חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בבעיות אורטופדיות

בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים סובלים מבעיות שונות בתחום האורטופדיה שאמנם לא פוגעות בנפש האדם, אך יש להם גם השלכות עליה. גם הם אינן מסוכנות לרוב, אך עדיין מומלץ לטפל בהם גם בשביל הנוחות והאפשרות לבצע פעולות יומיומיות ללא חשש.
בעיות בתחום האורטופדיה  גורמות לירידה בתפקוד הכללי ופוגעות באופן ניכר באיכות החיים.
עם השנים והרפואה המתפתחת, מצאו מגוון רחב של פתרונות לבעיות אורטופדיות.
הפתרון לסובלים מבעיות שונות בתחום האורתופדיה הוא בדרך כלל כדורים לשיכוך הכאבים ואביזרים אורטופדיים שונים להשלמה כמו מדרסים מסוגים שונים, חגורות גב, חגורות כתפיים , נעליים אורטופדיות ועו מגוון רחב של אביזרים אורטופדיים שונים ומשונים. אביזרי אורטופדיה תוכלו למצוא בקישור המצורף.

האם תרופות כימיות הן הפתרון לבעיות אורטופדיות?

ברוב המקרים, אדם המגיע לאורטופד עקב מיחושים ובעיות אורטופדיות יקבל פתרון מיידי לכאביו, בצורה של כדורים כימיים.
הכדורים אמנם בהחלט עוזרים ברמה המיידית והאדם מפסיק לסבול מן הבעיה האורטופדית, וגם הכאבים פוחתים. הבעיה העיקרית היא שהכדורים רק מונעים כאב אבל בהחלט לא מטפלים בבעיה באופן יסודי ועוזרים למניעת הישנותה. כמו כן הכדורים אכן עוזרים ומעבירים את הכאב לאדם הסובל מבעיות בתחום האורטופדיה באופן מידי עקב החומרים הכימיים החזקים שמרכיבים את הכדור.
בעקבת שימוש בחומרים החזקים הללו הכדור גם בהחלט גורם לעוד כמה נזקים בדרך.
פתאום חלק מהמערכות לא מתפקדות טוב ולא יודעים בדיוק למה.
כך שלקיחת כדורים לא מומלצת כלל ועיקר לסובלים מבעיות אורטופדיות .

האם אביזרים אורטופדיים מועילים ובאיזו מידה?

הרפואה האורטופדית נותנת מענה לסובלים מבעיות שונות בתחום האורתופדיה בדמות אביזרים אורטופדיים שונים. האביזרים האורטופדיים בחלקם בהחלט יעילים ונותנים פתרון יעיל לבעיה.
אבל חלקם הגדול יותר נועד אך ורק להגדיל את הכנסות מכון אורטופדי זה או אחר, כמו גם את היצרנים והמשווקים.
בתחום המדרסים, ישנם מדרסים שהם הכרחים לסובלים מבעיות אורטופדיות של פלטפוס שבלעדי המדרסים ההליכה היתה סיפור הרבה יותר מסובך עבורם.
אבל קיימים בהחלט מדרסים שונים שהם מיותרים לחלוטין ומבטיחים הבטחות באויר לכל אלא שירכשו אותם כדוגמת הליכה רצופה במשך מספר שעות גדול, נוחות מקסימלית בריצה וכו'.
ישנם דברים שאי אפשר לסדר באמצעות מדרסים טובים ככל שיהיו.
אלא חייבים לנוח ולתת מנוחה לרגליים שסוחבות את כל הגוף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי יוסף

מאת: אלי יוסףרפואה משלימה22/04/121071 צפיות
המערכת החיסונית מורכבת מאוד ומשתנה מאדם לאדם על פי משתנים כמו סוג הדם. המערכת החיסונית כוללת את העור, בלוטות הלימפה, כדוריות דם לבנות, טחול ועוד.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212843 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201422 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181323 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171460 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172602 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica