חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארומתרפיה נגד צילוליטיס

מאת: ניר חוכיימהקוסמטיקה23/01/20117933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים רבות נלחמות בתופעת הצלוליטיס וזה בהחלט משפיע על מצבן הרגשי בינן לבין עצמן. חברות קוסמטיקה רבות מבטיחות לך שהצלוליטיס ייעלם בעזרת אלפי תכשירים, קרמים, משחות, אבל האם שאלת את עצמך מה באמת עשיתי כדי להילחם ולהעלים את הצלוליטיס?

הרופאים משתמשים במונח צלוליטיס כדי לתאר דלקת של רקמת התאים, בדרך כלל כתוצאה מפצע שהזדהם. קוסמטיקאיות, ירחוני נשים ומטפלים רבים משתמשים במושג לתאר חדירת נוזלים וחומרי פסולת רעילים אל בין התאים. רופאים רבים מציינים בפשטות, שמצב כזה אינו קיים, וזהו רק שם אחר לשומן. חלק מהנשים הסובלות מצלוליטיס הן בעלות משקל עודף, אך ניתן למצוא אותו גם אצל נשים רזות, ואני מכיר לפחות מקרה אחד של צלוליטיס אצל אשה שסבלה מאנורקסיה.

הצלוליטיס מצוי כמעט אך ורק אצל נשים, ויש לו קשר הדוק לאיזון הורמונלי. בדרך כלל הוא נראה בחלק החיצוני של הירכיים, ולפעמים מתפשט אל המותניים והישבן. אחד מכינוייו הוא עור קליפת תפוז, בשל הקימוט המאפיין אותו בהשוואה לשומן רגיל. הקימוט נגרם מכך שדפנות תאי השומן התת עוריים מתעבים בהדרגה, וצוברים קולגן סיבי, הלוכד בתוכו את הנוזל ואת הרעלים.

למרבה המזל, הארומתרפיה היא אחת מצורות הטיפול היעילות במצב זה, במיוחד כשהיא מלווה בייעוץ תזונתי ובתרגול גופני, משום שסובלות ממנו בעיקר נשים שיושבות במרבית שעות העבודה. אישה עם צלוליטיס עשויה לראות בכך בעיה קוסמטית, אך המטפל ההוליסטי יזהה אותה כסימן למצב רציני יותר של הצטברות רעלים בגוף, הגורמת לפעולה איטית של מערכת הלימפה. כדי לטפל במצב זה יש צורך בשמנים אתריים המרחיקים רעלים, ממריצים את המערכת הלימפתית, יוצרים איזון הורמונלי ומשתנים.

אמנה כעשרה מן השמנים האתריים, בהם אשתמש לסירוגין בטיפולי צלוליטיס, כאשר תכונות השמנים הם הרחקת רעלים, המרצת המערכת הלימפתית וגרימת איזון הורמונלי.

הטיפולים מתבצעים בשלושה אופנים: אמבטיות, קרמים ושמני תרכובות וכן עיסוי.

אלה הם השמנים :


אורן - מבחינה עורית עוזר לפנות רעלים מהגוף ויעיל בטיפול צלוליטיס.
אשכוליות - מרענן ונותן טונוס, ולכן מומלץ לעור עייף. מנקה מערכת לימפה ונגד אצירת נוזלים בגוף, מתאים לצלוליטיס.
בזיליקום - משפר מצב כללי של העור. נותן ברק לעור גדוש ועייף.
גוניפר- הוא אחד השמנים המטפלים בבעיות עור כרוניות בשל היותו אנטיספטי מרחיק רעלים ורגנרטור לעור בעזרת מי גרניום לניקוי העור וחיזוקו, במיוחד לעור שמן עם צלוליטיס. הגוניפר מעודד את הגוף להיפטר מפסולת.
וטיבר - נפלא לבעיות עור, מחדש רקמות, מתאים לעור זקן ומקומט, מתאים לסימני מתיחה המופיעים אחרי לידה, או הרזייה. זהו שמן הנחשב למעורר תשוקתי הינו אפרודיזיאק מאזן ומרגיע (ידוע כשמן לאיזון).
יסמין - נחשב למלך השמנים, מופק בשיטת אנפלורז מהפרחים הנקטפים בלילה- שכן אז הניחוח במלואו. אנטיספטי, מעורר התחדשות תאים, מתאים לכל סוגי העור, מחייה עור עייף וזקן, טוב לעור יבש ומבוגר, מתאים מאוד לתרכובת סימני מתיחה לאחר לידה, מפיג מתחים ומעורר בו זמנית
ירו - אישית אני ממליץ הכנת מי פנים לעור שמן ירו. עצם התכונות הנפלאות שלו כאסטריגנט מחטא מעולה לטיפול בצלוליטיס.
פרנקיסס - אנטיספטי, אסטריגנט מרגיע, מחדש רקמות, מרענן ממריץ נותן טונוס ומרענן. מאט היווצרות קמטים, מטשטש קמטוטים שכבר נוצרו.
פצ'ולי - נהדר בטיפולי קוסמטיקה תורם לשיפור מראה העור בעיקר אחרי דיאטות.
רוזמרין - אנטיספטי אסטריגנט מתאים לעור גדוש עייף ושמן, מתאים מאוד לטיפול בצלוליטיס.
מאחר שיש צורך להמשיך בטיפול במשך מספר שבועות או חודשים בהתאם לחומרת הצלוליטיס, משכו ובאיזו מידה המטופלת מוכנה לעזור לעצמה עם דיאטה מטהרת- חשוב מאוד גם לגוון תערובות שמנים. אני מתחיל את הטיפול בדרך כלל עם גרניום ורוזמרין, ומגוון על ידי הוספת שמנים, אשר הוזכרו במאמר. אני משתמש בשמנים אלו בעיסוי שמטרתו לנקז ולהמריץ את המערכת הלימפתית ונותן חלק מהם לשימוש באמבטיה. הטיפול יואץ, אם המטופלת תשתמש בליפה, מברשת או כפפת עיסוי, על האזורים הנגועים. בין הטיפולים אני ממליץ על דיאטה מטהרת של פירות טריים ומי מעיין למשך 3 עד 5 ימים ולאחריה דיאטה של מזון מלא, עם שפע של ירקות טריים.

המתח מהווה לפעמים גורם לצלוליטיס משום שגוף מתוח צובר הרבה יותר רעלים ומרחיק חומרי פסולת לאט יותר. גרוע מכל הוא לאכול כאשר כועסים. כדאי לבצע עיסויים ארומתרפים בין העיסויים של מערכת הלימפה להפגת מתחים.

כמובן שיש גם קרמים ושמנים למריחה ישירה על אזור הצלוליטיס עם שמנים אתריים, אשר תכונותיהם הוזכרו בראש המאמר. יש עוד פתרונות רבים לטיפול בצלוליטיס, אך אלה הם עיקרי הדברים.

יש לשים לב, שלשמנים אתריים יש השפעות כפולות. אסור לנסות ליצור תרכובות ללא יעוץ של ארומתרפיסט מוסמך.

ניר חוכיימה 

ארומתרפיסט  בכיר 

http://www.artist-massage.co.il

 
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר חוכיימה עיסוי רפואי וטיפול בכאב

שיקום  אורטפדי,עיסוי רפואי,עיסוי רקמות עמוק

https://www.nir-massage.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר חוכיימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204659 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: ניר חוכיימהבריאות ורפואה כללי27/10/111667 צפיות
רפלקסולוגיה תומכת בכל מערכות הגוף, ולכן משפרת את העיכול, הרבייה, הנשימה ,הלימפה, המערכת החיסונית ומערכת האנדוקרינית.היא עוזרת לגוף לתפקד ברמה אופטימאלית, ומסייעת במניעת מחלות.

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה27/10/111915 צפיות
אילו מקרים חל איסור לעשות מסאז? מה חשיבותו של מסאז?באיזה שמנים משתמשים במסאז?איזה שמן מתאים לאיזה סגנון מסאז ?איזה ויטמינים יש בשמנים ? איזה מטרה הוא בא לשרת? איך בוחרים מטפל/מעסה?מה צריך לשאול את המטפל/מעסה בשיחה הראשונה ?מתי מומלץ לקבל מסאז? באיזו תדירות ?נדון בשאלה החשובה למטופל/ת מה כדאי לבחור מטפלת או מטפל? נדון בשמירה על צניעות המטופל מסאז ?ועל האתיקה המקצועית של המטפל, ועוד. לפניכם מדריך למסאז רפואי

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187272 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151947 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151883 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica