חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מושגים בשוק ההון

מאת: מתן דותןשוק ההון11/01/20112006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מושגים בשוק ההון הם דרך נהדרת להתחיל את ההכרות עם שוק ההון. יחד עם קריאה של מאמרים בשוק ההון, מושגים בשוק ההון משלימים את התמונה. כמובן שלא מספיק להכיר מושגים בשוק ההון ומאמרים בשוק ההון כדי להצליח בהשקעות, אך הידע הנוסף יכול רק לעזור.

מושגים בשוק ההון הם מושגים כמו אגרות חוב, איתותים טכניים, יחס סיכוי סיכון בהשקעות, ניתוח טכני, תעודות סל, נפח מסחר, שירות איתותים, אגרות חוב של חברות ועוד מושגים רבים בשוק ההון.

מושגים בשוק ההון שכדאי להכיר:

אגרות חוב – סוג של תעודת התחייבות שבה המנפיק מחויב לשלם לקונה האגרת תשלומים קבועים אשר נקבע מראש במועדים קבועים. גם חברות פרטיות וגם מדינות נעזרות באיגרות חוב כדי לממן פעילות עסקית.

ניתוח טכני – ניתוח טכני היא שיטה מתמטית לניתוח של שוק ההון. ניתוח טכני עושה שימוש ברמות המחירים ונפח המסחר במטרה לחזות מגמות עתידיות בשוק ההון.

איתות – איתות הוא סימן אשר מתקבל לרוב על ידי תוכנה למשל תוכנה של ניתוח טכני. איתות יכול לעזור למשקיע לבצע פעולות קניה ומכירה של ניירות ערך.

מינוף – מינוף הוא סוג של הלוואה אשר מגדילה את הסיכוי והסיכון בהשקעה. מינוף הוא כלי מורכב ויש לעשות בו שימוש בצורה זהירה.

יש עוד עשרות רבות של מושגים בשוק ההון שכדאי להכיר, כמו למשל נייר ערך, מניה, אסטרטגית השקעה ממוחשבת, נפח מסחר, אופציה, תעודה בחסר, קרן נאמנות, קרן גידור, חיתום, מגמה, מדד ת"א 25 ועוד.

באתר של חברת הרמוניה ניתן למצוא רשימה לפי סדר האלף בית של מושגים בשוק ההון. כמו כן ניתן לקרוא עשרות רבות של מאמרים בשוק ההון.

איתותים טכניים - הרמוניה שירות איתותים, שירות איתותים טכני המוביל בישראל על מדד ת"א 25. כמו כן תמצאו באתר מאמרים בנושא ניתוח טכני, איתותים, מינוף, תעודות סל ועוד.

טכני - ניתוח טכני של מדד ת"א 25.

מינוף - מאמרים בנושא מינוף, יתרונות של מינוף, חסרונות של מינוף פיננסי וכיצד ליצור מינוף פיננסי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרמוניה שירות איתותים מספקת איתותים המבוססים על ניתוח טכני מתקדם ישירות לפלאפון. חברת הרמוניה היא החברה המובילה בישראל במתן איתותים על מדד ת"א 25 .

עמלות מסחר מוזלות - באתר של חברת הרמוניה אתם מוזמנים להצטרף להטבת העמלות ולפתוח חשבון השקעות עם עמלות מסחר נמוכות למסחר בישראל וגם עמלות מסחר מוזלות למסחר בחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתן דותן

מאת: מתן דותןהשקעות12/01/111464 צפיות
מהו מינוף? מינוף הוא למעשה סוג של הלוואה למטרת השקעה. מינוף פינסי משמש הן משקיעים פרטיים בשוק ההון כמו גם חברות גדולות אשר רוצות למנף את ההשקעה שלהן. מינוף פיננסי - למה זה טוב?

מאת: מתן דותןהשקעות10/01/111535 צפיות
כמה בתי השקעות יש בשיראל? אם נשאל שאלה זאת כל משקיע בשוק ההון, סביר להעירך שיש כ- 10 בתי השקעות בישראל. אך האמת שיש הרבה יותר בתי השקעות בישראל . יש בתי השקעות שכולם מכירים כמו בתי השקעות אקסלנס נשואה, פסגות בית השקעות, אי.בי.אי בית השקעות ובית השקעות מגדל שוקי הון.

מאת: מתן דותןהלוואות10/01/112281 צפיות
מינוף הוא שימוש בכסף שאינו שייך למשקיע. נניח למשל שיש למשקיע 20,000 שקלים פנויים להשקעה. אם המשקיע בוחר לקחת הלוואה של 20,000 שקלים ולהשקיע 40,000 שקלים במדד ת"א 25 אזי נאמר שהוא מבצע מינוף של פי 2.

מאת: מתן דותןמעו"ף09/01/111379 צפיות
איתותים טכניים הם איתותים אשר מבוססים על ניתוח טכני מתקדם. איתותים טכניים יכולים להיתקבל ישירות לפלאפון או לתיבת הדואר האלקטרוני. יש מספר חברות אשר מספקות איתותים טכניים על מניות ועל מדד ת"א 25.

מאת: מתן דותןהשקעות07/01/111182 צפיות
יתוח טכני דורש יצירתיות ופיתוח של אסטרטגיות מתמטיות חדשניות כדי להגדיל את התשואה ולהקטין את הסיכון. לצד המסחר חשוב לבצע ניהול סיכונים מבוקר ושליטה על תיקה ההשקעות לאורך זמן. למעשה ניתן לומר שפיצוח שוק ההון נמצא מחוץ להישג ידה של הבינה המלאכותית לפחות נכון להיום, כמו שפיצוח שוק ההון נמצא גם מחוץ להישג ידו של האדם כיום. יתכן שעוד עשרות שנים בני אדם או אולי מכונות יפצחו את השיטה בצורה מוחלטת, אך כרגע פריצת דרך כזאת אינה נראית באופק.

מאת: מתן דותןשוק ההון06/01/111248 צפיות
ניתוח טכני, מה עוד לא נכתב על ניתוח טכני. כדי לקבל מושג ברור יותר מהו ניתוח טכני כדאי לקרוא את המאמר המקיף הבא בנושא ניתוח טכני . בקצרה, ניתוח טכני היא שיטה סטטיסטית אשר בעזרתה מנסים לחזות את הכיוון של השוק. בארץ ישראל, השוק המרכזי אותו מנסים לחזות המנתחים הטכניים הוא כמובן מדד ת"א 25.

מאת: מתן דותןתעודות סל06/01/118641 צפיות
הבנקים ללא בושה גובים עמלות מסחר של כ- 0.5% מהלקוחות הנאמנים שלהם. חישוב פשוט מעלה שאם כל הפעולות בשני לאוגוסט בוצעו דרך הבנקים, הלקוחות היו משלמים מעל 5 מיליון שקלים של עמלות מסחר ! 5,750,000 שקלים חדשים ליתר דיוק. סכום שערורייתי לכל הדעות.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214036 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910498 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica