO WRITEדיני עבודה01/03/111349 צפיות
ל – עורך דין תעבורה כובעים רבים ולעיתים קיים בלבול בקרב הציבור לגביי האינטרסים של עורך דין תעבורה . עולות שאלות כמו – האם עורך דין תעבורה בעל אינטרסים מנוגדים? האם עורך דין תעבורה פועל לטובת המשטרה או בכלל לטובת האזרח? האם עורך דין תעבורה יכול להגן במקרים של חצייה בעת רמזור אדום או במקרים של נסיעה במהירות הגבוהה בהרבה מהקמ"ש שהחוק מתר לנסוע בו.

מאת: LIKE TO WRITEקנין רוחני03/01/111558 צפיות
יש עורכי דין המגנים על זכויות יוצרים והמגנים על קניין רוחני ועושים יותר כסף מעורכי דין העוסקים בפלילי ובחוזים. יש עורכי דין מצוינים בתחום זכויות יוצרים ובתחום קניין רוחני ויש עורכי דין גרועים בתחום החוזים ובתחום הפלילי, ולהיפך. אין ערובה לכלום, גם לא לגבי עורכי דים העוסקים ב- קניין רוחני וב- זכויות יוצרים .

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica