חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור המיועד לעור שומני

מאת: איפוראיפור20/06/20111393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור שומני מאז ומעולם היווה אתגר גדול לאיפור המבוצע כהלכה. האתגר הגדול נעוץ בכך שהעור מפריש הרבה יותר שומן מעור רגיל או יבש ובתוך כך גורם לאיפור לצאת מהקשרו הטבעי.

כיום, יש המון מוצרים מעולים העוזרים במניעה של הופעת ברק בפנים, ולבעלות עור פנים שמנוני חשוב להשתלט על הברק הזה.

אינך צריכה להיות מאפרת מקצועית בשביל לאפר עור שמנוני, אך החכמה הגדולה באיפור של עור שמנוני הוא שימוש במוצרי איפור מאיכות מעולה, מוצרים שמתאימים לעור שמן ובנוסף לכך יש להקפיד על אופן איפור המתאים לעור שמנוני וכך כל אחת יכולה ליישם ולהתאים לעצמה איפור מתאים לעור שמן.

לפעמים הוספה של כמה שלבי בסיס ושלבי תחזוקה במהלך היום יכולים לתרום להצלחת מראה האיפור של עור שומני, כמובן שזה דורש תרגול וביצוע עקבי של הפעולות המתוארות:

שימוש בקרמים מונעי ברק (פריימרים)

קיימים סוגים רבים של פריימרים  המיועדים למנוע את הברק המופיע בעור שמן – לכן חשוב למרוח בצורה אחידה את הפריימר לפני התחלת האיפור וכחלק אינטרגרלי משגרת האיפור היום יומית.

אופן בחירת המייק אפ

לבעלות עור שמן, רצוי לבחור מייק נטול שומן, כזה שיכול להחזיק יום שלם ובעל עמידות מיטבית לאורך זמן. רצוי לבחור מייק באיכות מעולה משום שהוא זה שיאפשר מניעת ברק ותוצאות סופיות איכותיות. כמו כן, רצוי לנגב ולספוג את עודפי המייק אפ בעזרת מגבון סופג – בצורה של טפיחות עדינות על הפנים.

פודרה

הפודרה – מטרתה לספוח שומנים נוספים וליצור קיבוע של המייק אפ. ניתן לשים פודרה בעזרת מברשת עדינה. חשוב לזכור שגם בשלב הפודרה – רצוי לשים בכמות הנכונה ולא להגזים משום שעודף פודרה יכול ליצור תחושה של מראה מבוגר.

תחזוקה יומית

במהלך היום, ניתן להשתמש במגבונים או ב"דפי ספיחת שומן" שתפקידם לספוג את השומן המצטבר על הפנים במהלך היום וזאת מבלי להשאיר סימנים.

לסיכום, כל עור מצריך את שיטת הטיפול והאיפור המתאימים לו. אמנם איפור של עור שומני נחשב בדרך כלל ל"יותר מאתגר" עבור המאפרת אך באם מבצעים את השלבים באופן עקבי, איפור של עור פנים שמן יכול להיות יעיל נוח ומוצלח. החשוב הוא להשתמש במוצרים מתאימים ואיכותיים תוך הקפדה על כל שלב ושלב בתהליך.

קראו מידע על לימודי האיפור בבית הספר לאיפור של נטאשה דנונה..

המאמר באדיבות נטאשה דנונה איפור לאירוע מאת אינט-דב שיווק באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות נטשה דנונה איפור מקצועי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איפור

מאת: איפוראיפור כלה20/06/111194 צפיות
לאיפור כלה יש מספר מטרות מרכזיות: 1. התאמת האיפור לקווי הפנים ולתכונות עור הפנים 2. שהאיפור יחזיק מעמד ככל הניתן ללא מריחה או היטשטשות. 3. לעשות את הכלה יפהפייה

מאת: איפוראיפור כלה20/06/111245 צפיות
כיום, יש אינספור מאפרות כלות בשוק לכן יש לבחור את המאפרת שלך בקפידה. הדבר החשוב ביותר הוא להוציא את המיטב מהמתאפרת ולאו דווקא לנסות לשנות אותה. לפעמים בעזרת מספר טכניקות איפור ניתן להוציא ולהעצים את היופי הטבעי של המתאפרת. איפור נקי טבעי ומעודן יכול להיות התשובה הטובה ביותר עבור כלות המעוניינות לשמור על המראה הטבעי והאותנטי שלהן מבלי לשנות את המראה שלהן בצורה דרסטית.

מאת: איפוראיפור10/01/111191 צפיות
האיפור שכמעט כל אישה מורחת על עצמה בטבעיות לפני שהיא יוצאת מהבית בכל בוקר הוא חלק ממסורת ארוכה של תרבות איפור שמלווה את המין האנושי מזה אלפי שנים, מסורת שידעה תהפוכות והשפעות תקופתיות שונות עד שהגיע למראת האיפור של רבים מאיתנו.

מאת: איפוראיפור10/01/111206 צפיות
ענף האיפור בישראל נמצא בצמיחה מתמדת. בעשורים האחרונים, עם התפתחות תעשיית הטלוויזיה והקולנוע, העליה ברמת החיים וההתמקדות בתרבות הפנאי, הדרישה לאיפור ולשירותי מאפרת גדלה מאוד והביאה גם לפתיחתם של מספר בתי ספר מובילים לאיפור.

מאת: איפוראיפור10/01/111570 צפיות
איפור הוא חלק בלתי נפרד מהחיים המודרנים, בעיקר עבור נשים. כמעט אין אישה שלא משתמשת באיפור, בין אם הוא איפור בסיסי שרק נועד לטשטש מעט את הגיל ולהעניק חיוניות לפנים או איפור מושקע ומוקפד שדורש השקעה לא מעטה ושימוש בשילוב של מספר מוצרי איפור שונים.

מאת: איפוראיפור10/01/111147 צפיות
איפור ומוצרי קוסמטיקה וטיפוח שונים הם לא מוצרים זולים. הניסיון למצוא תחליפים למוצרי איפור של מותגי העל היקרים מביא אותנו לפעמים לערוך ניסויים לא בריאים על הגוף שלנו ובעיקר על עור הפנים הרגיש.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195918 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162047 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161884 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152194 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica