חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניכיון שיקים

מאת: גליה לביעוץ פנסיוני23/01/20111721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגדרת המושג ניכיון שיקים:
שיטה מדהימה להבטחת הזרמת מזומנים לעסקיכם שעליה כל אחד חייב לדעת - ניכיון שיקים.
שיטה זו של ניכיון צקים נותנת את ההזדמנות להזרים מזומנים לעסק וכן לסגור עסקאות רבות.

אז מה זה בכלל אומר ניכיון שיקים?
בעלי עסקים מודעים היטב לתחרות שקיימת היום בשוק העסקי, בכל תחום שהוא. לכל בעל עסק מתחרים רבים על המקום. אם לדוגמא נציג את ענף המזון נגלה שישנם מאות אם לא אלפי עסקים שונים ומגוונים המתחרים זה עם זה. על מנת לעמוד בתחרות התוססת בין העסקים, מאפשרים בתי העסק השונים ללקוחות לבחור את אמצעי התשלום הנוח להם ביותר. שלושת סוגי התשלומים המוכרים והנוחים ביותר לציבור בישראל ובכלל הינם- תשלום מזומן, תשלום ע"י כרטיס אשראי או תשלום באמצעות צ'יק. התשלום בשיק מהווה לעיתים קרובות בעיה ובעלי עסקים רבים אינם אוהבים לעבוד איתם. הלקוח שמבטיח כי ישלם במועד מאוחר יותר מעמיד את בעל העסק בתהיה האם יהיה כיסוי לשיק.
בעיה נוספת הינה שבעל העסק צריך להוציא חשבוניות על מנת לשלם לעובדים, לספקים, מיסים, שכירות, חשמל, ארנונה ועוד הוצאות מרובות ואת כל ההוצאות הללו עליו לשלם מיידית.
הפתרון למצב זה הוא פשוט מאוד- שירות ניכיון שיקים.

חברה לניכיון שיקים:
חברה לניכיון צקים מקבלת את השיק הדחוי ובעל העסק מקבל מזומן עבור אותו שיק. כך הוא יכול לשלם את חובותיו דבר העוזר לו רבות בניהול הוצאותיו.
במידה והצ'ק חוזר, חברת ניכיון שיקים אינה מגינה על צ'קים חוזרים והם הינם חוזרים לבעל העסק אשר צריך לעמוד אל מול הלקוח ולסגור עימו את החשבונות. חברת ניכיון שיקים בוחרת בדרך זו כיוון שאם היא זו שהיתה פונה לנותן השיק היה נוצר מצב שבו נותן השיק לא היה מבין אל מי הוא עומד. לכן חברות ניכיון שיקים נותנות לבעל העסק את ההתמודדות עם השיקים.

חברת ניכיון שיקים מזרזת רבות תהליכים מסורבלים ונותנת מענה ישיר וזמין להשגת כסף מזומן ולסגירת עסקאות באופן מיידי.

את פעולת ניכיון השיקים ניתן לעשות גם לרוב דרך הבנק, דבר מעיד על כשרות הנושא. מאחר שהרבה מתבלבלים ומקשרים את כל נושא ניכיון שיקים לשוק האפור. דרך הבנק הדבר יותר מסורבל ומסובך ובדרך כלל חברות ניכיון צקים משתלמות יותר ומקצרות תהליכים דבר המשתלם יותר לבעל העסק.

לסיכום:
ניכיון צקים מטרתה העיקרית היא לאפשר מרווח נשימה ולאפשר הזרמת מזומנים לבעל העסק ולבעלי עסקים דווקא כהיותם עובדים רבות עם שיקים הדבר נוח ומשתלם מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גליה לב

מאמרים נוספים בנושא יעוץ פנסיוני

מאת: yoni romיעוץ פנסיוני25/06/182099 צפיות
מלגזה נחשבת לאחד מהכלים המשמעותיים ביותר איתה אנחנו יכולים לעבוד. זהו כלי רכב המהווה כלי עבודה חשוב ביותר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172777 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: שלום כהןיעוץ פנסיוני22/11/161625 צפיות
הבחירה באם להיענות להצעת משרד האוצר לנתב חלק מהכנסתכם השנתית להשקעה בקופת גמל להשקעה תישען מן הסתם במידה רבה על רמת הכדאיות הכלכלית בצעד זה. באופן לא מפתיע אותה רמת כדאיות כלכלית מושפעת באופן ניכר מקיומן או אי קיומן...

מאת: אבי דוידייעוץ פנסיוני20/09/161676 צפיות
מתי כדאי לבצע איתור כספים על שמי ומהם אותם חשבונות אבודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161785 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142838 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: ליאוריעוץ פנסיוני10/06/144643 צפיות
לקראת פרישה לפנסיה, יש לבדוק דברים שונים אשר קשורים ליכולת לשמור על רמת החיים הנוכחית, בתקופה שלאחר הפנסיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica