חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
תרגום נוטריון
   
 

עריכת דין מקצועית - איך לבחור נוטריון?

מאת: maya807תרגום משפטי17/01/2011992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עריכת דין מקצועית - איך לבחור נוטריון?

אף אחד לא רוצה להיות במצב הזה, אך ישנם מקרים בהם אנו צריכים לדבר עם משרד עורכי דין. המקרה עשוי להתרחש כתוצאה מגירושין ויכול להתרחש אפילו עקב תביעות ביטוח לאומי. בכל אופן תמיד כדאי למצוא עורך דין קרוב!

אינפורמציה אודות שירותי עורכי דין.

קיימים עורכי דין רבים בישראל, והם עוסקים בתחומים רבים מאוד; בקשות מתן צו ירושה, תרגום חוזים, תביעות גירושין וטיפול בנפגעי רשלנות רפואית. שירותים משפטיים מתייחסים אל כל נושא בחיינו, בדיוק בגלל זה אפשר להניח שאי שם בעתיד תצטרכו להיעזר בעורך דין.

מחפשים נוטריון? מעוניינים למצוא עוד טיפים בנושא נוטריון?

עורכי דין נוטריונים הם עורכי דין רגילים בעלי הסמכה מיוחדת להעניק שירות במיני עניינים מסויימים. למה אתם חייבים משרדי נוטריון? לדוגמא, כשאנחנו שואפים להוציא דרכון הולנדי, לפי הפרוטוקול צריך להציג לא מעט תעודות שונות מתורגמות. לא כל תרגום מתקבל, שהרי אפשר להציג רק תרגום ע"י נוטריון. דוגמה נוספת, כאשר לוקחים משכנתא, יש דרישה להגיש חותמת נוטריון.

על פי מה בוחרים עורך-דין? איך עוד אין לכם שירותי נוטריון?

קיימות בחיים כמה החלטות חיוניות - המדינה בה נגור, רופא המשפחה ואיך לא, העורך-דין שיטפל בנו במידת הצורך.

עומדים לחפש עורך-דין? זה רעיון מוצלח לבקש המלצות חמות מחברים ובני משפחה. המלצות כאלה הינן הכי כנות, וכך אתם יכולים להיות בטוחים שלא משקרים לכם.

כאשר אנו באים לפגישה עם משרד עורכי-דין, חייבים לוודא האם הוא בכלל מתאים לכם. לא כל משרדי עורכי הדין מנוסים בכלל השירותים המשפטיים. נוטריון בתל אביב, לדוגמא, זה לא בדיוק כמו ביטול דוחות מהירות. בגלל זה חשוב מאוד לבדוקתיקים קודמים ולהיות בטוחים שאותם עורכי דין באמת מנוסה בנושאים כמו שלכם.

לעוד מידע בנושא שירותים משפטיים בארץ, תגלשו באתר http://www.praklist.co.il/. שיהיה לכם בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maya807

מאת: maya807משפחה וזוגיות - כללי02/11/111278 צפיות
למי יש זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מס' חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות עבודה יבוא לעסק מס' ימים לפני יום המעבר בכדי לארוז רכושכם.

מאת: maya807בית חכם02/11/111068 צפיות
כל אדם מכיר סיפור על שכן שנשדד בזמן מסויים. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה שלא יצריכו מכם מאמצים גדולים מדי פיסית וגם מבחינה פיננסית.

מאת: maya807בניין ואחזקה - כללי02/11/111301 צפיות
יש כל הזמן הפסקות חשמל? אינכם חשמלאים מוסמכים? חשוב לזכור לא לנסות לתקן באופן עצמי את בעיית החשמל

מאת: maya807לימודים אקדמאיים02/11/111215 צפיות
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על מה שלומדים. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו בהחלט תשפיע על חייכם. קיים סיכוי רציני, שסוג התואר שאתם תבחרו

מאת: maya807שיפוצים02/11/111215 צפיות
בזמן שקונים שיש, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחר

מאת: maya807שיפוצים02/11/111241 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם תיכון - ככה יותר קשה להשלים את הבגרויות. לכן , אנו ממליצים שתתחילו בתהליך הכי מוקדם שאפשר.

מאת: maya807שיפוצים02/11/111882 צפיות
יש קונצונזוס! זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שהופכות אותו לפרקטי ודקורטיבי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפ

מאמרים נוספים בנושא תרגום משפטי

מאת: ניב אבןתרגום משפטי26/09/181596 צפיות
למקצוע הזה יש צורך נרחב יותר ממה שרבים יודעים עליו

מאת: רוני הכהןתרגום משפטי05/04/181380 צפיות
אנשי מקצוע שהם נוטריונים הם אנשים שמבצעים את העבודה שלהם בצורה די דומה בכל רחבי העולם, עם הדגש של חותמת נוטריון שלה זקוקים בשורה של תחומים בחיים.

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171757 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי28/02/171601 צפיות
הדרך להחזיר את הקשר הזה שנגדע בעזרת נוטריון גרמנית שיכין את המסמכים הנדרשים יתקדמו אל עבר חיים חדשים בתור אזרחים של גרמניה.

מאת: ליאורתרגום משפטי17/01/171694 צפיות
תרגום משפטי אמין, מאפשר לכם לקבל תרגום משפה לשפה של מסמכים משפטיים. מתרגם משפטי, צריך לשמור על חיסיון וסודיות, של המסמכים המשפטיים שהוא מתרגם. למשל חוזה משפטי בין שתי חברות, חשוב שיישמר בסודיות, מפני המתחרים של החברות הללו.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי14/12/161731 צפיות
קניתם דירה? אתם מנסים להוציא דרכון אירופי? זקוקים למסמכים רשמיים של המדינה על מנת שאלה יקבלו תוקף בינלאומי במדינה אליה נשואות עיניכם? זה אומר כי אתם נדרשים לשירותים של נוטריון שינפק לכם אישור נוטריוני. מיהו בדיוק נוטריון מוסמך? קראו הלאה.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161998 צפיות
פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נדרשים לשירותי תרגום נוטריון לאנגלית, בעיקר כאשר מדובר בתרגום של מסמכים רשמיים מרשויות החוק, מוסדות לימוד, חוזים עסקיים ועוד. התרגום הנוטריוני לאנגלית שונה במהותו מתרגום רגיל, מאחר והוא מעניק לו את האסמכתא המשפטית כי מדובר בתרגום מאומת, המכיל בתוכו את כלל הפרמטרים הנדרשים על מנת שהצד השני יוכל לאשרר את העובדה כי כל הכתוב בו הינו נכון, הן מבחינת רוח הדברים והן מבחינה חוקית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica