חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית ציפורניים מלאכותיות - כל מה שצריך לדעת

מאת: דפנה אמיתיהעצמת נשים19/01/20113233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית ציפורניים מלאכותיות

מהו תהליך של בניית ציפורניים מלאכותיות? תהליך בניית ציפורניים מלאכותיות הוא תהליך בו טכנאית הציפורניים בה בחרנו (שהוסכמה לכך ע"י קורס בניית ציפורניים) והוכשרה לעבודה בתחום מדביקה לנו ציפורן פלסטיק (הנקראת גם טיפס) על הציפורן הטבעית שלנו.

לאחר שנבחר הקפידה הטיפס המתאים והודבק על הציפורן הטבעית, מורחת בונת הציפורניים שכבה דקה של אבקת אקריל בשילוב עם נוזל אקריל (התחלתו של תהליך בניית הציפורניים). לאחר התקשות אבקת האקריל משייפת טכנאית הציפורניים את הציפורן בעזרת מכונת שיוף המיועדת לכך או בעזרת פצירה. חלק של שיוף הציפורן הוא מהחשובים ביותר בשלבי הבניה.
ולבסוף, אי אפשר בלי קישוט. ששום עבודה לא מושלמת ללא ה-קישוט ה-מתאים.

את החשיבות של קישוט הציפורן לא צריך לפרט. אין בניית ציפורניים מושלמת ללא קישוט סופי מרשים המושך את עין הלקוחה!
קישוטים - יש אינסוף! ישנם בכל הסוגים ומכל הצבעים: פרנץ קבוע, מדבקות, אבקת קישוט, ציור בעזרת מכחול, אבנים, יהלומים ועוד. אנו לא מספיקים להתרגל לקישוט פופולארי וכבר קישוט חדש ואופנה חדשה מושכים את עיניינו.

ה-שיטות המובילים לבניית ציפורניים:

בניית ציפורניים באקריל - אקריל היא השיטה לבניית ציפורניים הנפוצה ביותר. בעזרת טיפסים, מכחול אקריל, אבקת אקריל ונוזל אקריל בונה טכנאית הציפורניים את ציפורניה המלאכותיות של הלקוחה.

בניית ציפורניים בטבילה – עפ"י שיטה זו אנו בונים את ציפורני הלקוחה בעזרת אבקת אקריל ודבק מכחול המשמש כתחליף לנוזל האקריל.

בניית ציפורניים בג'ל – עפ"י שיטה זו אנו בונים את ציפורן הלקוחה בעזרת ג'ל, מכחול ג'ל ומנורת סילר.

מילוי
מילוי הוא תהליך בו טכנאית הציפורניים ממלאת את המרווח שנוצר בין הציפורן המלאכותית שגדלה לבין בשר העור שלנו. לאחר תקופה מסויימת (כ- 3-4 שבועות) נוצר מרווח בין הציפורן הטבעית שלנו לבשר העור. כאשר נוצר המרווח, עלינו לגשת לבונת הציפורניים שלנו על מנת לטפל במרווח שנוצר.

מחיר מומלץ לבניית ציפורניים:

  • בניית ציפורניים – המחיר המומלץ הינו בין 150 ₪ ל- 250 ₪.
  • מילוי – המחיר המומלץ הינו בין 60-120 ₪.

זמן מומלץ לעבודה:
  • בניית ציפורניים – זמן עבודה מומלץ של כשעה עד שעתיים (ללא זמן הקישוט).
  • מילוי – בזמן של כחצי שעה עד לשעה (ללא זמן הקישוט).

מאחלת לכן בהצלחה,

בברכה,

דפנה אמיתי

מדריכת קורס בניית ציפורניים

מרכז ההדרכה - "אופז ניילס"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

דפנה אמיתי

אופז ניילס - בניית ציפורניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה אמיתי

מאת: דפנה אמיתיציפורניים23/10/101847 צפיות
ציפורן חודרנית היא אחת הבעיות הנפוצות והבלתי נעימות אז איך בכלל מתמודדים עם ציפורן חודרנית ? האם עלינו לבצע ניתוח או שיש דרכים לטפל בציפורן חודרנית על מנת שלא להגיע לניתוח ? במאמר זה אשיב על שאלותיכם ואלמד אתכם להתמודד עם בעיית הציפורן החודרנית.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204843 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710973 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133373 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138552 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128603 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129920 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica