חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתותים טכניים

מאת: מתן דותןמעו"ף09/01/20111378 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איתותים טכניים הם איתותים אשר מבוססים על ניתוח טכני מתקדם.

איתותים טכניים יכולים להיתקבל ישירות לפלאפון או לתיבת הדואר האלקטרוני.

יש מספר חברות אשר מספקות איתותים טכניים על מניות ועל מדד ת"א 25.

הרמוניה למשל מספקת שירות איתותים טכניים על מדד ת"א 25 שבו הלקוח מקבל הודעת SMS קצרה וכן מייל מפורט המסביר כיצד יש לבצע את האיתות הטכני.

איתותים טכניים נגזרים מהמונח ניתוח טכני.

ניתוח טכני היא שיטה סטטיסטית שבה מנתחים את מחירי העבר ולעיתים גם את נפח המסחר וזאת במטרה לחזות מגמות עתידיות בשוק ההון.

ניתוח טכני טוב צריך לקחת בחשבון את התבניות שהיו בעבר ולמעשה ניתוח טכני מסתמך על ההנחה שמה שהיה בעבר צפוי במידה מסוימת לחזור גם בעתיד.

ניתוח טכני עושה שימוש באינדיקטורים טכניים כמו מומנטום, רצועות בולינגר, חדירת קוי מגמה ועוד.

ניתוח טכני חכם צריך להיות דינמי ולהתאים את עצמו למצבי שוק משתנים.

הרמוניה מספקת שירות איתותים טכניים דינמי ופשוט לביצוע.

חברת הרמוניה החליטה למקד את הפיתוח שלה בפיתוח של איתותים טכניים עבור מדד ת"א 25 היות והוא המדד הסחיר והגדול בישראל.

הרמוניה שולחת את האיתותים הטכניים ישירות לפלאפון של הלקוחות ולמעשה מעדכנת את המשקיעים ב- SMS ומייל בכל פעם שהאיתות מתחלף.

איתותים טכניים יכולים לחסוך למשקיע המתחיל שעות רבות של ניתוח טכני.

בנוסף, בתחילת הדרך מנתחים טכניים עושים טעויות רבות עד שהם לומדים טוב יותר את השוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרמוניה שירות איתותים מספקת איתותים המבוססים על ניתוח טכני מתקדם ישירות לפלאפון. חברת הרמוניה היא החברה המובילה בישראל במתן איתותים על מדד ת"א 25 .

עמלות מסחר מוזלות - באתר של חברת הרמוניה אתם מוזמנים להצטרף להטבת העמלות ולפתוח חשבון השקעות עם עמלות מסחר נמוכות למסחר בישראל וגם עמלות מסחר מוזלות למסחר בחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתן דותן

מאת: מתן דותןהשקעות12/01/111462 צפיות
מהו מינוף? מינוף הוא למעשה סוג של הלוואה למטרת השקעה. מינוף פינסי משמש הן משקיעים פרטיים בשוק ההון כמו גם חברות גדולות אשר רוצות למנף את ההשקעה שלהן. מינוף פיננסי - למה זה טוב?

מאת: מתן דותןשוק ההון11/01/112006 צפיות
מושגים בשוק ההון הם דרך נהדרת להתחיל את ההכרות עם שוק ההון. יחד עם קריאה של מאמרים בשוק ההון, מושגים בשוק ההון משלימים את התמונה. כמובן שלא מספיק להכיר מושגים בשוק ההון ומאמרים בשוק ההון כדי להצליח בהשקעות, אך הידע הנוסף יכול רק לעזור. מושגים בשוק ההון הם מושגים כמו אגרות חוב, איתותים טכניים, יחס סיכוי סיכון בהשקעות, ניתוח טכני, תעודות סל, נפח מסחר, שירות איתותים, אגרות חוב של חברות ועוד מושגים רבים בשוק ההון.

מאת: מתן דותןהשקעות10/01/111534 צפיות
כמה בתי השקעות יש בשיראל? אם נשאל שאלה זאת כל משקיע בשוק ההון, סביר להעירך שיש כ- 10 בתי השקעות בישראל. אך האמת שיש הרבה יותר בתי השקעות בישראל . יש בתי השקעות שכולם מכירים כמו בתי השקעות אקסלנס נשואה, פסגות בית השקעות, אי.בי.אי בית השקעות ובית השקעות מגדל שוקי הון.

מאת: מתן דותןהלוואות10/01/112272 צפיות
מינוף הוא שימוש בכסף שאינו שייך למשקיע. נניח למשל שיש למשקיע 20,000 שקלים פנויים להשקעה. אם המשקיע בוחר לקחת הלוואה של 20,000 שקלים ולהשקיע 40,000 שקלים במדד ת"א 25 אזי נאמר שהוא מבצע מינוף של פי 2.

מאת: מתן דותןהשקעות07/01/111180 צפיות
יתוח טכני דורש יצירתיות ופיתוח של אסטרטגיות מתמטיות חדשניות כדי להגדיל את התשואה ולהקטין את הסיכון. לצד המסחר חשוב לבצע ניהול סיכונים מבוקר ושליטה על תיקה ההשקעות לאורך זמן. למעשה ניתן לומר שפיצוח שוק ההון נמצא מחוץ להישג ידה של הבינה המלאכותית לפחות נכון להיום, כמו שפיצוח שוק ההון נמצא גם מחוץ להישג ידו של האדם כיום. יתכן שעוד עשרות שנים בני אדם או אולי מכונות יפצחו את השיטה בצורה מוחלטת, אך כרגע פריצת דרך כזאת אינה נראית באופק.

מאת: מתן דותןשוק ההון06/01/111245 צפיות
ניתוח טכני, מה עוד לא נכתב על ניתוח טכני. כדי לקבל מושג ברור יותר מהו ניתוח טכני כדאי לקרוא את המאמר המקיף הבא בנושא ניתוח טכני . בקצרה, ניתוח טכני היא שיטה סטטיסטית אשר בעזרתה מנסים לחזות את הכיוון של השוק. בארץ ישראל, השוק המרכזי אותו מנסים לחזות המנתחים הטכניים הוא כמובן מדד ת"א 25.

מאת: מתן דותןתעודות סל06/01/118641 צפיות
הבנקים ללא בושה גובים עמלות מסחר של כ- 0.5% מהלקוחות הנאמנים שלהם. חישוב פשוט מעלה שאם כל הפעולות בשני לאוגוסט בוצעו דרך הבנקים, הלקוחות היו משלמים מעל 5 מיליון שקלים של עמלות מסחר ! 5,750,000 שקלים חדשים ליתר דיוק. סכום שערורייתי לכל הדעות.

מאמרים נוספים בנושא מעו"ף

מאת: רונן ביגמןמעו"ף04/08/143599 צפיות
משמעות העניין היא שלא צריך המון כסף בשביל לסחור. עם זאת המינוף עוזר להרוויח את 100% התנודתיות, אך זה עובד גם בהפסד. ולכן חשוב להגן על ההשקעה ולחשב הסיכון, ולשים STOP

מאת: go4itמעו"ף03/12/128606 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאת: שלמה דור-אספרמעו"ף20/09/129227 צפיות
שוק האופציות בארץ הפך להיות מבוקש בקרב אנשים ובמיוחד התחום של מסחר באופציות מעוף המאפשר לכל המעוניינים והמשקיעים במסחר להרוויח סכום נאה נוסף כל חודש. המסחר באופציות הולך וגדל וכיום ניתן למצוא אנשים רבים המשקיעים בתחום על אף שלא רכשו השכלה ואין להם ניסיון קודם, מצליחים להגיע לרווחים של סכומים לא מבוטלים.

מאת: go4itמעו"ף01/05/128733 צפיות
במאמר זה תוכל לקרוא אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באופציות מעוף בצורה אוטומטית לחלוטין בנוסף ניידע אותך אודות האפשרות להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושריתי מסחר בבורסה.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128546 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: דן קומםמעו"ף11/03/128734 צפיות
רבים מפחדים להשקיע באופציה, שכן הדבר מובן, זאת בשל העובדה שבמסחר של אופציות ניתן לעיתים להפסיד השקעות. מנגד מנתחים סטטיסטיים ומומחים רבים שמחים שהציבור הרחב עדיין לא גילה את הפוטנציאל בסוג השקעה זה, שכן הם חושבים שבכניסתו של הציבור למסחר של אופציות יהפוך השוק לפחות אטרקטיבי. לשם כך אותם מומחים זוכרים תמיד לטפטף את הפחד באזני האוכלוסייה, זאת כיוון שרוב כספם מגיע משוק מפותח זה.

מאת: go4itמעו"ף30/11/119372 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור באופציות מעוף באמצעות סימולאטור מעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה דרך קבוצת רכישה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica