חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לאיפור מוצלח לקראת החתונה

מאת: איפוראיפור כלה20/06/20111244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, יש אינספור מאפרות כלות בשוק לכן יש לבחור את המאפרת שלך בקפידה.

הדבר החשוב ביותר הוא להוציא את המיטב מהמתאפרת ולאו דווקא לנסות לשנות אותה. לפעמים בעזרת מספר טכניקות איפור ניתן להוציא ולהעצים את היופי הטבעי של המתאפרת. איפור נקי טבעי ומעודן יכול להיות התשובה הטובה ביותר עבור כלות המעוניינות לשמור על המראה הטבעי והאותנטי שלהן מבלי לשנות את המראה שלהן בצורה דרסטית.

פעמים רבות יש תחושה שקל מאוד לאפר ולשמור על מראה טבעי של המתאפרת – אך לרוב הדבר אינו כך ויש צורך בעבודה רבה בשביל לשמור על המראה הטבעי ויחד עם זאת לעשות עבודה איפור מדויקת, נכונה ואופטימאלית.

מספר טיפים לאיפור נכון לקראת החתונה:

1.      הקפדה על התאמת המייק אפ לגוון העור – בכדי לקבל מראה טבעי מריחת מייק אפ על השפתיים ועל העפעפיים בשביל עמידות האיפור במהלך היום. יש חשיבות לשימוש בפודה לגימור נכון של המייק אפ. 

2.      רצוי לא לשים פודרה באזור העיניים משום שזה עלול לגרום למראה מבוגר עייף ומקומט – רצוי להשתמש בצבעים בעלי גימור מאט.

3.      רצוי לא להשתמש בנצנצים ובשפתוני גלוס מבריקים – מטרתם מכוונת למעודונים ומסיבות ואינם מתאימים לרוב לאירוע גדול.

4.      רצוי להשתמש באיפור עמיד לאורך זמן.

5.      במידה והעור שמנוני יש להשתמש במהלך האירוע במגבונים ובדפים סופחי שומן אשר מאפשרים ספיחה והעלמה של הברק אך אינם פוגעים באיפור עצמו.

6.      רצוי להשתמש בעיפרון עיניים עמיד במים.

טיפים חשובים נוספים:

תכנון האיפור

רצוי לבוא עם תמונות המאפשרות למאפרת להבין את הכיוון הכללי. על המאפרת לתקשר עם המתאפרת ולקיים עימה התאמת ציפיות לגבי מה ניתן לעשות ביחס לתמונות ומה מתאים יותר ומה מתאים פחות לסוג העור והמראה הכללי של המתאפרת. תפקידן של התמונות הן לתת את הכיוון ואת הציפיות של המתאפרת.

בחינה של תיק העבודות

חשוב לדרוש ולהתרשם מתיק העבודות של המאפרת ולראות עבודות נוספות של איפור כלות שמאפרת זו עשתה. ולא "לקנות חתול בשק".

כמו כן, רצוי להגיע עם בגדים לבנים אשר ישקפו את הפנים באופן הטבעי ובנוסף יגרמו להם להיראות "מוארים" יותר.

המאמר באדיבות נטאשה דנונה – איפור לאירוע מאת אינטר-דב שיווק באינטרנט.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות נטשה דנונה איפור מקצועי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איפור

מאת: איפוראיפור כלה20/06/111194 צפיות
לאיפור כלה יש מספר מטרות מרכזיות: 1. התאמת האיפור לקווי הפנים ולתכונות עור הפנים 2. שהאיפור יחזיק מעמד ככל הניתן ללא מריחה או היטשטשות. 3. לעשות את הכלה יפהפייה

מאת: איפוראיפור20/06/111392 צפיות
עור שומני מאז ומעולם היווה אתגר גדול לאיפור המבוצע כהלכה. האתגר הגדול נעוץ בכך שהעור מפריש הרבה יותר שומן מעור רגיל או יבש ובתוך כך גורם לאיפור לצאת מהקשרו הטבעי. כיום, יש המון מוצרים מעולים העוזרים במניעה של הופעת ברק בפנים, ולבעלות עור פנים שמנוני חשוב להשתלט על הברק הזה.

מאת: איפוראיפור10/01/111191 צפיות
האיפור שכמעט כל אישה מורחת על עצמה בטבעיות לפני שהיא יוצאת מהבית בכל בוקר הוא חלק ממסורת ארוכה של תרבות איפור שמלווה את המין האנושי מזה אלפי שנים, מסורת שידעה תהפוכות והשפעות תקופתיות שונות עד שהגיע למראת האיפור של רבים מאיתנו.

מאת: איפוראיפור10/01/111206 צפיות
ענף האיפור בישראל נמצא בצמיחה מתמדת. בעשורים האחרונים, עם התפתחות תעשיית הטלוויזיה והקולנוע, העליה ברמת החיים וההתמקדות בתרבות הפנאי, הדרישה לאיפור ולשירותי מאפרת גדלה מאוד והביאה גם לפתיחתם של מספר בתי ספר מובילים לאיפור.

מאת: איפוראיפור10/01/111570 צפיות
איפור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים המודרנים, בעיקר עבור נשים. כמעט אין אישה שלא משתמשת באיפור, בין אם הוא איפור בסיסי שרק נועד לטשטש מעט את הגיל ולהעניק חיוניות לפנים או איפור מושקע ומוקפד שדורש השקעה לא מעטה ושימוש בשילוב של מספר מוצרי איפור שונים.

מאת: איפוראיפור10/01/111147 צפיות
איפור ומוצרי קוסמטיקה וטיפוח שונים הם לא מוצרים זולים. הניסיון למצוא תחליפים למוצרי איפור של מותגי העל היקרים מביא אותנו לפעמים לערוך ניסויים לא בריאים על הגוף שלנו ובעיקר על עור הפנים הרגיש.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152221 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137787 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131639 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127780 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica