חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תבחרי בית ספר לאיפור?

מאת: איפוראיפור10/01/20111203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף האיפור בישראל נמצא בצמיחה מתמדת. בעשורים האחרונים, עם התפתחות תעשיית הטלוויזיה והקולנוע, העליה ברמת החיים וההתמקדות בתרבות הפנאי, הדרישה לאיפור ולשירותי מאפרת גדלה מאוד והביאה גם לפתיחתם של מספר בתי ספר מובילים לאיפור. איפור הוא כבר מזמן לא מקצוע שולי ופחות מעמד ומי שמשתלבת בתעשייה כמאפרת יכולה להתפרנס יפה ולהינות מקריירה מעניינת ומלאת אתגר. דרך המלך לעבודה כמאפרת היא לימוד בבית ספר לאיפור וכל שנותר הוא רק לבחור בבית ספר לאיפור שמתאים לצרכים ולשאיפות שלך. איך עוטשים את זה? התשובות לפניכן...

המוניטין

מוניטין של בית ספר לאיפור הוא נגזרת של פרמטרים רבים : מספר השנים שהוא קיים בארץ, האם הוא חלק מרשת בינלאומית מובילה, מספר הבוגרים המרוצים שכבשו את ספסליו, מספר הבוגרים שהצליחו בגדול ובכלל 'הדיבור' שיש על הבית ספר הזה – על היחס לתלמידים, רצינות ההוראה, צ'ופרים ופינוקים נלווים ועוד.

הקורסים

כל בית ספר לאיפור מציע מגוון שונה של קורסים לאיפור – מהקורסים הבסיסיים והקצרים ביותר לקורסים מתקדמים ומעמיקים שגם יקנו לך תעודת הסמכה כמאפרת. אחת הדרכים לבחור בית ספר לאיפור היא למצוא באחד מבתי הספר את קורס האיפור המתאים ביותר בשבילך ועבור התוכניות המקצועיות שלך : יש קורסים לאיפור בסיסי ואישי, קורסים לאיפור מקצועי לטלוויזיה ולקולנוע, קורסים לאיפור אומנותי, קורסים לאיפור וטיפוח. כל אחד מאלה יביא אתכן לנקודת פתיחה אחרת כמאפרת בעולם האיפור והקוסמטיקה. עוד חשוב שתוודאו איזה סוג של תעודות אתם מקבלים בתום הקורס : האם הן מוכרות בינלאומית? האם הן מוכרות רשמית על ידי משרד התמ"ת וכדומה.

הבוגרים

הבוגרים הם במידה רבה חלון הראווה של בית ספר לאיפור. חפשו את המאפרת האהובה עליכם ביותר בארץ ובררו איפה היא התחילה את דרכה. אין ספק שמציאת עבודה בתום הלימודים היא האתגר הגדול ביותר ובית ספר לאיפור שלא רק מלמד אלא גם עוזר ומצליח למצוא לבוגריו עבודה הוא בית ספר לאיפור שכדאי יותר ללמוד בו.

הסניפים

יש בארץ מספר לא קטן של בתי ספר לאיפור, חלקם קטנים ומקומיים, אחרים הם חלק מרשת ארצית. חפשו את הסניף הקרוב ביותר למקום מגוריכן ובקרו בו כדי להתרשם מהאווירה ותנאי הלימודים.

ההתרשמות

כמעט כל בית ספר לאיפור שמכבד את עצמו מציע קורסים וסדנאות קצרות לאיפור אישי – שנותנים טיפים וטכניקות איפור עצמי לאישה. סדנאות האיפור הקצרות הן הזדמנות מצויינת לבחון את סגנון הלימוד בבית הספר לאיפור ולהתרשם מהמקום לפני ההרשמה ללימודי איפור רציניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות נטשה דנונה איפור מקצועי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איפור

מאת: איפוראיפור כלה20/06/111193 צפיות
לאיפור כלה יש מספר מטרות מרכזיות: 1. התאמת האיפור לקווי הפנים ולתכונות עור הפנים 2. שהאיפור יחזיק מעמד ככל הניתן ללא מריחה או היטשטשות. 3. לעשות את הכלה יפהפייה

מאת: איפוראיפור20/06/111391 צפיות
עור שומני מאז ומעולם היווה אתגר גדול לאיפור המבוצע כהלכה. האתגר הגדול נעוץ בכך שהעור מפריש הרבה יותר שומן מעור רגיל או יבש ובתוך כך גורם לאיפור לצאת מהקשרו הטבעי. כיום, יש המון מוצרים מעולים העוזרים במניעה של הופעת ברק בפנים, ולבעלות עור פנים שמנוני חשוב להשתלט על הברק הזה.

מאת: איפוראיפור כלה20/06/111243 צפיות
כיום, יש אינספור מאפרות כלות בשוק לכן יש לבחור את המאפרת שלך בקפידה. הדבר החשוב ביותר הוא להוציא את המיטב מהמתאפרת ולאו דווקא לנסות לשנות אותה. לפעמים בעזרת מספר טכניקות איפור ניתן להוציא ולהעצים את היופי הטבעי של המתאפרת. איפור נקי טבעי ומעודן יכול להיות התשובה הטובה ביותר עבור כלות המעוניינות לשמור על המראה הטבעי והאותנטי שלהן מבלי לשנות את המראה שלהן בצורה דרסטית.

מאת: איפוראיפור10/01/111190 צפיות
האיפור שכמעט כל אישה מורחת על עצמה בטבעיות לפני שהיא יוצאת מהבית בכל בוקר הוא חלק ממסורת ארוכה של תרבות איפור שמלווה את המין האנושי מזה אלפי שנים, מסורת שידעה תהפוכות והשפעות תקופתיות שונות עד שהגיע למראת האיפור של רבים מאיתנו.

מאת: איפוראיפור10/01/111569 צפיות
איפור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים המודרנים, בעיקר עבור נשים. כמעט אין אישה שלא משתמשת באיפור, בין אם הוא איפור בסיסי שרק נועד לטשטש מעט את הגיל ולהעניק חיוניות לפנים או איפור מושקע ומוקפד שדורש השקעה לא מעטה ושימוש בשילוב של מספר מוצרי איפור שונים.

מאת: איפוראיפור10/01/111145 צפיות
איפור ומוצרי קוסמטיקה וטיפוח שונים הם לא מוצרים זולים. הניסיון למצוא תחליפים למוצרי איפור של מותגי העל היקרים מביא אותנו לפעמים לערוך ניסויים לא בריאים על הגוף שלנו ובעיקר על עור הפנים הרגיש.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195900 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162043 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica