חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת אבטחה

מאת: אוריצבא וביטחון04/01/20111083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבטחה – ההבטחה שלך ללקוחותיך

החוק במדינת ישראל מחייב עסקים ומוסדות להחזיק במערך אבטחה בהתאם לגודלם ולתחום עיסוקם. בעלי עסקים רבים מתקוממים נגד נהלים אלה, ורואים בהם אמצעי נוסף להקשות על עסקים בשוק תחרותי וקשה גם כך. האומנם?

חוקי המדינה מחייבים עסקים ומוסדות להפעיל סידורי אבטחה הולמים, בהתאם לסוגם ולגודלם. הצגת סידורי אבטחה אלה הינה חלק מתהליך קבלת הרישיון להפעלת העסק. כלומר, שללא הפעלת מערך אבטחה הולם, עסקים הנדרשים לכך אינם יכולים לקבל רישיון. זאת מידת החשיבות אותה מייחסת המדינה לנושא האבטחה בעסקים ובמוסדות ציבוריים. עסקים רבים נוטים לראות בכך טרחה והוצאה מיותרת ומחפשים דרכים לחמוק, לחסוך או לעגל פינות, על מנת לצאת מידי חובה. עם זאת, כפי שגילו לא מעט בעלי עסק, המדובר בהתנהלות בעייתית, בה הכול בסדר עד שמשהו משתבש. כאשר משהו משתבש, הוא עושה זאת בגדול והתוצאות יכולות להיות חריפות.

אבטחה וביטוח

אולם לא רק המדינה היא אשר דורשת מעסקים להפעיל סידורי אבטחה. גם חברות הביטוח דורשות מלקוחותיהן להפעיל סידורי אבטחה מתאימים, אשר יראו מאמץ מצד בעל העסק למנוע מה שנקרא בעגה המקצועית "אירוע ביטוחי". כלומר, אם לא התקנת מערכת לגילוי וכיבוי אש, אינך יכול לבוא בטענות לחברת הביטוח אם נשרף לך העסק. על אותו משקל, אינך יכול לפנות לחברת הביטוח ולבקש פיצויים, במידה ולא נעזרת בשירותי אבטחה, אשר מתאימים למניעת פריצה, גניבה או אירוע בטחוני. ברוב המקרים, ללא הצגת הוכחות לשימוש בסידורי אבטחה הולמים, פשוט לא ניתן לעשות את הביטוח.

אבטחה, הבטחה ומחויבות אישית

גם ללא דרישות המדינה, בעלי עסק נושאים במחויבות אישית כלפי לקוחותיהם. לקוחות אינם רק ארנקים מהלכים. לכן, כפי שעסקים צריכים לדאוג ללקוחות למוצרים ולשירותים אטרקטיביים ולחוויית קנייה שתגרום להם לשוב גם בפעם הבאה, כך עליהם לדאוג גם לסידורי אבטחה שישמרו על בטיחותם של הלקוחות ועל ביטחונם. המחיר של שכירת חברת אבטחה יכול להיות יקר, אולם יהיה המחיר אשר יהיה, הוא אינו משתווה לעלות של מצפון נקי. שום כמות של כסף בעולם לא תעזור לנקות את מצפונו של בעל עסק שמי מלקוחותיו נפגע כתוצאה מקומבינה כזאת או אחרת בנושא סידורי האבטחה.

תחום נוסף בו נוטים לשכוח את נושא האבטחה, הוא תחום האירועים. גם אנשים אשר מקיימים אירועים מרובי משתתפים – בין אם מדובר באירועים פרטיים, באירועים משפחתיים או באירועים עסקיים – צריכים כולם לדאוג לסידורי אבטחה. במקרים רבים, סידורי האבטחה מסופקים על ידי הנהלת המקום בו האירועים מתקיימים, אולם יש לוודא זאת מבעוד מועד, ובמקרה הצורך, לדאוג לנושא באופן עצמאי. כולם רוצים ומקווים שהאירועים שלהם יעברו בשלום. אבל דברים קורים לפעמים. לא תמיד ניתן למנוע אסון מעשה ידי אדם או מעשה יד המקרה, אבל שירותי אבטחה מתאימים יכולים למנוע נזקים מיותרים.

 



תגיות המאמר: אבטחה, חברת אבטחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161654 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161367 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: בנימין קלינגרצבא וביטחון29/05/22647 צפיות
פיקוד העורף מחלקת מיגון לשכת רע"ן הנדסה ורגולציה 80-8703088 :'טל 80-8703850 :פקס כ"ה אייר תשפ"ב 0800 מאי 02

מאת: moraleצבא וביטחון21/08/175338 צפיות
מדי שבוע אנחנו שומעים, בין אם בחדשות ובין אם זה מאנשים קרובים אלינו, על מקרי תקיפה והטרדה. מרבית הסיפורים מגיעים כמובן מנשים אשר מצאו את עצמן מתמודדים עם גברים שביקשו להטריד ולהתקיף אותן, אך אנחנו מכירים גם לא מעט סיפורים על גברים אשר מצאו את עצמם מתמודדים עם מתקיפים ומטרידים מסוגים שונים, בין אם במועדונים, פארקים, גינות ציבוריות, חניונים ועוד.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139078 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132037 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132271 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131921 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131983 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica